Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


drievliet/julianatoren

<<

yeano86

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 07 Dec 2013 09:37

Bericht 22 Jun 2015 13:47

drievliet/julianatoren

Welk park vinden jullie leuker? Ons meisje is nu 2.5 en we twijfelen tussen deze 2. Nu hoorde ik dat drievliet ook een speciaal gedeelte heeft voor kleine kinderen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Jun 2015 14:03

Re: drievliet/julianatoren

Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt, dus ik zou gewoon gaan naar wat het dichtste bij is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 22 Jun 2015 15:08

Re: drievliet/julianatoren

Ze lijken heel erg op elkaar. In Drievliet vind ik alles wel ruimer opgezet.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 22 Jun 2015 15:13

Re: drievliet/julianatoren

Kijk, dat is fijn om te lezen, dat het op elkaar lijkt. Ik wilde binnenkort naar julianatoren gaan, de oudste wil er graag heen. Misschien gaan we ook wel gewoon, maar Drievliet zijn we met haar ook nog niet geweest en dat is een flink stukje dichterbij.
<<

Anoniem171

Bericht 22 Jun 2015 20:22

Re: drievliet/julianatoren

Bij julianatoren hebben ze daarnaast nog leuke shows: nu fien en Teun en volgende maand Woezel en pip.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 23 Jun 2015 09:46

Re: drievliet/julianatoren

Julianatoren vond mijn oudste vorig jaar echt helemaal niets ( maar dat is dan ook geen held) Hij durfde echt nergens in en wij vonden het zelf erg klein.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 25 Jun 2015 23:05

Re: drievliet/julianatoren

Ik ben vorige maand met mijn neefje van 3,5 naar drievliet geweest. Was er zelf nooit eerder geweest dus wist niet wat ik kon verwachten. Maar ik vond het erg leuk en mijn neefje gelukkig ook haha.

Het is overzichtelijk, geen lange rijen zoals bijv de Efteling en echt gericht op kleinere kinderen.

Julianatoren ben ik zelf toen ik kind was wel naar toe geweest maar daar weet ik niet veel meer vanaf. Geen goed vergelijkingsmateriaal voor mij nu.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Jun 2015 23:16

Re: drievliet/julianatoren

Wij zijn tot nu toe 3x in Drievliet geweest: met 2,5 / 3,5 en 4,5 jaar. Tot nu toe vond hij het elke keer leuk en vraagt er nog regelmatig om. Het is niet groot en een hele dag vermaken met een kleintje gaat je er niet lukken. Vorige maand waren wij er op een zondag om 10 uur en toen hebben we alle attracties waar hij in mocht ik denk 4 tot 6 keer gedaan allemaal en toch zaten we om 14.30 uur alweer in de auto.

Julianatoren van nu weet ik niet, maar die staat op het programma voor de grote vakantie. Ik weet dat ik het vroeger superleuk vond (jaar of 24 geleden hihi) Als ik nu de site bekijk is het wel wat groter geworden in al die jaren :laughcry:
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers