Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ruil topic

<<

Anoniem148

Bericht 23 Jun 2015 20:26

ruil topic

In de aanbieding regen! Ik wil er zon voor terug. Iemand die wil en kan ruilen?

Mijn laatste week verlof voor ik weer moet werken en heb het er heel moeilijk mee. We zitten ook nog eens binnen opgesloten dus helemaal niet leuk! Iedere avond huilen dat er weer een dag voorbij is!
<<

Anoniem167

Bericht 23 Jun 2015 20:28

Re: ruil topic

Regent het echt de hele dag bij jou dan? Ik ben gisteren drijfnat geregend, maar de overige uren was het gewoon droog met een zonnetje, vandaag ook wel wat buien; maar genoeg om droog rond te fietsen en boodschappen te doen :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jun 2015 20:44

Re: ruil topic

Balen Dandelion, dat je laatste verlof week dit weer is. Zeker omdat de verwachtingen voor volgende week een stuk beter zijn.
Ik wil ruilen met iemand die voor mij tentamens gaat maken maandag. Ik krijg het er niet in. Ik snap het niet meer en de hele dag heb ik al over 14 opdrachten gedaan. Niet dat ik heel erg snap wat ik aan het doen ben geweest.
Dus wie wil er maandag een tentamen lineair programmeren maken ( wiskunde).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem148

Bericht 23 Jun 2015 21:02

Re: ruil topic

Ja echt de hele dag! Om moe van te worden!

Aan mij heb je niets voor dat tentamen. Ben al niet goed in wiskunde van de middelbare school dus dan komt dat niet goed. Wat studeer je dan?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jun 2015 21:03

Re: ruil topic

Dandelion schreef:Ja echt de hele dag! Om moe van te worden!

Aan mij heb je niets voor dat tentamen. Ben al niet goed in wiskunde van de middelbare school dus dan komt dat niet goed. Wat studeer je dan?

Lerarenopleiding wiskunde :smile:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 23 Jun 2015 21:25

Re: ruil topic

Hier regent het ook al de hele dag, op een half uurtje na ofzo... en meestal komen we hier in het zonnige Zuiden goed weg maar deze keer........ maar goed dat we nog ongeveer 3.5 weken moeten tot de zomervakantie. We hebben nog hoop.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Studiebol