Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinder tablet.

<<

Anoniem255

Bericht 26 Jun 2015 10:45

Kinder tablet.

Hebben jullie kinderen een tablet? Zo ja, welke en ben je er tevreden over?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 26 Jun 2015 10:53

Re: Kinder tablet.

Ik heb hier dacht ik ruim een jaar geleden een topic over geopend en als ik het me goed herinner was het meest gegeven advies om er geen te nemen. Omdat het me zonde leek als hij niet echt gebruikt ging worden (je zou met de meeste kindertablets minder kunnen dan met bijvoorbeeld een gewone iPad), heb ik er toen geen aangeschaft. Ze gebruikt mijn iPad mini om spelletjes mee te doen enzo, en dat gaat goed. Maar ik lees toch weer even mee, want het ding staat nu bomvol spelletjes en ik kan er zelf weinig meer op kwijt.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Jun 2015 11:49

Re: Kinder tablet.

Ons buurjongetje heeft er een. Is drie keer niks. Speelt nog altijd op de gewone tablet.
Ik zou dus ook een gewone tablet met stevige beschermhoes nemen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem162

Bericht 26 Jun 2015 13:46

Re: Kinder tablet.

wij hebben een acer iconia one (iets van 7/8 inch is die) aangeschaft. Goede hoes eromheen gedaan en hij kan er alles mee. we hebben er een extra kaartje in zitten met films erop, zo kon hij in het vliegtuig en op vakantie ook films kijken.
Hiervoor hadden we een kindertablet aangeschaft, 2 dagen gebruikt en direct de verkoop in gedaan, dat ding was zo traag echt vreselijk, je kon er weinig mee.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Jun 2015 15:09

Re: Kinder tablet.

Ze hebben zelf een iPod Touch met zo'n hoes van Fisher-Price en officieel heeft Ezra een eigen iPad, die hebben we destijds aangeschaft voor hem om oefeningen op te doen, maar die iPad wordt ook door andere gezinsleden gebruikt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Jun 2015 15:45

Re: Kinder tablet.

Wij deden niks meer met onze Samsung tablet dus die 'heeft' R nu. Er staan een paar spelletjes op.
Hij sjouwt er niet mee rond ofzo dus hij is nog helemaal heel.
R. 2013
D. 2016
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 26 Jun 2015 18:59

Re: Kinder tablet.

Een kindertablet, echt zonde van het geld! Dan kun je beter een gewone tablet kopen. Mijn dochter heeft nu een tablet van Samsung (zo een kleintje) en is daar echt dolbij mee!
<<

Anoniem127

Bericht 26 Jun 2015 20:45

Re: Kinder tablet.

Mijn twee oudste dochters krijgen er beiden eentje eind dit jaar, ook gewoon een kleine van Samsung. Heel lang vond ik het niet zo nodig, maar nu zie ik ook wel voordelen. Mijn oudste dochter werkt op school al zo veel met de computer, basisvaardigheden voor de basisschool zijn handig. Er zijn leuke leerzame spelletjes en voor mezelf lijkt het me gewoon ook wel eens lekker rustig :smile: . We hebben geen televisie, dus op regenachtige dagen hebben ze dan ook iets extra's om zich mee te vermaken.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 26 Jun 2015 21:47

Re: Kinder tablet.

Hier een gewone tablet. volgens mij kan je daar uiteindelijk veel meer mee als zo;n kinderding.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers