Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoon iets kapot gemaakt van een ander

<<

anoniem203

Bericht 04 Jul 2015 21:38

Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Mijn zoon heeft vandaag het zwembad van zijn nichtje expres lek geprikt met een saté prikker. Hij heeft op zijn donder gehad en sorry gezegd. Verder is er geen woord meer over gerept volgens mijn man (want ik was er niet bij) en ook heeft mijn man niet aangeboden om een nieuwe te kopen. Weer thuis had hij dat eigenlijk wel moeten doen vond hij. Nu hebben we op verjaardagen van de kinderen na nauwelijks contact met hun en ze wonen niet echt bij de deur. Wat vinden jullie? Als we een nieuwe kopen dan krijgt zijn nichtje het pas na de zomervakantie want dan zien we hun weer ivm de verjaardag van mijn zoon. We kunnen evt ook geld storten of gewoon niks doen omdat er vanmiddag nogal luchtig werd gedaan.

Wat zouden jullie doen?
<<

Anoniem185

Bericht 04 Jul 2015 21:39

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ik zou een bericht sturen en aanbieden geld te storten voor een nieuw zwembadje. Dan kun je het aan hen laten of ze het aannemen of niet.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 04 Jul 2015 21:40

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ik zou een soortgelijk badje via bol.com oid bij hen laten bezorgen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 04 Jul 2015 21:41

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ik zou even bellen en aanbieden om het bedrag voor een nieuw zwembad over te maken.
<<

Anoniem122

Bericht 04 Jul 2015 21:44

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Balloon schreef:Ik zou een soortgelijk badje via bol.com oid bij hen laten bezorgen.


Dit zou ik ook doen ja. Vind het beetje onbeschoft om niet aan te bieden het te vervangen. Ook al werd er luchtig over gedaan.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 04 Jul 2015 21:44

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ik zou ook aanbieden het zwembad te vergoeden. Vind ik wel net zo netjes, ook al werd er luchtig over gedaan.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Jul 2015 21:45

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Lampenkapje schreef:Ik zou een bericht sturen en aanbieden geld te storten voor een nieuw zwembadje. Dan kun je het aan hen laten of ze het aannemen of niet.


Dit. En ze nogmaals laten weten dat jullie het heel vervelend vinden dat dit gebeurd is.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 04 Jul 2015 21:59

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Als één van mijn neefjes of nichtjes ons zwembadje doelbewust kapot zou prikken, zou ik aangeven bij de ouders dat ik het heel vervelend vind. Maar meer woorden zou ik er ook niet aan vuil maken. Ik zou het echter wel zo fijn vinden als de ouders aanbieden om het badje te vergoeden. Dan kan ik zelf nog de beslissing maken om hier wel of niet op in te gaan. Dus dat de ouders luchtig reageerden vind ik eigenlijk niets zeggen. Ik zou ook geen stampei om een kapot zwembadje gaan maken op de verjaardag van mijn kind.

Ik denk dat ik zelfs naast de vergoeding voor het zwembadje nog iets extra's zou geven (bijvoorbeeld zo'n strandsetje met een gieter en een emmer). Puur omdat ik het wel echt heel vervelend zou vinden als mijn kind dit gedaan zou hebben. Maar goed, misschien ben ik daar wat overdreven in.
<<

anoniem203

Bericht 04 Jul 2015 22:07

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Online bestellen kan idd ook nog ja. Ik denk dat we dat gewoon maar doen want het zit me toch niet lekker.

Echt hoe komt hij er ook bij he. Met een sate prikker :palm:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 04 Jul 2015 22:15

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ava schreef:Echt hoe komt hij er ook bij he. Met een sate prikker :palm:


Ik denk dat dat een stukje is wat bij de leeftijd hoort. Mijn oudste heeft ook wel eens van die dingen. Er is hier ook al wel eens speelgoed in de container verdwenen, omdat het kapot was gegaan door vergelijkbare acties. Ik denk dat ze er op deze leeftijd nog niet altijd bij stil staan dat het ene wel kapot gaat als je er met een satéprikker in prikt, maar iets anders gewoon heel blijft.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 04 Jul 2015 22:17

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ik zou ook aanbieden om een nieuwe te kopen of geld te storten.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jul 2015 22:36

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ik had denk ik gelijk aangeboden het te vergoeden. Alleen maar omdat hij het expres deed. Nu gebeurde het hier regelmatig dat grote nichten iets stuk maakten en er vervolgens erg luchtig over werd gedaan, veel mooi speelgoed stuk gegaan :(
<<

Anoniem166

Bericht 04 Jul 2015 22:38

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ik zou vragen om het rekeningnummer zodat ik geld kon overmaken. Zonder overleg een nieuw badje kopen, zou ik niet doen. Misschien hebben ze zelf al een nieuw badje gekocht voordat jouw badje bezorgd wordt en dan zitten ze met twee badjes.
<<

anoniem203

Bericht 04 Jul 2015 22:56

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Oh wat jammer zeg Popcorn. Dat het een keer kan gebeuren oke maar regelmatig dan zou ik er toch wel een keer iets van zeggen. Dit is ook echt de eerste keer dat S. zoiets doet.

We gaan ze morgen bellen om te vragen wat ze willen. We stellen dan ook voor om er online een te bestellen en te laten bezorgen. Vind ik dan leuker voor S. zijn nichtje dan geld te storten. En mocht hun oude afdekzeil niet passen dan bestellen we er ook gelijk een afdekzeil bij.

We hebben ook besloten om S. een euro uit zijn spaarpot te laten halen. Gewoon symbolisch dat hij er ook aan mee moet betalen omdat het door zijn schuld kapot is gegaan. Hopelijk gebeurd zoiets dan geen tweede keer.
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jul 2015 00:15

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Ja dat is echt niet leuk hoor, op een gegeven moment gingen de kinderen zelf al spullen weg zette .

Ik denk dat het goed is om hem ook mee te laten betalen, ook al kennen ze de waarde van het geld nog niet.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 05 Jul 2015 12:39

Re: Zoon iets kapot gemaakt van een ander

Vind het goed van je dat je S een euro laat mee betalen, het gaat om het idee, dat hij ook de consequentie inziet

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers