Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haren wassen na buisjes ingreep

<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Jul 2015 06:52

Haren wassen na buisjes ingreep

Hoe deden jullie dat? 2 weken niet haren wassen of met bekertjes de oren afdekken?
T is gek op douchen en gister hebben we zijn haartjes met een washandje gewassen. Maar 2 weken op die manier gaat volgens mij erg stinken. En met het warme weer is elke dag de zonnebrand (wat hij zelf ook nog eens in zijn ponny smeert) eraf spoelen wel zo prettig.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 02 Jul 2015 08:34

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

Watjes in de vaseline rollen dat het lekker vettig is en dit in zijn oortjes doen.
Bekertjes kan ook!

Ik zette mijn zoon in bad, liet hem omhoog kijken en spoelde dan zijn haar uit. Dan houd je een hand voor zijn oor, net als bij de kapper als daar je haar gewassen wordt.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 02 Jul 2015 10:01

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

Je hebt van die speciale dingen ervoor, een ring met een rand die je boven het oor plaatst.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem255

Bericht 03 Jul 2015 12:15

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

Wij gebruikte zo'n ding als Happydobby omschrijft.
Het lijkt op een zonneklep. Bij de Prenatal had ik die toen gekocht.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jul 2015 12:47

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

In de ontslag brief van het ziekenhuis staat heel erg duidelijk dat watjes vet of niet niet toegestaan zijn de eerste weken.

Ik zal eens even kijken in de webshop van prenatal misschien is ie online ook wel te krijgen.

Woensdag heeft mijn moeder geholpen, dat ging wel, straks mag ik het alleen proberen. Ben benieuwd of het goed gaat, ik dacht in ieder geval hem maar te douchen in bad, is het toch eens anders dan anders. Hij houdt echt van douchen, en dan gewoon volledig onder de straal staan.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jul 2015 12:50

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

Afbeelding

Bedoelen jullie die?
Maakt het qua grootte van het hoofdje niet uit dan?
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 03 Jul 2015 14:04

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

Google maar s op douche cap. Er zijn verschillende soorten. En anders zou ik net zoals Theeleut zegt je zoon z'n hoofd achterover laten houden en dan voorzichtig z'n haar uitspoelen.

Mijn zoon heeft gister buisjes gekregen en mag gewoon douchen, ook in het zwembadje was geen probleem. Alleen niet
met z'n hoofd onder water zwemmen ivm de druk maar voor de rest was het geen enkel probleem.
2011
2015
<<

Anoniem255

Bericht 03 Jul 2015 14:56

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

Ja die inderdaad.
Het is een soort rekbare foam. Volgens mij was er ook maar 1 maat? Maar dat weet ik niet zeker meer...
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jul 2015 15:28

Re: Haren wassen na buisjes ingreep

Didi schreef:Google maar s op douche cap. Er zijn verschillende soorten. En anders zou ik net zoals Theeleut zegt je zoon z'n hoofd achterover laten houden en dan voorzichtig z'n haar uitspoelen.

Mijn zoon heeft gister buisjes gekregen en mag gewoon douchen, ook in het zwembadje was geen probleem. Alleen niet
met z'n hoofd onder water zwemmen ivm de druk maar voor de rest was het geen enkel probleem.


Wat raar, zo zie je maar weer dat elk zh een ander beleid hanteert. In zowel de info boekjes als ontslagbrief staat het. Douchen mag ook wel maar zijn oortjes mogen niet nat worden, net als zwemmen ook wel mag. Maar hoe leg je een kind van bijna 2 jaar uit dat ie niet wild mag doen? En niet met zijn hoofdje onder de douche kan.
In zulke gevallen kies ik voor safe, en zoek ik het niet op door een zwembadje in de tuin te zetten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron