Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island komt terug :).

<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2016 23:30

Re: Temptation Island komt terug :).

Rayna schreef:
Tabbie schreef:Jullie maken me nieuwsgierig: wat is er gebeurd?


Spoiler: weergeven
Regilio heeft Kirsten ten huwelijk gevraagd.



Nice.
<<

Anoniem244

Bericht 27 Mrt 2016 23:55

Re: Temptation Island komt terug :).

caribbeanlover schreef:
Rayna schreef:
Tabbie schreef:Jullie maken me nieuwsgierig: wat is er gebeurd?


Spoiler: weergeven
Regilio heeft Kirsten ten huwelijk gevraagd.



Nice.


Spoiler: weergeven
maar daarvoor zie je beelden van de dreamdate. Regilio vraagt aan jill of ze al veel mannen heeft laten klaarkomen en dat hij alles heeft opgespaard
Jill beweerd dat ze gefriemeld hebben, regilio ontkent het
Kirsten krijgt wel te zien dat jill dat zegt maar gelooft regilio dat er niks gebeurd is
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2016 16:36

Re: Temptation Island komt terug :).

Radler, wat jij zegt in je spoiler is al gezegd hoor.

Zit nu te zoeken op RTL en geklikt op kijk gratis 7 dagen. Ik zie alleen afl. 8 staan en niet 9. Het staat nergens dat je 9 gratis kan zien hoor.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mrt 2016 17:16

Re: Temptation Island komt terug :).

Ik heb aflevering 9 gewoon gratis gezien hoor.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 28 Mrt 2016 17:29

Re: Temptation Island komt terug :).

Ik heb afl 9 ook gratis gezien vandaag :D komt nog 1 afl en dan is het klaar.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Mrt 2016 17:43

Re: Temptation Island komt terug :).

Oh spannend!
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2016 18:23

Re: Temptation Island komt terug :).

Carrie schreef:Ik heb aflevering 9 gewoon gratis gezien hoor.


Dat snap en ik weet dat het mogelijk is. Ik ben alleen zo'n schele Eefje dat ik het echt niet zie staan dus ook niet kan vinden.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 28 Mrt 2016 21:25

Re: Temptation Island komt terug :).

CBL als je op het gele paasei klikt kan je een account aanmaken en een dag gratis kijken ;)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2016 21:28

Re: Temptation Island komt terug :).

Dank je. Hoop dat het zo wel lukt. Hoop dat dat ei er morgen nog staat en anders iets anders waar op te klikken valt. Waarom bieden ze dat trouwens éénmalig gratis aan?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 28 Mrt 2016 21:35

Re: Temptation Island komt terug :).

Die aanbieding geldt alleen met Pasen: daarom het gele paasei ;) dus morgen kan het niet meer. Waarschijnlijk een kadootje omdat het feestdagen zijn oid en ze mensen lekker willen maken om een premium account te nemen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2016 22:14

Re: Temptation Island komt terug :).

Aha nou dan wacht ik wel tot vrijdag...................jammer dan! Maar het geld voor 7 dgn, maar dus alleen met aanmelden tijdens pasen begrijp ik.

Hoefde niks in te vullen vreemd zeg. Wilde eigenlijk gaan slapen, maar ga nu even kijken anders moet ik tot vrijdag wachten. Wat ontzettend irritant zeg het beeld hapert continu! Durf het niet opnieuw aan te vragen zeg maar straks kan ik het niet meer zien. Wat klote dit zeg!

Godsamme zeg zo valt het niet te kijken, het praten loopt voor en de beelden zijn vertraagd. Zouden ze dat expres hebben gedaan omdat het gratis is? Heb het nu voor de 3e keer al opnieuw gestart!
Jolien en Luc vind ik wel snel gaan en kregen geen beelden te zien. Waarom anderen wel?

Wat is die Jolien toch een eng mens om te zien.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2016 11:10

Re: Temptation Island komt terug :).

Heb het met moeite gekeken. Zag net in mijn postvak dat ik de 28e een mail had gekregen dat ik nog een dag gratis kan kijken. Hebben jullie dat ook gehad?
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 29 Mrt 2016 11:50

Re: Temptation Island komt terug :).

Balen hihi, dan ben ik net te laat. Ben stiekem wel heel benieuwd nu!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2016 14:57

Re: Temptation Island komt terug :).

Heb even voor je gechecked en omdat ik mij had aangemeld voor dat 1 malig gratis kijken kan ik het nu nogmaals zien. Misschien als jij op afl.9 klikt dat het kan zien?

Ik las op de FB van Kirsten dat als je je aanmeld voor de RTlXL nieuwsbrief dat je 1 dag RTLXL cadeau krijgt. Misschien lukt het dan?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 29 Mrt 2016 22:04

Re: Temptation Island komt terug :).

Door de aanslagen vorige week is de uitzending van vorige week geschrapt hier. Morgen krijgen we gelijk een dubbelaflevering, dus ga nog niet teruglezen hier nu :).
2012 & 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Apr 2016 14:03

Re: Temptation Island komt terug :).

Ik kan er maar niet uitkomen van het 7 dagen gratis kijken op rtlxl. Ik klik erop en er staat alleen de afl. van gister wat onder gemist valt vind ik. Hoe kan ik het alsnog gratis kijken afl. 10 dan he?
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 01 Apr 2016 14:20

Re: Temptation Island komt terug :).

https://www.nlziet.nl/nl

1e maand is gratis en je kunt gewoon binnen 1 maand opzeggen.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Apr 2016 15:55

Re: Temptation Island komt terug :).

Dank je. Als je niet opzegt loopt het automatisch door toch? Zo ja, dan laten ze het toch weten ivm betalen.
Dus die van volgende week kan je dan gratis al zien?
<<

Anoniem177

Bericht 01 Apr 2016 16:12

Re: Temptation Island komt terug :).

Kun je de aflevering niet downloaden CBL? Of weet je niet hoe dat werkt?

Ik ben aflevering 10 (terugblik) nu aan het downloaden en ga m zo bekijken
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Apr 2016 16:31

Re: Temptation Island komt terug :).

waar heb je hem gedownload bambina
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 01 Apr 2016 16:33

Re: Temptation Island komt terug :).

Ik download via NZB/spotnet. Maar ik denk dat het ook via torrents te vinden is.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 01 Apr 2016 16:56

Re: Temptation Island komt terug :).

caribbeanlover schreef:Dank je. Als je niet opzegt loopt het automatisch door toch? Zo ja, dan laten ze het toch weten ivm betalen.
Dus die van volgende week kan je dan gratis al zien?


Ik kreeg een week ofzo voordat het afliep nog een herinneringsmail zodat ik het op kon zeggen. Je kunt inderdaad die van volgende week gratis kijken. Kon de afgelopen weken in ieder geval wel.
<<

Anoniem177

Bericht 01 Apr 2016 17:36

Re: Temptation Island komt terug :).

Spoiler over terugblik.

Spoiler: weergeven
Marvin is echt een kneus. Hij was nog samen met zijn ex terwijl hij relatie had met Louise. Vandaar dus ook de nieuws berichten. Kirsten is zwagner! Leuk, vind hun ook een leuk stel, al heb ik toch mijn twijfels over de dreamdate van reguillio
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2016 16:02

Re: Temptation Island komt terug :).

bambina schreef:Kun je de aflevering niet downloaden CBL? Of weet je niet hoe dat werkt?

Ik ben aflevering 10 (terugblik) nu aan het downloaden en ga m zo bekijken


Geef mijn man wel eens opdracht, maar ze staan er nooit op. Ik snap niet dat Kirsten Regilio gelooft en dat hij dan een aanzoek doet waar zij ja op zegt!
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2016 17:01

Re: Temptation Island komt terug :).

Heb me aangemeld, maar omg zeg wat een slecht beeld. Je hoort iemand praten, maar ziet een heel ander beeld. Het is dus vertraagd, het beeld dus ook.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers