Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede (volume) shampoo gezocht

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 15 Jun 2015 19:51

Goede (volume) shampoo gezocht

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goede, betaalbare (die bij de drogist verkrijgbaar is) volume shampoo :)
Vroeger heb ik al heel wat shampoo's gebruikt maar door mijn gevoelige hoofdhuid werd ik na de tijd gek van de jeuk. En omdat ik het elke 2 maand verf is mijn haar droog..hier gebruik ik nu olie voor én ik fohn mijn haar sinds 4 dagen niet meer omdat ik het idee heb dat dat niet al te best is voor mijn haar.. Van mijzelf heb ik heel fijn/stijl haar en omdat ik niet meer fohn wil ik er wel graag volume in. Maar er zijn zo ontzettend veel shampoo's! En waar de één zweert bij John Frieda (á €9,- per tube) vind de ander bijv. Kruidvat eigen merk (á €1,80 zoiets) helemaal geweldig.. De merken die ik gehad heb: Andrelon, Palmolive, Syoss, Swarzkopf, en Dove..

Welke raden jullie mij aan? En welke shampoo gebruiken jullie?
Wat als het lukt
<<

Anoniem163

Bericht 15 Jun 2015 20:02

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik gebruik een goede verzorgende shampoo en stylingproducten voor volume. Het zoeken naar het alles in 1 product heb ik opgegeven.
Zelf ben ik fan van volume poeder of iets van een sea salt spray.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 15 Jun 2015 20:53

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik heb ontzettend stijl en glad haar. Volume shampoo van John frieda heb ik even gebruikt. In het begin werkte het heel goed, maar nu zit het weer net zo plat als altijd en krijg erge jeuk op mijn hoofd. Heb nu elvive (paarse fles) gekocht, hopelijk werkt dat weer wat. Erg veel heb je dus niet aan mijn reactie, maar zou John Frieda frizzease niet direct aanraden dus ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jun 2015 21:19

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Misschien is het een idee om het niet meer of iig even niet meer te verven? Het is zo slecht voor je haar en wordt er niet beter op.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 15 Jun 2015 21:52

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

@ Stofzuiger: Welk merk gebruik je dan? Ik heb geen poeder maar heb vorige week wel droogshampoo gekocht (merk: Batiste van de kruidvat) en die is wel heel fijn! Daar hebben ze -volgens mij- geen gewone shampoo van..

@ Serena: Hmm..ik hoor ook verschillende verhalen over John Frieda (luxurius volum) maar ik vind hem te duur om hem te kopen als hij bij mij ook niet fijn is :P Die paarse? Is dat niet die haarverdikker ofzo?

@ CBL: Haha daar zeg je iets..ik ben van mijzelf ontzettend blond maar met mijn lichte huid staat dat gewoon niet bij mij, lijk ik nóg bleker door dan ik al ben vandaar dat ik het verf.
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jun 2015 21:56

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik heb er geen verstand van, maar bestaat permanenten kleuring ook?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 15 Jun 2015 23:23

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik gebruik sinds een paar maanden de groene van Jonhn frieda en inderdaad bij mij werkt het. Wat ik heel bizar vind aangezien ik echt heel dun haar heb. Overigens bij kruidvat en trekpleister is de John frieda met enige regelmaat met 40% korting dus dat scheelt dan wel!
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2015 08:39

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Pannetoet, is volumepoeder misschien iets?
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 16 Jun 2015 08:53

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Deze heb ik, is volume met collageen.

http://media.chemmart.com.au/405291-950x869.jpg
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2015 09:11

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik dacht dat dat niet zo goed was voor je haar, maar kan het mis hebben hoor.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 16 Jun 2015 10:06

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik vind Aussie Luscious Long heel goed. Verder heb ik laatst van mn huisgenootje een beetje Andrelon Zuiver en Zen (voor haar dat snel slap en vet wordt) gebruikt, en die dag zat m'n haar ook best wel goed! :)

John Frida krijg ik inderdaad ook jeuk van.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 16 Jun 2015 15:49

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

@ CBL: Bedoel je haarverf voor permanent (krullen)? Of bedoel je een kleurspoeling? :nerd: Volumepoeder zou ik zo niet weten..maar ik heb vorige week droogshampoo gekocht en volgens mij is dat een beetje hetzelfde idee..

@ Siem: Jaaa stom! Ik was zondag aan het zoeken en Etos had 1+1 gratis (john frieda) maar die aanbieding was maar t/m zondag :laughcry: Haha maar ga het zeker even in de gaten houden! Ik ben benieuwd want ik heb ook heel fijn en dun haar..soms denk ik zelfs dat ik kaal wordt :laughcry: maar gelukkig is dat niet zo haha!

@ Serena: Ah top! Ik ga eens kijken :)

@ Correto: Dat merk zag ik inderdaad ook bij de kruidvat maar ik lees daar weinig positieve verhalen over..
Wat als het lukt
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 16 Jun 2015 15:53

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik heb ook de Andrelon Zuiver en Zen maar weer eens tevoorschijn gehaald. Ik heb echt mega dun baby-achtig haar dat bovendien 3 uur naar het wassen alweer vettig is. Deze shampoo zorgt voor veel luchtigheid en mijn haar voelt een stuk voller.

Voor tussendoor gebruik ik droogshampoo; anders zou ik het wel twee keer per dag kunnen wassen en dat weiger ik. Die droogshampoo (of soms talkpoeder, werkt ook perfect!) zorgt voor extra volume, dus dat is een fijn voordeel!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Jun 2015 16:01

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik hou van Aussie! Ruikt lekker en werkt als een tiet bij mij.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2015 16:07

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Pannetoet schreef:@ CBL: Bedoel je haarverf voor permanent (krullen)? Of bedoel je een kleurspoeling? :nerd: Volumepoeder zou ik zo niet weten..maar ik heb vorige week droogshampoo gekocht en volgens mij is dat een beetje hetzelfde idee..

@ Siem: Jaaa stom! Ik was zondag aan het zoeken en Etos had 1+1 gratis (john frieda) maar die aanbieding was maar t/m zondag :laughcry: Haha maar ga het zeker even in de gaten houden! Ik ben benieuwd want ik heb ook heel fijn en dun haar..soms denk ik zelfs dat ik kaal wordt :laughcry: maar gelukkig is dat niet zo haha!

@ Serena: Ah top! Ik ga eens kijken :)

@ Correto: Dat merk zag ik inderdaad ook bij de kruidvat maar ik lees daar weinig positieve verhalen over..


Je wilt toch geen krullen? Nee verf dat je het nooit meer hoeft te verven. Zal wel niet bestaan.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Jun 2015 16:43

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

caribbeanlover schreef:
Pannetoet schreef:@ CBL: Bedoel je haarverf voor permanent (krullen)? Of bedoel je een kleurspoeling? :nerd: Volumepoeder zou ik zo niet weten..maar ik heb vorige week droogshampoo gekocht en volgens mij is dat een beetje hetzelfde idee..

@ Siem: Jaaa stom! Ik was zondag aan het zoeken en Etos had 1+1 gratis (john frieda) maar die aanbieding was maar t/m zondag :laughcry: Haha maar ga het zeker even in de gaten houden! Ik ben benieuwd want ik heb ook heel fijn en dun haar..soms denk ik zelfs dat ik kaal wordt :laughcry: maar gelukkig is dat niet zo haha!

@ Serena: Ah top! Ik ga eens kijken :)

@ Correto: Dat merk zag ik inderdaad ook bij de kruidvat maar ik lees daar weinig positieve verhalen over..


Je wilt toch geen krullen? Nee verf dat je het nooit meer hoeft te verven. Zal wel niet bestaan.


De verf blijft wel zitten, maar omdat je haar groeit, krijg je toch uitgroei.
<<

Anoniem222

Bericht 16 Jun 2015 17:50

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik vind aussie juist helemaal niet fijn haha! Krijg er heel droog en futloos haar van. Zo zie je maar weer dat het heel persoonlijk is, wat werkt en wat niet.

Ik gebruik nu al een hele tijd de rode John Frieda tubes maar de laatste tijd merk ik dat mn haar wel iets anders kan gebruiken dus ik ga weer op zoek naar iets nieuws.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2015 20:12

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Caulfield schreef:
caribbeanlover schreef:
Pannetoet schreef:@ CBL: Bedoel je haarverf voor permanent (krullen)? Of bedoel je een kleurspoeling? :nerd: Volumepoeder zou ik zo niet weten..maar ik heb vorige week droogshampoo gekocht en volgens mij is dat een beetje hetzelfde idee..

@ Siem: Jaaa stom! Ik was zondag aan het zoeken en Etos had 1+1 gratis (john frieda) maar die aanbieding was maar t/m zondag :laughcry: Haha maar ga het zeker even in de gaten houden! Ik ben benieuwd want ik heb ook heel fijn en dun haar..soms denk ik zelfs dat ik kaal wordt :laughcry: maar gelukkig is dat niet zo haha!

@ Serena: Ah top! Ik ga eens kijken :)

@ Correto: Dat merk zag ik inderdaad ook bij de kruidvat maar ik lees daar weinig positieve verhalen over..


Je wilt toch geen krullen? Nee verf dat je het nooit meer hoeft te verven. Zal wel niet bestaan.


De verf blijft wel zitten, maar omdat je haar groeit, krijg je toch uitgroei.


Dat weet ik, maar gek dat dat nog niet bestaat in deze tijd.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 16 Jun 2015 22:23

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

John Frieda werkt bij mij erg goed! Wel moet je een klein beetje gebruiken anders heeft het voor mijn gevoel geen effect. Ik heb ook de conditioner ervan.
Vaak is er bij de Kruidvat of Etos 2 halen 1 betalen. Dan blijft het voor mijn doen nog betaalbaar.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2015 22:37

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

JF hebben ze ook bij Action toch? Nog goedkoper. :^^:
<<

Anoniem185

Bericht 16 Jun 2015 23:14

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik ga die andrelon zen ook maar eens proberen denk ik!
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 16 Jun 2015 23:26

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

caribbeanlover schreef:JF hebben ze ook bij Action toch? Nog goedkoper. :^^:

Die groene volume shampoo?
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 17 Jun 2015 12:31

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

@ CBL: Eeuwige verf kan toch niet gekkie :P Je haar groeit dus het zal nooit voor altijd blijven zitten haha

Enn ik weet zo niet meer wie het zei maar ik gebruik Andrelon Zuiver&Zen altijd als ik bij mijn moeder ben maar ik krijg daar juist heel droog haar van.. Ik heb nu Aloë Vera shampoo van de Aldi dacht ik (droogte valt mee maar het valt enorm plat) maar gelukkig is hij bijna op :) Ik heb vanmorgen Inecto (Pure coconut moisture infusing shampoo) bij de Action meegenomen, hoor daar veel goede verhalen over..maar ik zag John Frieda niet staan bij de action CBL of ik keek er overheen :angel: Ik heb trouwens wel volumepoeder meegenomen van Andrelon, pink collection..ben benieuwd!
Wat als het lukt
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 17 Jun 2015 19:19

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Dat was ik o.a., maar ik heb van mezelf heel vet haar, dus voor mij is het ideaal ;-) Zelfde geldt trouwens voor Aussie (de luscious long versie) - die droogt m'n haar ook uit, maar is voor mij niet heel erg. Beetje serum in de haarpunten en klaar!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 18 Jun 2015 07:54

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Oooh inecto heb ik ook gehad. Ruikt heeeerlijk maar mijn haar wordt er een vaatdoek van helaas.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers