Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag keukentje

<<

Aristoteles

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 25 Apr 2015 11:56

Bericht 05 Jul 2015 19:13

Vraag keukentje

Voor onze dochter hebben wij een speelgoedkeuken gekocht maar nu zitten wij te twijfelen over etenswaar van hout of plastic? Wat zouden jullie doen?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 05 Jul 2015 19:15

Re: Vraag keukentje

Hout, gewoon omdat ik dat veel mooier vind. Vaak ook minder chemisch.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jul 2015 20:27

Re: Vraag keukentje

Ik ga het zelf maken maar als ik het zou kopen was ik voor hout gegaan, vind ik mooier
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 05 Jul 2015 20:45

Re: Vraag keukentje

Ik heb zowel hout als plastic maar mijn voorkeur zou uitgaan naar hout, vind dat mooier.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jul 2015 21:07

Re: Vraag keukentje

Wij hebben beide. Hij vindt het houten leuker want dat kan je ook snijden.
Het plastic mag hij soms mee spelen in een pannetje water, daar is dat weer handiger voor.
R. 2013
D. 2016
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Jul 2015 21:18

Re: Vraag keukentje

Plastic snijgroente en fruit bij Blokker gekocht. Geen giftige stoffen ofzo.

Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik snap opmerkingen als 'ik vind hout (in dit geval) mooier'

Het gaat er toch stiekem niet om wat jij als ouder vindt?

Ik dacht vroeger ook altijd dat ik alleen maar van dat superverantwoorde houten speelgoed ging kopen. Nou noway....mijn dochter vindt er niks aan. Het zijn volgens mij vooral de ouders die het mooi vinden.
Hoe meer plastic, kleur, glitter en geluid hoe beter. Aldus dochterlief.
22-2-2013
28-8-2015

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers