Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

<<

orchidee

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:15

Bericht 15 Jun 2015 12:59

Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Een reportage op sbs6, de titel zegt alles.
Vreselijk om te zien.
<<

Anoniem107

Bericht 15 Jun 2015 13:07

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Jeetje. Wist je dat ik dus echt schrok van de topictitel?
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 15 Jun 2015 13:09

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Ik schrok ook al van de topic titel.
Die reportage ga ik zeker weten niet kijken.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem118

Bericht 15 Jun 2015 13:13

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Emmeve schreef:Ik schrok ook al van de topic titel.
Die reportage ga ik zeker weten niet kijken.


+1
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 15 Jun 2015 14:30

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Jeetje, ik dacht al wat is hier aan de hand.
Of ik ga kijken weet ik eigenlijk nog niet, lijkt me alleen aan de topic titel te lezen al erg heftig.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 15 Jun 2015 14:41

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Misschien is het handig als we de titel aanpassen naar bijv: tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 15 Jun 2015 16:52

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Ik schrok ook maar had al wel een vermoeden dat het een tv-programma was. Ik vind het verder geen slecht idee om de
topictitel aan te passen zoals BM Nicky al voorstelde :) Lijkt me echt gigantisch heftig de reportage.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jun 2015 16:55

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Lijkt me ook een goed idee om wat meer informatie er neer te zetten. Zoals dag en uitzendtijden?
<<

orchidee

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:15

Bericht 15 Jun 2015 16:58

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Burgemeester Nicky schreef:Misschien is het handig als we de titel aanpassen naar bijv: tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.


Natuurlijk wil ik dat, maar geen idee hoe het werkt.
<<

orchidee

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:15

Bericht 15 Jun 2015 17:02

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

Popcorn schreef:Lijkt me ook een goed idee om wat meer informatie er neer te zetten. Zoals dag en uitzendtijden?


Het was afgelopen zondag om 22.50u.
Ik heb het via sbs gemist gezien.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 15 Jun 2015 17:06

Re: Ik sla mijn kind en ben er trots op.

orchidee schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Misschien is het handig als we de titel aanpassen naar bijv: tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.


Natuurlijk wil ik dat, maar geen idee hoe het werkt.

Als je je openingspost edit dan kun je de titel aanpassen. Heb het nu voor je aangepast :)
<<

Anoniem163

Bericht 15 Jun 2015 18:35

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

In het overzicht zie ik het nog staan zonder verwijzing naar tv programma en ik schrok er wel even van.
Ik hoef het programma ook niet te zien.
Net als alle YouTube filmpjes die overal op blijven duiken van kinderen die geslagen worden door nanny/oppas/opvang. Brrr.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jun 2015 18:54

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Ik vind dat vaak ook aanstootgevend hoor. Maar ik ken dus ook iemand die haar kind van net 1 over de vingers slaat om haar te leren dat iets niet mag. Het gebeurt toch denk ik nog best vaak hoor.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 15 Jun 2015 19:06

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Popcorn schreef:Ik vind dat vaak ook aanstootgevend hoor. Maar ik ken dus ook iemand die haar kind van net 1 over de vingers slaat om haar te leren dat iets niet mag. Het gebeurt toch denk ik nog best vaak hoor.

Maar ik vind dat er ook nog een verschil zit in slaan en een tik op de vingers
<<

Anoniem142

Bericht 15 Jun 2015 19:08

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Ik heb 'm zojuist terug zitten te kijken. Het valt me wel op dat het allemaal gezinnen uit een bepaald milieu zijn...
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jun 2015 19:10

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Bloemetjesgordijn schreef:
Popcorn schreef:Ik vind dat vaak ook aanstootgevend hoor. Maar ik ken dus ook iemand die haar kind van net 1 over de vingers slaat om haar te leren dat iets niet mag. Het gebeurt toch denk ik nog best vaak hoor.

Maar ik vind dat er ook nog een verschil zit in slaan en een tik op de vingers



Nou, dit is niet een tik hoor, dit is gewoon met de vlakke hand over dat handje heen slaan.
<<

Anoniem163

Bericht 15 Jun 2015 19:10

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Desalniettemin schreef:Ik heb 'm zojuist terug zitten te kijken. Het valt me wel op dat het allemaal gezinnen uit een bepaald milieu zijn...
Ik wil het niet kijken maar ben wel benieuwd op welk milieu jij doelt.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Jun 2015 19:22

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Zo schokkend ow zo wow is het niet, die ouders mishandelen die kinderen niet op de grond en schoppen, sommige zijn zwaar uitputtend zwaar zwar onhandelbaar,dat die vader klap moest geven , en ook 1 kindje wou steeds zijn baby broertje slaan ! ,ik kijk altijd reportage altijd komen idd schokkend maar dit niet

Ik zou op hun manier niet handelen met mijn kind , ik vind streng genoeg en time out genoeg of tikje
Maar sommige kids waren zwaar heel zwaar vermpeiend
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Jun 2015 19:24

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Sorry maar er zit nette christelijk gezin tussen die hun kind klap gaf voor geen reden die vond ik wel irritant!
En dan nog zeggen ja is goed


Ik heb ook soms klappen gehad mAr is logisch , ik was zwaar als kind vervelend!
Zoon *
<<

Anoniem142

Bericht 15 Jun 2015 19:32

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Stofzuiger schreef:
Desalniettemin schreef:Ik heb 'm zojuist terug zitten te kijken. Het valt me wel op dat het allemaal gezinnen uit een bepaald milieu zijn...
Ik wil het niet kijken maar ben wel benieuwd op welk milieu jij doelt.


een lager sociaal milieu..
<<

Anoniem166

Bericht 15 Jun 2015 19:47

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Ik heb het terug gekeken, maar heb het na 20 minuten uitgezet. Ik vind het wel enorm schokkend. De kinderen zijn vervelend, dat wel, maar dat ligt voor een groot deel aan de opvoedmethodes die de ouders hanteren. De meeste kinderen worden stelselmatig geslagen. En dan worden de ouders boos als het kind terugslaat of scheldt... Ik vind het echt enorm zielig voor de kinderen. En dan lachen die ouders er ook nog om (op een enkeling na), want ze vinden het doodnormaal. 'Mijn kinderen moeten zo bang voor mij zijn dat ze zich buiten de deur ook wel gedragen' :(
<<

Anoniem163

Bericht 15 Jun 2015 20:04

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Sanne schreef: 'Mijn kinderen moeten zo bang voor mij zijn dat ze zich buiten de deur ook wel gedragen' :(
Wat intens trotritriest. Waar vind zo'n kind dan liefde, vertrouwen en geborgenheid?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Jun 2015 20:57

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

Sanne schreef:Ik heb het terug gekeken, maar heb het na 20 minuten uitgezet. Ik vind het wel enorm schokkend. De kinderen zijn vervelend, dat wel, maar dat ligt voor een groot deel aan de opvoedmethodes die de ouders hanteren. De meeste kinderen worden stelselmatig geslagen. En dan worden de ouders boos als het kind terugslaat of scheldt... Ik vind het echt enorm zielig voor de kinderen. En dan lachen die ouders er ook nog om (op een enkeling na), want ze vinden het doodnormaal. 'Mijn kinderen moeten zo bang voor mij zijn dat ze zich buiten de deur ook wel gedragen' :(


Ben hier wel mee eens
Zoon *
<<

Anoniem142

Bericht 15 Jun 2015 21:04

Re: Tv-programma: ik sla mijn kind en ben er trots op.

En dan ook die fysieke reactie van sommige kinderen, die krimpen direct ineen of weren bij voorbaat al klappen af.. Heel sneu.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers