Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen!

<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 09:14

Goedemorgen!

Mogge!

Lekker geslapen?

Nog leuke plannen voor vandaag? En wat trek je aan? Ga je in de make up of naturel vandaag?

Heb je verder nog iets leuks te vertellen?

Shoot!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Jun 2015 09:18

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Beetje onrustig geslapen.

Moet even aan de poets in huis, gezien we morgen kijkers krijgen!
Ik loop er nu als een sloddervos bij. Maar zal wel in de naturel eindigen.

Nog 1 dagje werken morgen en dan vakantie!
En mn zusje is jarig. Ook alweer 19! In mijn gedachten is ze veel jonger ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Jun 2015 09:20

Re: Goedemorgen!

[url]javascript:fotovenster('http://www.telegraaf.nl/binnenland/article24171235.ece/BINARY/q/slag+bij+waterloo.jpg','','Infografieken%20Nederland');[/url]

Ik ga zo meteen naar Brussel, Slag bij Waterloo, vanavond naar de lichtshow/herdenking en zaterdagavond naar een veldslag
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jun 2015 09:22

Re: Goedemorgen!

Morning! Ik zal even jouw vragenlijstje invullen.
Ik heb prima geslapen, bedankt! Jij ook?
Mijn plannen voor vandaag: werken en misschien vanavond even met mijn moeder naar de mediamarkt. Ik heb een donkerblauwe 7/8 broek aan met een off-white shirtje (die van de H&M met dat kant) en een grijs vestje. Dit alles gecombineerd met mijn luipaard slip-ons. Qua make-up draag ik alleen wat poeder, eyeliner en mascara.
Verder heb ik niet veel leuks te vertellen, behalve dat ik over een maand vakantie heb, hiep hoi!

Rizzoli, wat leuk dat jullie morgen kijkers krijgen! Spannend :D Hopelijk levert het iets op. Alvast een fijne vakantie, waar gaan jullie heen?

Stoffie, hoe is het met jou?

Rapa nui, je link doet het volgens mij niet helemaal, maar wat leuk/bijzonder dat je daarheen gaat!

♥♥
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 09:24

Re: Goedemorgen!

Gefeliciteerd Rizzoli! Succes met poetsen.

Klinkt goed Rapa Nui, veel plezier.

Hier aan de koffie en nog in pyjama. Er staat in elk geval strijk en wat boodschappen op het programma, verder hangt het een beetje af van het weer en waar de kinderen zin in hebben.

Ze hebben de hele nacht in hun eigen bed geslapen. Dus ik ook. Heerlijk!
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 09:43

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Vanmorgen heb ik de kinderen naar school gebracht, daarvoor alvast de vaatwasser weer ingepakt.
Ik was iets te vroeg op mijn werk, dus heb ik even vaderdag cadeautjes bestelt (ja mooi op tijd, 1 dag levertijd als het goed gaat :P ) Nu dus aan het werk. Straks om 12 uur de kids ophalen, om half 2 breng ik ze weer naar school. Dan ben ik 2 uur vrij! Zomaar door de week, dat heb ik normaal niet, omdat zoon normaal niet naar school gaat op donderdagmiddag.
Ik ga dan even op de fiets naar de action, spullen terugbrengen. En verder weet ik nog niet wat ik met mijn vrije tijd ga doen.
Ik zou natuurlijk kunnen gaan schoonmaken ofzo, maar dat vind ik dan ook weer zonde :)
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Jun 2015 09:49

Re: Goedemorgen!

Hooooi!
Ik heb ook heerlijk geslapen, al ging de wekker wel weer erg vroeg 05.45.
Ik ben vandaag en de komende weken een dagje extra aan het werk i.v.m. vakantieperiode en drukte op mijn werk. Dus nu 4 dagen ipv 3.
Zat om 7 uur al in de auto, meisjes naar de kinderopvang brengen en toen door naar mijn werk, was ook lekker vroeg, rond 07.45 geloof ik.

Ik ben vandaag een beetje casual gekleed, 7/8 skinny jeans met een knalroze shirtje van miss America en daaronder draag ik ballerina's.
Qua make up draag ik vandaag een bb creme, oogschaduw, mascara en een poedertje.

Ik werk vandaag tot half vijf, als ik thuis kom rond vijf uur is mijn man hopelijk al met het eten begonnen en heeft de meisjes al opgehaald. Ik wil vanavond nog even een rondje gaan lopen en misschien wat oefeningen (lunges, squats, buikspieren) gaan doen.

Morgen weer vroeg op voor een dagje werken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 09:50

Re: Goedemorgen!

Haha, jij pakt de vaatwasser in? Ik ruim m in.
Even lekker luieren vanmiddag moet toch kunnen? Zeker als je niet fit bent.
Je man nog niet aangestoken?
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 18 Jun 2015 09:54

Re: Goedemorgen!

Hai! Ik heb echt heerlijk geslapen. Woensdag is bed verschoon dag en dan slaap ik de nacht erna altijd heerlijk! Zo fijn een fris bed.
Ik heb vandaag een zwarte stretch broek aan met een roze tshirt en roze nikes.
En ik ga maar eens fietsen naar het werk. Heb eerst even thuis gewerkt maar moet nu verder op kantoor.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 09:56

Re: Goedemorgen!

Ohhh, ik vind 7/8e broeken zo leuk. Maar ik heb relatief dikke enkels waardoor ik het niet aan durf...

Moet nodig mijn plank met broeken uitzoeken. Afgelopen jaar 7 kg aangekomen dus veel past niet meer. Ligt echt een stapel waarvan ik niet weet wat ik er mee moet :12:

Wat vroeg Pandora, werk je in de zorg?
Laatst gewijzigd door Anoniem163 op 18 Jun 2015 09:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 09:57

Re: Goedemorgen!

Stofzuiger schreef:Haha, jij pakt de vaatwasser in? Ik ruim m in.
Even lekker luieren vanmiddag moet toch kunnen? Zeker als je niet fit bent.
Je man nog niet aangestoken?


Haha ja ik pak hem in.
Ja even luieren (hopelijk in de zon) en ik denk dat ik lekker een bananencake oid voor mijzelf ga bakken.
Dan heb ik voor het weekend vast gezonde tussendoortjes in huis.

Nou nog niet echt, maar hij zei net op de app wel dat zijn keel wat gevoelig is.
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 10:00

Re: Goedemorgen!

Ik hou ook zo van een schoon bed. Echt heerlijk :love:

Jullie lopen allemaal in een shirtje? Ik heb echt geen idee wat ik moet denken van het weer. Ene moment met zon is het heerlijk, nu weer wolken en wind en voelt gelijk frisjes.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Jun 2015 10:11

Re: Goedemorgen!

Nee, ik ben s.ales e.ngineer s.pare p.arts bij een machinefabriek, ik begin om 8 uur maar moet 's ochtends eerst de meisjes wegbrengen en ik houd niet van haasten dus vandaar dat we zo vroeg opstaan.
Mijn man vertrekt om half zeven dus we ontbijten ook gezellig met zijn allen aan tafel. Zodra hij weg is ga ik de tafel afruimen, tassen inpakken, tandenpoetsen, haren kammen en dan is het al bijna 7 uur en vertrekken wij ook.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 10:23

Re: Goedemorgen!

Mijn dag begon goed. Kinderen waren buiten en ik ff bij de wasmachine en hoor een klap en gekraakt... blijkbaar iets tegen het raam en zit een ster/scheur in :cry: :pale:
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 10:30

Re: Goedemorgen!

Stofzuiger schreef:Mijn dag begon goed. Kinderen waren buiten en ik ff bij de wasmachine en hoor een klap en gekraakt... blijkbaar iets tegen het raam en zit een ster/scheur in :cry: :pale:


Niet huilen. 9 vd 10x ben je hier gewoon voor verzekerd zonder eigen risico of wat dan ook.
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 10:43

Re: Goedemorgen!

Alibi schreef:
Stofzuiger schreef:Mijn dag begon goed. Kinderen waren buiten en ik ff bij de wasmachine en hoor een klap en gekraakt... blijkbaar iets tegen het raam en zit een ster/scheur in :cry: :pale:


Niet huilen. 9 vd 10x ben je hier gewoon voor verzekerd zonder eigen risico of wat dan ook.
O ja! Vast schrik nog niet eens over nagedacht. Gelijk gemeld.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 10:51

Re: Goedemorgen!

Goedzo. Meestal wordt het binnen een dag al gemaakt. Als er een scherpe rand aan zit, dan komen ze dezelfde dag om er iig voor nood iets voor te maken.
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 11:09

Re: Goedemorgen!

Mijn dag begon zo goed... :palm:

Mijn man kan zelf veel oplossen, dus dat komt wel goed. Gelijk maar eens kijken naar vergoeding en wat dubbel glas kost. Al weet ik niet eens of ze nog enkel glas zetten?
Laatst gewijzigd door Anoniem163 op 18 Jun 2015 11:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 11:11

Re: Goedemorgen!

Stofzuiger schreef:Mijn dag begon zo goed... :palm:


Hey de dag is niet gelijk helemaal verpest! Kop op! Het is maar een ruit. xxx

*knuffel*
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 11:14

Re: Goedemorgen!

Ik heb enorm last van dagschommelingen en de ochtend is meestal drama qua stemming en energie. Sta ik een keer een dag goed op :12:

O, en last van autocorrect die woorden aan blijft passen :thumbdown:
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 18 Jun 2015 11:25

Re: Goedemorgen!

Nou stof, dan kan het niet toch veel erger worden vandaag. Gelukkig de morgen alweer bijna voorbij ;) Wel balen joh!

Ik ben deze hele week in Zeeland met mijn ouders, broertje, zusje, aanhang en kinderen. Samen met mijn zusje en schoonzus, heb ik vanmorgen een heerlijk strandrit gehad. Het was echt geweldig!! :)
2010 & 2012

Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers