Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Must have voor (jonge) meisjes..

<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 14:15

Must have voor (jonge) meisjes..

Ik ben alvast een beetje aan het kijken voor Sinterklaascadeautjes maar wat vinden jullie voor meisjes nu echt iets helemaal geweldig leuks?

We hebben al een grote collectie jongensspeelgoed, heel veel little people dus daar ben ik wel in thuis maar in echte meiden meiden speelgoed niet. Ze is dan bijna een jaar trouwens, dus het mag/moet wel speelgoed zijn van 1+
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Sep 2013 14:16

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Het theepotje van Fisher Price is hier wel een hot item. En het picknick mandje ook!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Sep 2013 14:21

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Yrsa kreeg op die leeftijd een pop van Corolle met zacht lijfje, die pop is nog steeds favoriet. Wel duur, rond de 35 euro, maar het geld zeker waard.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem180

Bericht 01 Sep 2013 14:21

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Boekjes en stapelbekers. Picknickmandje inderdaad ook. Nijntje verstoppertje.
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 14:22

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

De theepot heeft ze idd al, die vindt ze erg leuk. Ik twijfel tussen het mandje en het tasje?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 01 Sep 2013 14:25

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Poppenspullen!
Ook is hier het keukentje helemaal in trek.
Kassa

Verder hebben we niet veel specifieke meidenspullen, D speelt net zo graag met duplo, lp en autootjes.

Ik denk dat ik D en J samen een automat geef op Sinterklaas. Gaat D helemaal leuk vinden.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Sep 2013 14:27

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Het tasje is ook leuk, maar speelt ze iets minder mee. De dingen die daarin zitten maken niet echt geluid en het hartje op de tas maakt wel geluid, maar daar vindt ze weinig aan.
Ik heb de mini babyborn voor haar verjaardag gevraagd. Die is ook met een zacht lijfje, wel harde beentjes, armpjes en hoofd. Die vindt ze ook erg leuk! Ze probeert de pop al de fles te geven. Zo schattig!

Het prinsessenkasteel van little people is ze ook heel zoet mee. Maar die is best wel prijzig nog.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem64

Bericht 01 Sep 2013 14:29

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Baby born mini. Deze heeft een zacht lijfje en kan toch in bad enz. Hebben ze regelmatig bij kruidva t bijv. voor weinig.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Sep 2013 14:32

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Inderdaad de baby born mini en het picknick mandje van fisher price!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem2

Bericht 01 Sep 2013 20:42

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Leuk topic! Krijg gelijk verjaardagsinspiratie !!!
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 20:43

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Ik vind die baby born mini wel erg leuk! Die gaat op de lijst voor Sinterklaas!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Sep 2013 20:47

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Louise is gek op koken, haar pop verzorgen (al helemaal sinds Julie er is), schoonmaken, blokken stapelen, kleuren en klauteren. Ze heeft onlangs ook een minizeteltje gekregen en ze loopt heel het huis door met dat ding. Het is echt 'haar' zeteltje.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 20:52

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Een keukentje hebben we al, en zo is het met best veel dingen :oops: , vandaar dat ik echt meidenspul wil nu. Poppen enz... overigens vind ik dat prinsessen kasteel van LP eigenlijk ook wel erg leuk.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 01 Sep 2013 20:52

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Maddie schreef:Het theepotje van Fisher Price is hier wel een hot item. En het picknick mandje ook!

Hier beiden ook een groot succes! Zowel de jongste als de oudste speel ermee.
December 2009
juli 2012
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Sep 2013 20:54

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Oh, ik dacht dat je dat prinsessenkasteel van Little People allang had. Dat zou ik ook zeker kopen. Yrsa heeft ook een huis van Little People (wit met een lila dak) en daar speelt ze nu nog steeds mee, daar zitten ook allemaal leuke geluidjes in. De telefoon, de wc, de douche, de deurbel, dat soort dingen. Daar heeft ze nog steeds lol om. Nu wonen alleen vaak de My Little Pony's erin, maar dat maakt niet echt uit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 20:55

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Ook R vindt de theepot erg leuk.

Die liedjes zijn ook best wel schattig.. hey het is tijd voor een kopje thee, ook voor jou
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 20:57

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Susan schreef:Oh, ik dacht dat je dat prinsessenkasteel van Little People allang had. Dat zou ik ook zeker kopen. Yrsa heeft ook een huis van Little People (wit met een lila dak) en daar speelt ze nu nog steeds mee, daar zitten ook allemaal leuke geluidjes in. De telefoon, de wc, de douche, de deurbel, dat soort dingen. Daar heeft ze nog steeds lol om. Nu wonen alleen vaak de My Little Pony's erin, maar dat maakt niet echt uit.


We hebben idd wel een kasteel maar geen prinsessenkasteel haha.
Deze hebben we
Afbeelding


Misschien dat ik dan beter voor het huis kan gaan, ik was dat kasteel alweer vergeten.. tot jij er nu over begint, het ligt boven op zolder.
<<

Anoniem103

Bericht 01 Sep 2013 21:10

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Ja het prinsessenkasteel! Hier echt zo'n groot succes, ze heeft hem voor haar eerste verjaardag gehad en speelt er dagelijks mee.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Sep 2013 21:15

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Dat kasteel hebben wij ook, een keer gekocht op de Vrijmarkt. Daar speelt ze ook nog steeds veel mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:44

Bericht 01 Sep 2013 22:33

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Wij hebben het FP tasje en dat is hier nu wel een favoriet. Ze doet hem aan haar arm, gaat naar de deur en zegt gedag, alsof ze even gaat winkelen. Dat ding gaat regelmatig mee op stap en ze praat hem steeds na: "zullen we gaan winkelen?"
Poppenwagentje is leuk, pop ook.
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Sep 2013 22:51

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Je meisje is dan bijna 1, dus dan is de pop een absolute musthave ;) . In het begin deed ze er niets mee, behalve gooien en af en toe kon er een kusje af, haha. Maar sinds kort is ze er helemaal weg van. Als ze loopt, is de poppenbuggy ook heel erg leuk, hier ook echt favoriet.
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 01 Sep 2013 22:52

Re: Must have voor (jonge) meisjes..

Ook hier het tasje van fisher price, wel degelijk een groot succes! Zelfs nu nog....

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda