Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw grootste droom?

<<

Anoniem147

Bericht 02 Jul 2015 13:23

Re: Wat is jouw grootste droom?

Realistisch: Met plezier naar mijn werk gaan, een mooi (vrijstaand) huis kopen en een gezin stichten met mijn man

Onrealistisch: Een mega bak met geld winnen, want dan kan ik de bovenste dromen veel sneller waarmaken haha. Dan zou ik trouwens ook een huis kopen in een land met een heerlijk klimaat en leuke/fijne bevolking. Dan zou ik vrijwilligers werk gaan doen met kinderen en voor de leuk (dus als ik er zin in heb) meubels opknappen op de veranda.
<<

Anoniem211

Bericht 02 Jul 2015 13:29

Re: Wat is jouw grootste droom?

Charles schreef:Goed kunnen leven van het werk dat ik nu doe en nog meer internationale publicaties krijgen/groter publiek bereiken en middels mijn werk aandacht krijgen voor bepaalde idealen.

Uiteraard naast een gelukkig, gezond, mooi, fijn gezin houden.


Hier hetzelfde, alleen dan in mijn bedrijf.

En ook goed worden in fotografie. Zulke toffe foto's kunnen maken als Charles enzo. Maar ik ben begonnen met die weg, dus wie weet
<<

Anoniem215

Bericht 02 Jul 2015 14:05

Re: Wat is jouw grootste droom?

Een wereldreis maken.
<<

Anoniem114

Bericht 02 Jul 2015 14:15

Re: Wat is jouw grootste droom?

ไม่เป็นไร schreef:Over de gehele wereld werken en ook echt iets kunnen betekenen voor de mensen daar.
Ik heb in tegenstelling tot veel mensen totaal niet de behoefte om te trouwen of kinderen te krijgen (gelukkig, want anders zou ik nu enorme druk voelen om snel een partner te vinden)


Dat laatste heb ik ook nooit gehad, tot ik mijn huidige vriend ben tegengekomen :)

Mijn grootste droom.. Een bestseller schrijven, denk ik.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 02 Jul 2015 14:47

Re: Wat is jouw grootste droom?

Gewoon gezond oud worden met mijn - nu nog - vriend.

Verder willen we graag een mooi vrijstaand huis kopen en trouwen, maar dat laatste zit al in de planning. Daarnaast willen we graag mooi reizen blijven maken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 02 Jul 2015 15:23

Re: Wat is jouw grootste droom?

Een maat waar ik me fijn bij voel, en dan het liefste zonder er al te veel moeite voor te doen (hee, het blijft een droom he).
<<

Anoniem114

Bericht 02 Jul 2015 15:47

Re: Wat is jouw grootste droom?

Parel, ik dacht even dat je een maatje/homie/vriend bedoelde :')
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Jul 2015 16:42

Re: Wat is jouw grootste droom?

(Weer) beter in mijn vel (letterlijk en figuurlijk) komen te zitten en een minder gehaast en hectisch leven, meer van het leven kunnen genieten en meer tijd vinden voor elkaar en ons gezin.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Jul 2015 07:46

Re: Wat is jouw grootste droom?

Behalve allemaal gezond blijven en oud worden heb ik niet echt dromen.

Ik wilde een man en een zoon, een koophuis met een tuin en een beetje spaargeld.
Dat is allemaal al uitgekomen.
R. 2013
D. 2016
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 04 Jul 2015 21:05

Re: Wat is jouw grootste droom?

Als je me dat een jaar geleden zou hebben gevraagd had ik gezegd dat ik eindelijk een koper voor onze woning zou willen vinden om vervolgens ons droomhuis te kopen, te trouwen en na een hoop tijd en pech eindelijk ik eens zwanger zou mogen raken.

Nu, een jaar later heb ik dit allemaal (bizar toch!) samen met fijne mensen in goede gezondheid om ons heen. Mijn grootste droom is dat dit nog lang mag blijven duren en dat ons kindje gezond is en heel gelukkig mag worden.

Soms beangstigd me dit, alsof het te mooi is om waar te zijn allemaal.
<<

Anoniem131

Bericht 04 Jul 2015 21:17

Re: Wat is jouw grootste droom?

Dat iedereen om me heen nog heel lang in goede gezondheid mee mag gaan en dan toch een echt eigen bedrijf in wat ik nu doe maar dan in een bedrijf. Of iets opzetten waar ik wel 'mijn doelgroep' mee help maar dat heb ik nog niet scherp.
Maar vooral genieten en alles eruit halen waar ik gelukkig van kan worden (en de meeste mensen om me heen). Stel dat ik morgen doodga dan is dat prima maar dat wil ik over 5, 15 of 30 jaar ook denken. Die focus was ik lang kwijt maar gelukkig is ie terug.
<<

Anoniem131

Bericht 04 Jul 2015 21:18

Re: Wat is jouw grootste droom?

SoGood schreef:Als je me dat een jaar geleden zou hebben gevraagd had ik gezegd dat ik eindelijk een koper voor onze woning zou willen vinden om vervolgens ons droomhuis te kopen, te trouwen en na een hoop tijd en pech eindelijk ik eens zwanger zou mogen raken.

Nu, een jaar later heb ik dit allemaal (bizar toch!) samen met fijne mensen in goede gezondheid om ons heen. Mijn grootste droom is dat dit nog lang mag blijven duren en dat ons kindje gezond is en heel gelukkig mag worden.

Soms beangstigd me dit, alsof het te mooi is om waar te zijn allemaal.

Geniet er vooral van! Het is je in ieder geval van harte gegund.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 04 Jul 2015 21:31

Re: Wat is jouw grootste droom?

Taeda schreef:Moeder worden.


Oh en als toevoeging, wonen in ons nieuwe huis. De tekeningen zijn inmiddels af, alleen de grond moet nog voorbelast worden (oude gebouw is in juni gesloopt). We zijn in 2013 begonnen met de plannen (zelfbouw), dus ons geduld wordt aardig op de proef gesteld laatste jaren! Gelukkig ziet het er naar uit dat het in 2016 (sept/okt) opgeleverd wordt.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem122

Bericht 04 Jul 2015 21:33

Re: Wat is jouw grootste droom?

Spencer schreef:Behalve allemaal gezond blijven en oud worden heb ik niet echt dromen.

Ik wilde een man en een zoon, een koophuis met een tuin en een beetje spaargeld.
Dat is allemaal al uitgekomen.


Vind je dat niet jammer, dat je niks meer hebt om naar toe te streven dan?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 04 Jul 2015 21:49

Re: Wat is jouw grootste droom?

Mijn droom voor nu is toch wel een gezinnetje vormen met mijn man en eventuele toekomstige kids in ons nieuwe huis.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem118

Bericht 05 Jul 2015 09:20

Re: Wat is jouw grootste droom?

Mijn dromen nu zijn om topfit en vol energie te zijn (wordt aan gewerkt), en om het huis helemaal af te werken naar onze zin (kom maar binnen met dat geldschip).
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Jul 2015 10:38

Re: Wat is jouw grootste droom?

ไม่เป็นไร schreef:
Spencer schreef:Behalve allemaal gezond blijven en oud worden heb ik niet echt dromen.

Ik wilde een man en een zoon, een koophuis met een tuin en een beetje spaargeld.
Dat is allemaal al uitgekomen.


Vind je dat niet jammer, dat je niks meer hebt om naar toe te streven dan?


nouja je kan toch niet zo er wat bij bedenken?
R. 2013
D. 2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 05 Jul 2015 10:51

Re: Wat is jouw grootste droom?

Op dit moment: Moeder worden
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2015 11:07

Re: Wat is jouw grootste droom?

Spencer schreef:
ไม่เป็นไร schreef:
Spencer schreef:Behalve allemaal gezond blijven en oud worden heb ik niet echt dromen.

Ik wilde een man en een zoon, een koophuis met een tuin en een beetje spaargeld.
Dat is allemaal al uitgekomen.


Vind je dat niet jammer, dat je niks meer hebt om naar toe te streven dan?


nouja je kan toch niet zo er wat bij bedenken?


Nouja je kan natuurlijk altijd wel doelen stellen :) Maar als je tevreden bent is het goed toch? Vroeg me gewoon af of je dat niet jammer vond, kan me niet goed voorstellen dat je verder helemaal geen dromen of ambities hebt, naast het krijgen van een gezin en een koophuis. Maar ik ben dan ook iemand die spontaan jeuk krijgt van burgerlijkheid.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 05 Jul 2015 14:13

Re: Wat is jouw grootste droom?

ไม่เป็นไร schreef:Nouja je kan natuurlijk altijd wel doelen stellen :) Maar als je tevreden bent is het goed toch? Vroeg me gewoon af of je dat niet jammer vond, kan me niet goed voorstellen dat je verder helemaal geen dromen of ambities hebt, naast het krijgen van een gezin en een koophuis. Maar ik ben dan ook iemand die spontaan jeuk krijgt van burgerlijkheid.


Eens, behalve met de laatste zin. Ik vind dat er ook vrij onaardig staan eigenlijk.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2015 14:17

Re: Wat is jouw grootste droom?

Wat is er onaardig aan? Ik mag toch aangeven dat het niks voor mij is en ik er zelf echt niet aan moet denken? Als anderen er gelukkig mee zijn, helemaal prima! Ik zette het er enkel bij om mijn mening te verklaren, waarom ik dus niet kan begrijpen dat dat je enige droom is.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Jul 2015 16:23

Re: Wat is jouw grootste droom?

Ik ben echt hartstikke gelukkig dus ik heb niet zo nodig een doel nodig. Ik hou van burgerlijkheid.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2015 16:23

Re: Wat is jouw grootste droom?

Ok dat kan :) Fijn dat je gelukkig bent! :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Jul 2015 16:42

Re: Wat is jouw grootste droom?

Ik vroeg het net aan mijn man en hij zei precies hetzelfde dus we zitten lekker op een lijn :)
R. 2013
D. 2016
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 05 Jul 2015 16:50

Re: Wat is jouw grootste droom?

Ik hoop dat we zo gelukkig blijven en dat we over een paar jaar voor een langere periode met de kinderen een rondreis kunnen maken door Europa. Ze zijn nu 4 en 6 en het lijkt me super om dit te doen voordat ze gaan puberen.

Een onrealistische droom: dat alles om me heen blijft zoals het is. Dat onze ouders altijd bij ons blijven en we gewoon allemaal lekker gezond blijven enz.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers