Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn jullie klaar voor het warme weer?

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Jul 2015 11:07

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Caramba schreef:
Parisienne schreef:Ik heb weinig problemen met de warmte. We zijn ook net terug van vakantie in de Côte d'Azur, dus temperaturen boven de 30 graden zijn we wel gewend. Heerlijk juist! Een badje op het balkon voor N. en picknicken langs de Plas.. wij vermaken ons wel.


En toch is het daar zo anders dan hier, in het buitenland kan ik er veel beter tegen dan hier in Nederland.

Het is inderdaad wel iets anders. Daar ben je lekker op vakantie, niks moet, alles mag. Hier gaat het gewoon door. Echter is de overgang van wat jullie hier hadden twee weken geleden (koud, herfst) naar een hittegolf een stukje heftiger dan van heerlijke, relaxte warmte naar de warmte hier. Maargoed, ik heb er hier sowieso totaal geen problemen mee, evenals in het buitenland.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Jul 2015 11:12

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Mijn man heeft vanmorgen een groot zwembad op gezet als verrassing. Daar ga ik zo ingesmeerd en met hoed op in.
Morgen alleen nog werken en dan ook het heel weekend in t bad denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 01 Jul 2015 11:16

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Sam schreef:Mijn man heeft vanmorgen een groot zwembad op gezet als verrassing. Daar ga ik zo ingesmeerd en met hoed op in.
Morgen alleen nog werken en dan ook het heel weekend in t bad denk ik.


Ooooh heerlijk! Lief van je man.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Jul 2015 12:03

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik zou die vrouw waarschijnlijk ook een muts vinden hoor, mzcharlotte. Heb je lekker een airco, moet alsnog het raam open waardoor je er niks aan hebt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Jul 2015 12:14

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Je collega mag wel op mijn werkplek MzCharlotte! Kom ik bij jou :). Hier is het 27,5 graad en het loopt gestaag op. De ramen zijn open uit noodzaak, zonder briesje is het al helemaal niet te doen.

Meh, ik zeur! Zo lekker even buiten een rondje lopen en iets verkoelends halen in de supermarkt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 01 Jul 2015 16:01

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik zit de hele week binnen opgesloten op kantoor. Waar de airco op standje noordpool staan.
net in de pauze even naar buiten geweest, dan krijg je wel echt een klap. zo ontzettend warm. Daarna voelde het binnen trouwens helemaal niet meer koud aan maar juist aangenaam.
<<

Zero

Bericht 01 Jul 2015 16:16

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik moet werken. En op geen van mijn werkplekken is airco.
In mijn eigen studio kan ik dan tenminste nog kiezen wat ik aan moet maar die andere... zaterdag... omg.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Jul 2015 16:58

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Moet je zaterdag een bruiloft fotograferen, Zero?
2012 & 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jul 2015 17:06

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Pff ik word echt te gaar van dit weer. Heb ook helemaal geen zin om naar buiten te gaan. Heb net een uur liggen slapen, zo moe was ik. Hang nu een beetje op de bank, misschien dat ik later vanavond nog ff buiten ga zitten.
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Jul 2015 19:42

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Op m'n werk ging het prima, daar was het niet super warm.
Buiten en in de trein was een ander verhaal.. Ik doe gewoon maar heel rustig aan onderweg en dan gaat het wel, vooral zodra ik weer thuis op de bank plof, haha.
Ben normaal al niet zo fan van heel warm, maar ik merk dat ik nu toch wel wat last heb van die extra kilo's die ik meezeul!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Jul 2015 21:08

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik ben nu mijn zwembadje aan het vullen voor de komende dagen. Ik had eerst een probleem over het wegzetten, aangezien ik geen onderkleed had, maar ik vond net nog een oud lek zwembad met dezelfde afmeting in de schuur. LOL, dus nu ligt deze er onder en de tuinslag ligt erin. Kan ik morgen mooi tussendoor even verkoeling zoeken als ik het te warm krijg.
In huis kan ik geen zomer bunker bouwe, aangezien ik een woonkamer heb op het westen. Dus de hele dag zon op de woonkamer. Gordijnen zijn wel dicht, maar de warmte blijft helaas niet buiten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jul 2015 07:34

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Wij hebben best een groot zwembad maar het water is niet heel verkoelend meer. Het is echt warm.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2015 08:47

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik ga zo maar eens kijken of Blokker nog een ventilator heeft haha.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Jul 2015 09:00

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

In huis is het hier 24 graden maar das prima te doen.
Morgen moet ik werken, daar zie ik wel wat tegen op. Geen airco, 3 hoog, direct onder het dak. Dat wordt vreselijk heet.

En zaterdag wilden we heel graag naar de start van de Tour de France, maar met kind lijkt me dat geen groot succes...

Straks gaan we lekker even spelen in de fontein hier op het plein. Even afkoelen :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem301

Bericht 02 Jul 2015 09:06

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Yadira schreef:Ik ga zo maar eens kijken of Blokker nog een ventilator heeft haha.


Ja die dingen schijnen overal uitverkocht te zijn, hoop het voor je! Wij zijn gisteren naar 3 bouwmarkten geweest voor een zwembadje, ook overal uitverkocht. In de laatste winkel hadden ze er nog 1 en die staat nu in de tuin, heerlijk!
<<

Anoniem255

Bericht 02 Jul 2015 11:24

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik heb gisteravond bij Intertoys nog een groot bad besteld en die komt vandaag binnen als het goed is. Verder heb ik aan de aanbouw van de schuur lakens gemaakt via de schutting en parasol waardoor ik nu ongeveer 5x6 meter schaduw heb. Alle rolluiken zijn dicht, al dagen, waardoor het huis heerlijk koel is.

Ga dadelijk denk ik de ventilator nog buiten op tafel zetten....
En mijn man mag dadelijk onze dochter ophalen, haha. Dat vind ik vreselijk met dit weer... De auto in.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2015 11:27

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Carrie schreef:
Yadira schreef:Ik ga zo maar eens kijken of Blokker nog een ventilator heeft haha.


Ja die dingen schijnen overal uitverkocht te zijn, hoop het voor je! Wij zijn gisteren naar 3 bouwmarkten geweest voor een zwembadje, ook overal uitverkocht. In de laatste winkel hadden ze er nog 1 en die staat nu in de tuin, heerlijk!

Hele winkelstraat nog vol, viel me mee. Er waren wel veel mensen opzoek naar een klein badje idd.
<<

Anoniem328

Bericht 02 Jul 2015 11:28

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Oke ik neem mijn woorden terug. Ik ben toch niet klaar voor dit hete weer, tenminste niet hier op mijn werk.
Het is hier bijna 30 graden inmiddels en de temp. loopt nog op. Geen airco, enkel glas met de zon erop en ik ben gewoon beroerd omdat het zo benauwd is. Ik wil gewoon in onze tuin onder de boom liggen!
<<

anoniem203

Bericht 02 Jul 2015 11:55

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik moet morgen ook ergens werken waar geen airco is. Ik zie er nu al tegenop. Ik moet ook een lange broek aan, shirt met gilet en dichte schoenen. Ik ga mezelf iig wel heel rustig houden en ga niet veel goed. T'is goed..
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Jul 2015 13:17

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Hier is het beneden inmiddels 28,3 graden. Ik kan altijd heel goed tegen dit weer, maar voel me nu toch niet helemaal top, beetje raar in mijn hoofd.
Vanmorgen met Lucas in de tuin gespeeld, maar die slaapt nu en ik zit binnen. Ik moet inpakken, opruimen en schoonmaken, bluh. Ik doe het heel rustig aan. Staat wel tegenover dat we vanmiddag eind van de middag lekker naar Zeeland gaan, daar is het hopelijk iets koeler, is veel gras, veel zon maar gelukkig ook veel schaduw, de kinderen kunnen er heerlijk met water spelen en we kunnen lekker naar het strand als we willen. Ik hoop alleen dat het daar in huis niet zo warm is, het heeft enorme ramen aan één kant. Maar anders gaan we gewoon in een ander deel zitten denk ik. En we kunnen ook kiezen uit meerdere slaapkamers gelukkig.
<<

Anoniem147

Bericht 02 Jul 2015 13:26

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Hier loopt de temperatuur in huis inmiddels ook snel op. We hebben een grote houten plaat voor de raam gezet in de woonkamer. We hebben daar alleen hele luchtige witte gordijnen hangen die echt niets qua warmte of zon tegenhouden.

Inmiddels is het 29,5 graad in huis en de zon begint nu pas op de woonkamer te komen. Ik vrees het ergste. Gelukkig heb ik er overdag niet zo veel last van. Ik vind het vervelender als ik wil slapen.
<<

Anoniem163

Bericht 02 Jul 2015 13:32

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Hier binnen was het vanmorgen wel te doen maar loopt nu snel op.
Kinderen hebben slechte nacht gemaakt dus mijn energie ligt ver onder het 0 punt. Ik tel af tot ze naar bed kunnen zodat ik ook lekker kan slapen.
<<

anoniem203

Bericht 02 Jul 2015 13:42

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Het is hier beneden nu 24,5 graden en boven 29 graden.

En buiten in de schaduw staat de thermometer op 41 graden..
<<

Anoniem114

Bericht 02 Jul 2015 14:18

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Pff volgens mij ben ik nooit klaar voor warm weer. Ik ben echt zo'n Nederlandse zeikerd; regen is niet goed, hitte is niet goed, maar in de winter klagen dat ik zomer wil etc. In huis is 't inmiddels 26 graden en in de tuin een graad of 45. Zonnescherm hangt uit en een parasol van bijna 3 meter hangt uit.

Voor de katten maak ik steeds wat tegels nat en ik vul waterbakjes met ijsblokjes in de tuin. Er liggen ook natte handdoeken met flessen bevroren water, zodat ze daar tegenaan kunnen liggen.

Zelf zit ik in een boxer en tshirt haha.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Jul 2015 14:34

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

He goede tips voor de katten Bazinga! Ga ik straks ook doen. Vooral de Maine Coon heeft het zo heet met zijn dikke vacht.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers