Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mij aan hippe outfits

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 24 Jun 2015 11:23

Help mij aan hippe outfits

Ik wil zo graag wat meer hippe dingen in m'n kast! Maar: Ik hou niet van winkelen, ik combineer steeds hetzelfde en tja... Ik ben gewoon niet zo goed met outfits. Volgens mij zitten hier best wat meiden die dit wel leuk vinden dus ik dacht, ik probeer dit gewoon.

Ik heb wat wensen/info/dingen:

- Ik wil de kleding graag aankunnen naar m'n werk, hoeft absoluut niet heel netjes, maar wel representatief
- Ik ben al 1.80, dus (hoge) hakken hoeven niet zo
- Ik ben slank/dun, dus ik wil ook niet zo'n slungel lijken
- Ik heb grote voeten, dus schoenen waarin m'n voeten boten lijken vind ik ook niet wat
- Kleur: Graag! Maar als jullie leuke dingen weten met niet zoveel kleur, ook prima.
- Ik ben een kluns, dus witte broeken durf ik niet aan.

Tja wat verder. Ik hoop gewoon dat jullie wat leuke dingen weten!
<<

Anoniem156

Bericht 24 Jun 2015 11:38

Re: Help mij aan hippe outfits

Houd je van jurkjes en rokjes of liever een jeans? Vind je blazers wat?
Wat voor printjes en kleuren passen bij jou?
Draag je graag sneakers?
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 24 Jun 2015 12:18

Re: Help mij aan hippe outfits

Ik hou absoluut van jurkjes en rokjes, heb ook heel wat jurkjes maar draag ze vaak met een zwart vestje en vind het moeilijk om er schoenen bij te vinden.
Blazers vind ik zeker wat, m'n armen zijn alleen altijd te lang voor mouwen, helemaal voor niet-elastische mouwen. Misschien 3/4?
Kleuren: Groen, rood. Geen babyroze en ik draag weinig blauw (behalve dan jeans). Ja ik draag graag sneakers! Printjes, ik vind niet zo snel iets gek maar ben vet kieskeurig met teksten.

Ik ben benieuwd of je hier wat aan hebt! :-)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 24 Jun 2015 13:03

Re: Help mij aan hippe outfits

Ik lees met je mee! Ik draag tegenwoordig echt altijd een spijkerbroek met allstars en een zwart tshirt. Ik wil ook hip zijn!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 24 Jun 2015 16:33

Re: Help mij aan hippe outfits

Haha leuk Gijs! Een vriend van me zei laatst op een festival: Goh jij hebt ook je oude schoenen aan zie ik, slim!
Uhm, op die all stars ging ik zo'n beetje elke dag naar m'n werk... Nu niet meer dus, haha.
<<

Anoniem163

Bericht 24 Jun 2015 16:41

Re: Help mij aan hippe outfits

O, wat een opmerking Truus :laughcry:

Ik kan bij Sans online zo lekker shoppen :dance:
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 25 Jun 2015 15:31

Re: Help mij aan hippe outfits

Ik ga eens kijken! Als iemand verder nog supertips heeft, graag!
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 26 Jun 2015 22:47

Re: Help mij aan hippe outfits

Ik ben ook altijd zo'n persoon geweest. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Vaak sneakers/all stars, jeans en een truitje erop. Maar sinds een aantal maanden ben ik aan het veranderen qua style en heb ik mijn garderobe onder handen genomen (ik heb tegenwoordig zelfs jurkjes in mijn kast liggen :wtf: ). Ik heb behoorlijk wat leuke items gekocht en heb veel leuke reacties gekregen tot nu toe. Ik heb de laatste tijd een hoop uit de kringloop winkel gehaald. Ik dacht laat ik eens snuffelen tussen de kleding. Ik was verbaasd wat een mooie kleding er tussen hangt af en toe (vaak met kaartjes eraan!) en veelal items die niet iedereen in de kast heeft hangen of wat momenteel juist niet in is.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 28 Jun 2015 19:43

Re: Help mij aan hippe outfits

Ik zou gewoon eens wat rondkijken op Pinterest of Instagram om te kijken wat je mooi vindt. Binnen 'hippe' kleren heb je zoveel soorten. Maak er een collage van en ga op zoek naar replica's bij de bekende keten.
Grappig dat je zoveel kleren bij de Kringloop vindt Munk. Ben je weleens bij de IJhallen in A.dam geweest? daar vind je ook allerlei kleding van de laatste collecties van Zara, H&M etc voor een paar euro. De paar dingen die ik er ooit gekocht heb draag ik nog regelmatig.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers