Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


High waist bikini

<<

Anoniem211

Bericht 25 Jun 2015 05:57

Re: High waist bikini

Welke maat is het, Kikou?
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 25 Jun 2015 06:42

Re: High waist bikini

Marilyn, maat 36.
Ik zie nu trouwens pas dat er ook een petite en een tall versie is. Ik weet niet zeker welke ik heb (het was een cadeautje), maar sowieso niet de tall versie. Zelf ben ik 1m62.
<<

Anoniem193

Bericht 26 Jun 2015 09:03

Re: High waist bikini

Alibi schreef:
Charles schreef:Kajaka heb m meteen besteld hoop dat ie past! Precies zoiets zocht ik en ze hebben er ook nog bovenstukjes bij in grote maten....oooh ik hoop dat ie mooi zit.


Ik ook. Ben benieuwd. Heb echt al 100 jaar geen bikini meer aangehad.


Hij past ;) Ik had maat 40D en maat 38E besteld. 38E zit top. Vandaag krijg ik nog meer bikini's binnen, dus dan maar vergelijken. Een vriend vond het bloemen motief niet zo tof. Beetje 40+ achtig zei hij :palm:
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 26 Jun 2015 10:54

Re: High waist bikini

Ik twijfel ook wel een beetje over het motief. Maar ik vind het model fijn. En man vond het wel mooi. Vandaar dat ik hem wel heb gehouden. En de prijs... Normaal kom ik altijd met bikini's van minimaal €80,- thuis vanwege grote cupmaat.
<<

Anoniem193

Bericht 26 Jun 2015 11:07

Re: High waist bikini

Kajaka88 schreef:Ik twijfel ook wel een beetje over het motief. Maar ik vind het model fijn. En man vond het wel mooi. Vandaar dat ik hem wel heb gehouden. En de prijs... Normaal kom ik altijd met bikini's van minimaal €80,- thuis vanwege grote cupmaat.


Nou precies. Ik hou hem ook nog ff hoor. Ik bestel ondertussen nog wat anders. Hij zit wel erg fijn en zo ;)
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers