Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen met kind deze warmte?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 30 Jun 2015 19:28

Wat doen met kind deze warmte?

Zaterdag voorspellen ze natuurlijk (ook) warm weer. Dit weekend hebben wij ons neefje van bijna vier te logeren.
Wij hebben helaas geen tuin waar we bijv. een zwembadje voor hem op kunnen zetten. Ik zit er wel over na te denken om eventueel een deel van zo'n zankbakschelp mee te nemen naar ons huis toe, zodat we dat eventueel op ons balkon neer kunnen zetten en hij lekker zijn gang kan gaan.

Maar wat doe je in hemelsnaam met dit warme weer met bijna kleuters? De zwembaden/strand en plassen zullen wel overvol zijn met dit weer. Verder verbrand ik zelf best wel heel erg snel dus ik durf niet een dag in mijn bikini/weinig kledij door te brengen zonder panisch te worden dat ik niet ergens verbrand plus dat het volgens mij ook erg druk is.

Zat zelf te denken aan misschien een speeltuin met veel bomen enzo zodat het koeler is, maar is dat niet te warm voor hem?

Kortom, wie helpt deze niet moeder met goede tips haha.
Eventueel leuke plekken waar we naar toe kunnen omgeving Zuid-Holland / Den Haag / Gouda is ook perfect!
<<

Anoniem113

Bericht 30 Jun 2015 19:31

Re: Wat doen met kind deze warmte?

Misschien kunnen jullie maar de bioscoop? Lekker koel. En er draaien nu best leuke Kinder films. Dan lekker een ijsje eten en misschien nog een speeltuin?
<<

Anoniem148

Bericht 30 Jun 2015 19:31

Re: Wat doen met kind deze warmte?

Binnenspeeltuin met airco? Geen idee eigenlijk.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 30 Jun 2015 19:32

Re: Wat doen met kind deze warmte?

Dat zei ik ook al tegen mijn vriend ja. We moeten naar de film, daar draait de airco haha.
Maar zo'n gek idee is dat dus niet haha.

Misschien wel een idee ja. Met het openbaar vervoer naar Scheveningen bijv. Daar eventjes lekker naar het strand en daarna naar de film, of andersom.
<<

Anoniem137

Bericht 30 Jun 2015 20:04

Re: Wat doen met kind deze warmte?

Ik zou gewoon lekker een paar emmers water op je balkon neerzetten. Misschien heeft hij playmobil thuis en kan hij wat poppetjes/dingetjes meenemen, kan hij z'n fantasie ook de vrije loop laten. En anders gewoon emmertjes, schepjes of gewoon een laar lege plastic bakjes, lepels etc.
<<

anoniem196

Bericht 30 Jun 2015 20:13

Re: Wat doen met kind deze warmte?

Een picknick in het bos.
Ik weet niet of je in de buurt van een bos woont? Maar onder de bomen is het wel te doen met de warmte.

Een badje op de balkon is natuurlijk ook heerlijk. En met wat simpele nieuwe speeltjes van bijvoorbeeld de action er in, zal hij zich wel een tijdje vermaken.

Ergens lunchen waar het binnen koel is.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 30 Jun 2015 20:28

Re: Wat doen met kind deze warmte?

Als ik écht niets meer weet rijd ik meestal even naar de Ikea. Kan hij een uurtje in het speelgedeelte (is met airco, dus ik denk gewoon open met het warme weer) en daarna gaan we een broodje knakworst en een ijsje eten. Meestal doe ik het met rotweer, maar met warm weer is het eventueel ook een optie :)
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron