Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mumford and Sons... 38 graden

<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 08:56

Bericht 02 Jul 2015 14:27

Mumford and Sons... 38 graden

Zaterdag ga ik met een vriendin naar een concert van Mumford ans Sons. Maar dat het 38 graden :wtf: zou worden wisten we natuurlijk niet. Door de reistijd hebben we voor de terugweg maar een hotel geboekt.

Wie gaat er meer? En wat voor voorzorgsmaatregelen neem jij?
Ik neem water mee. En zonnebrand en een petje of hoedje.

Is daar voldoende parkeerruimte? Ze verwachten 50.000 mensen! :hulde:
Laatst gewijzigd door yes1984 op 03 Jul 2015 07:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 02 Jul 2015 14:37

Re: Momford en Sons... 38 graden

De meeste festivals nemen zelf al maatregelen. Meer dan insmeren, schaduw opzoeken, voldoende drinken en matig met alcohol te zijn kan je niet doen.
Op de site van Mojo staat er ook een berichtje over bij Monford and sons. Je mag een 0,5 l flesje water meenemen dat je zelf kan bijvullen, er zijn extra waterpunten.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 02 Jul 2015 15:00

Re: Momford en Sons... 38 graden

Wat ik begreep gaan ze ook voor extra schaduwplaatsen zorgen.
Wij hebben ook kaartjes, maar ik twijfel heel erg of we wel gaan. Ik wil ze heel erg graag weer zien, maar ik kan echt heel slecht tegen de warmte. En nu met de zwangerschap wordt dat er niet beter op.
Eventueel zouden wr later kunnen gaan, maar we willen Bear's Den eigenlijk ook heel graag zien. Vooraan hoeven we sowieso niet te staan dus we zien nog wel.

Heel veel parkeerplaatsen zijn daar geloof ik niet. Het is gewoon een park dus je moet daaromheen een plek zien te vinden.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8447

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Jul 2015 15:22

Re: Momford en Sons... 38 graden

Wij hebben ook kaartjes, maar ik twijfel ook een beetje. We gaan juist wat eerder in de hoop dat er voor het huis van mijn broertje nog een parkeerplek te vinden is. Dan eten we even bij hem en lopen we naar het park. Hij, zijn vriendin en nog wat vrienden van hun gaan ook mee.

Maar gisteravond bleef het bijvoorbeeld nog de hele avond zonnig en (te) heet. Dat trek ik ook niet zo nu ik zwanger en soms misselijk en duizelig ben. Het scheelt dat ik ook zo weer bij mijn broer thuis kan zijn als het niet gaat, dat haalt me misschien over de streep. Want ze zijn zo goed live, vast ook als je er net wat verder vanaf staat.

Wat ik meeneem:
- 0.5l flesje water
- hoedje
- zonnebrandcrème
- een zoude snack, als dat mee naar binnen mag
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Jul 2015 16:17

Re: Momford en Sons... 38 graden

Poeh dat zou ik wel spannend vinden, zeker met zoveel mensen... Het is wel echt HEEL warm!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem273

Bericht 02 Jul 2015 16:41

Re: Momford en Sons... 38 graden

Wij gaan ook, met vrienden waarvan de vriendin 32 weken zwanger is. Wij hebben een appartement geboekt in het centrum, met gratis fietsen. We parkeren de auto bij het appartement en fietsen dan naar het Goffertpark.
Ik neem m'n hoedje mee, smeer me in met Vision factor 50, neem een 0,5 liter flesje mee om bij te vullen en that's it. Ben al vaker op een festival geweest met 30+ graden en dat was altijd prima te doen door de extra schaduwplaatsen en extra water.

Het is trouwens Mumford and Sons... :)
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 02 Jul 2015 16:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jul 2015 16:45

Re: Momford en Sons... 38 graden

Gewoon blijven smeren en drinken idd, dan is t echt wel een avondje te doen! Ik ben een paar jaar geleden ook vier dagen op een festival geweest met 40 graden, dat was af en toe wel afzien, maar we hebben het allemaal overleefd ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 02 Jul 2015 18:45

Re: Momford en Sons... 38 graden

Ik ga ook met 2 vriendinnen, wij gaan pas later op de avond, echt alleen voor Mumford en Sons die gelukkig pas om 20.45 optreden. Met die hitte laten we het voorprogramma mooi schieten!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Jul 2015 18:47

Re: Momford en Sons... 38 graden

Een paar jaar geleden was ik ook een keer op een festival in het Goffertpark, ook met redelijk extreme hitte (34 graden ofzo). Toen was alles dramatisch slecht geregeld, dus ik hoop voor jullie dat ze daarvan geleerd hadden. In het Goffertpark is nergens schaduw, dus ze hadden beloofd extra schaduwplekken te maken. Er was een soort van tentdoekje, daar konden zo'n tien mensen onder, en dat was het. Verder was er nergens schaduw. Ook zouden er watertappen komen, die stopten er na een uur mee. En als je eten wilde halen moest je minstens een half uur in de rij. Dat was echt niet zo leuk toen.
Vorig jaar op Pinkpop was het ook stikheet, maar dat was beter te doen. Daar was ook schaduw, gratis water (moest je wel voor in de rij, en soms kwamen ze met grote emmers langs) en je kon bij de wc's ook zonnebrand 'tappen'. Een paar jaar geleden ook nog extreme hitte gehad op een festival in Frankrijk en dat was ook allemaal goed geregeld. Het ligt er dus ook wel een beetje aan hoe het allemaal georganiseerd is!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Jul 2015 21:19

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Qua parkeren kun je bijna tot aan de goffertpark komen als de buurt goed kent. Ik negeer de parkeerbewegwijzering al jaren als ik naar een optreden ga daar. Ik parkeer op nog geen 500 meter op een parkeerplaats bij een school. Die parkeerplaats heb ik nog nooit vol gezien daar, omdat bijna niemand de plek weet. Google earth satelliet helpt bij zulke dingen. Het ligt richting de Radboud, tussen het goffertpark en de rotonde van de haterseweg.

Op Lowlands was het een paar jaar geleden ook erg warm. Toen hebben ze extra waterpunten gemaakt en moest uiteindelijk het concert van de Foo Fighters worden ingekort omdat het te benauwd werd in de Alphatent.
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jul 2015 08:56

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Als iemand nog gratis/dichtbij wilt parkeren moet je maar een PM sturen. Ik woon echt op 400mtr van het Goffertpark en mijn straatje is echt altijd rustig met festivals.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8447

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Jul 2015 09:31

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Hee dan woon jij vlak bij mijn broer Marni!

Ik heb net toch besloten om mijn kaartjes te verkopen. Ze staan nu voor minder dan de helft op Ticketswap. De tour is in mijn stad, en naast de hitte en mijn zwangerschapskwaaltjes weten we ook niet hoe lang we erover doen om onze stad in en uit te komen vandaag en morgen.

Wel met pijn in mijn hart, ze zijn zo goed! Veel plezier voor degenen die gaan!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 04 Jul 2015 10:27

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Ik wilde hier ook graag heen, maar had toen al even zitten rekenen en met 36 weken naar een concert leek me toch iets minder handig.. Nu ik weet dat het zo warm wordt, ben ik stiekem wel blij dat we geen kaartjes hebben gekocht.

Hoorde inderdaad al wel dat ze voor extra schaduwpunten zorgen en dat je onbeperkt water kunt tappen, dat scheelt denk ik al heel erg!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 04 Jul 2015 15:08

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Wij hebben ook besloten niet te gaan.
Gelukkig net één kaartje in ieder geval nog weten te verkopen.

Echt heel erg balen (gelukkig heb ik ze al eens gezien), maar ik voel me gewoon echt niet fit met dit weer en dan ook nog die eventuele onweer die gaat komen..nee, ik zag het niet zitten.

Degene die wel gaan, heel veel plezier!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem199

Bericht 05 Jul 2015 00:43

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Het viel gelukkig heel erg mee met de warmte, zag er ook erg tegen op. Wij waren er rond 7 uur en toen was het bewolkt. Nog wel rond de 30 graden, maar dus geen volle zon. Was prima te doen dus.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Jul 2015 05:31

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Was perfect weer vonden wij! Lekker briesje en ook 's avonds om 23:00u nog lekker weer in je T-shirtje :)
Concert zelf was mooi maar ik miste wat tempo ofzo. Kwam vast ook door de hitte.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 05 Jul 2015 08:24

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Ik heb ook echt zo'n spijt dat we niet zijn gegaan... :(
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem147

Bericht 05 Jul 2015 08:55

Re: Mumford and Sons... 38 graden

Het klonk zo ontzettend goed! Wij hadden de ramen open en echt een gratis concert. Er waaide ook een heerlijk briesje. Kan me voorstellen dat jullie hebben genoten!

Balen MdU, maar dat had je ook niet kunnen weten natuurlijk.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron