Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

<<

Anoniem148

Bericht 17 Jun 2015 06:47

n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Was bij jongens tegen de meisjes een vraag. Hebben mannen liever vrouwen die zich uitsloven in bed of in het huishouden. Volgens mij koos iets meer dan 70% voor uitsloven in bed.

Wat vind jouw vriend/man hiervan?
Wat doe jij? Uitsloven in bed, huishouden of beide?
<<

Anoniem148

Bericht 17 Jun 2015 06:52

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Zal dan meteen zelf antwoorden.
Ik vind zelf het huishouden belangrijker dan sex. Heel erg misschien maar vooral sinds ik zwanger was, hebben we nog maar weinig sex gehad. Daarbij werken wij erg onregelmatig dus dat we echt samen in bed liggen is echt minimaal want we hebben beide nachtdienst.
Als we dan sex hebben is het wel goed maar erg standaard. Weinig nieuws dus we weten wat we verwachten van elkaar.
Het huishouden heb ik wel goed op orde. Besteed ik veel tijd en aandacht aan en dan vooral het koken en bakken.

Mijn man kan geen keuze maken tussen beide.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Jun 2015 07:13

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Mijn man vindt uitsloven in bed belangrijker.
Ik eigenlijk ook.. :razz:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Jun 2015 08:48

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Oh ik weet wel zeker dat mijn vriend een lekker, fijn, liefdevol, spannend sexleven verkiest boven een opgeruimde badkamer. En ik zelf ook.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 17 Jun 2015 09:29

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

"Allebei, maar als ik écht moet kiezen; uitsloven in bed" :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2015 09:48

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ik vind die twee echt totaal niet te vergelijken, maar goed. Ik kies en hij zeker weten ook voor het bed, zowel voor de seks als de slaap haha. Een schoon huis is geen hoge prioriteit bij ons. Het is wel netjes, maar we zouden t nooit verkiezen boven iets anders. Overigens waardeert uitsloven in keuken wel weer erg.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 17 Jun 2015 09:54

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Haha, toen ik je vraag las, dacht ik echt dat niemand het huishouden zou kiezen. Maar goed, blijkbaar toch!

Huishouden interesseert mij echt praktisch niks. Stofzuigen doe ik eens in de twee weken, stoffen maar eens in de twee maanden. Dan heb ik nog vaker seks, haha.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Jun 2015 09:56

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ik vind het echt een ontzettend stomme vraag eigenlijk, en ik denk dat mijn man hetzelfde zou vinden. :razz: Hij is met mij getrouwd om wie ik ben, niet om mijn huishoudelijke kunsten (en dat is maar goed ook). En in bed is het belangrijk dat het gewoon fijn is, maar om dat nou uitsloven te noemen...
<<

Anoniem163

Bericht 17 Jun 2015 10:09

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Uitsloven in bed maar dan wel tussen fris gewassen en gestreken lakens :laughcry:
<<

anoniem213

Bericht 17 Jun 2015 10:13

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Mizz_S schreef:Ik vind het echt een ontzettend stomme vraag eigenlijk, en ik denk dat mijn man hetzelfde zou vinden. :razz: Hij is met mij getrouwd om wie ik ben, niet om mijn huishoudelijke kunsten (en dat is maar goed ook). En in bed is het belangrijk dat het gewoon fijn is, maar om dat nou uitsloven te noemen...

Helemaal mee eens inderdaad. Mijn geweldige huishoudelijke talenten kwamen pas veel later aan het licht ook en daar kan hij wel zonder.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 17 Jun 2015 11:44

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ik denk dat hoe het tussen de lakens gaat veel belangrijker is om je relatie goed en gezond te houden. Dus liever daar uitsloven en het huishouden laten verslonzen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Jun 2015 11:46

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Fantine schreef:Ik denk dat hoe het tussen de lakens gaat veel belangrijker is om je relatie goed en gezond te houden. Dus liever daar uitsloven en het huishouden laten verslonzen.


Eens. Uit ervaring weet ik hoe het is om in een relatie te zitten waarin seks een vervelend issue werd. Of een vergeten issue misschien zelfs wel en het kan zorgen voor flink diepe scheuren. Misschien niet altijd direct zichtbaar, maar onderhuids denk ik wel.
Laat ik even een kanttekening maken: er kunnen altijd even wat mindere periodes zijn. Je hoeft niet altijd 3x per week seks te hebben om het goed te hebben maar ik denk echt als je langere tijd dit laat verslonzen het meer kwaad doet dan goed.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 17 Jun 2015 11:54

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Fantine schreef:Ik denk dat hoe het tussen de lakens gaat veel belangrijker is om je relatie goed en gezond te houden. Dus liever daar uitsloven en het huishouden laten verslonzen.


Mee eens.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem125

Bericht 17 Jun 2015 12:10

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Wat een stomme vraag, het impliceert dat je als vrouw alleen bijdraagt op het gebied van seks en het huishouden. :thumbdown: Hier gewoon een liefdevolle relatie. Wij vinden seks allebei veel belangrijker. Dat is iets van ons samen. Het huishouden dat kun je uitbesteden, heeft verder weinig met onze relatie te maken, behalve dat het voor irritatie kan zorgen als niemand het doet. Seks vind ik een van de belangrijkste onderdelen van onze relatie, als dat niet goed zit, dan zit het ook in de kern niet goed. Afgezonderd van korte periodes waarin iemand bijvoorbeeld ziek is, erg druk is, of hoogzwanger is/net bevallen is. Dan staat het seksleven logischerwijs even op een lager pitje. Maar dan nog, vind ik het wel erg belangrijk om juist in dat soort periodes de intimiteit te zoeken in andere dingen (tegen elkaar aanliggen, zoenen, even een knuffel tussendoor, etc.)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Jun 2015 12:13

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Wat een vraag dit zeg. En wat ouderwets ook om te denken dat een vrouw zich maar moet uitsloven in het huishouden. Alsof je daar je vrouw op uitkiest zeg.

Ik denk trouwens dat uitsloven in bed belangrijker is, en voor dat huishouden neemt hij maar een huishoudster, niet een vriendin of vrouw. Maar daarvoor heb je natuurlijk wel een goede baan nodig.. dus om in het ouderwetse te blijven:

Hebben vrouwen liever een man die zich uitsloven in bed of qua carrière?
<<

Anoniem125

Bericht 17 Jun 2015 12:16

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ik denk dat de meeste mannen sowieso kiezen voor seks.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Jun 2015 12:19

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Tabbie schreef:Wat een vraag dit zeg. En wat ouderwets ook om te denken dat een vrouw zich maar moet uitsloven in het huishouden. Alsof je daar je vrouw op uitkiest zeg.

Ik denk trouwens dat uitsloven in bed belangrijker is, en voor dat huishouden neemt hij maar een huishoudster, niet een vriendin of vrouw. Maar daarvoor heb je natuurlijk wel een goede baan nodig.. dus om in het ouderwetse te blijven:

Hebben vrouwen liever een man die zich uitsloven in bed of qua carrière?


Ook in bed! Die carrière boeit me niet zoveel, ja tot op zekere hoogte natuurlijk wel. Maar ik hoef geen kerel die zijn carriere boven onze relatie zet. En seks is een belangrijk onderdeel weer van de relatie, dus dan kies ik ook voor bed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Jun 2015 12:21

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Nougat schreef:Ik denk dat de meeste mannen sowieso kiezen voor seks.


70% maar blijkt uit de OP
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Jun 2015 12:22

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Caro schreef:
Tabbie schreef:Wat een vraag dit zeg. En wat ouderwets ook om te denken dat een vrouw zich maar moet uitsloven in het huishouden. Alsof je daar je vrouw op uitkiest zeg.

Ik denk trouwens dat uitsloven in bed belangrijker is, en voor dat huishouden neemt hij maar een huishoudster, niet een vriendin of vrouw. Maar daarvoor heb je natuurlijk wel een goede baan nodig.. dus om in het ouderwetse te blijven:

Hebben vrouwen liever een man die zich uitsloven in bed of qua carrière?


Ook in bed! Die carrière boeit me niet zoveel, ja tot op zekere hoogte natuurlijk wel. Maar ik hoef geen kerel die zijn carriere boven onze relatie zet. En seks is een belangrijk onderdeel weer van de relatie, dus dan kies ik ook voor bed.


Ben het geheel met je eens! Dus ben best verrast dat 30% van de mannen blijkbaar wel het huishouden verkiest boven wat er gebeurt in de slaapkamer. Maar wellicht zijn die mannen wel makkelijk tevreden in bed :P
<<

Anoniem178

Bericht 17 Jun 2015 12:23

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Bed, want voor huishouden kun je ook iemand betalen.

Voor die bedactiviteiten trouwens ook, maar da's stukken duurder.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2015 12:28

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ik denk dat m`n vriend huishouden zou zeggen.

Hij heeft liever gewoon goede seks en een heel schoon en opgeruimd huis, dan super duper knallende seks en een tyfus zooi in huis.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Jun 2015 12:32

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Yadira, maar dat is toch geen goede vergelijking?

Het is dan toch : gewoon goede seks en een super schoon en opgeruimd huis, versus super goede seks en een gewoon goed schoon en opgeruimd huis..

of super duper knallende seks en een tyfus zooi in huis, versus een tyfus zooi in bed qua seks en een super duper knalllend opgeruimd huis?

If you catch my drift :smile:
<<

Anoniem125

Bericht 17 Jun 2015 12:33

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Maar het huishouden kan een man zelf doen. Voor seks heeft hij zijn vrouw nodig.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Jun 2015 12:35

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Nee hoor, hij heeft EEN vrouw nodig. Hij kan ook naar de hoeren gaan voor mega goede seks of iets dergelijks.



Maar het klopt wel dat een man ook gewoon het huishouden kan doen als de vrouw zich daarin niet "uitslooft".
Laatst gewijzigd door Tabbie op 17 Jun 2015 12:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2015 12:36

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

True Tabbie, sowieso een stomme vergelijking haha.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers