Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spacescooter

<<

Anoniem193

Bericht 15 Jun 2015 10:52

Spacescooter

Dochter wil graag een spacescooter voor haar verjaardag. Geen probleem, maar welke moeten we dan kopen.
Het moet niet één zijn die na 1x vallen kapot is, maar ook niet één van 300 euro.
Welke hebben jullie goede ervaring mee?
<<

Anoniem219

Bericht 15 Jun 2015 11:51

Re: Spacescooter

Ik heb de roze junior versie gekocht voor mijn dochter. Was 88 euro meen ik uit mijn hoofd. Degelijk ding!
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 10:31

Re: Spacescooter

Aagje! schreef:Ik heb de roze junior versie gekocht voor mijn dochter. Was 88 euro meen ik uit mijn hoofd. Degelijk ding!


Oh heeft ze hem al gebruikt?
Op de foto's ziet hij er zo plastic/gammel uit.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Jun 2015 10:32

Re: Spacescooter

Voor ons nichtje hebben we er eentje tweedehands gekocht en da's uiteindelijk maar goed ook, want ze speelde er maar 3 maanden mee!
<<

Anoniem258

Bericht 18 Jun 2015 11:03

Re: Spacescooter

Wij hebben laatst een pedaler gekocht bij de action. Die koste 35 euro dacht ik, en werkt prima. Wordt in andere winkels verkocht voor ruim 100 en is echt 100% dezelfde en helemaal prima. Ik wilde er ook niet teveel aan kwijt. Misschien hebben ze 'm nog ergens,al vlogen ze hier weg.

Het is deze. Het verschil is dat deze dus 2 losse pedalen heeft ipv 1, maar ze kan er prima mee overweg.

http://www.bol.com/nl/p/pedaler-step-sc ... 0030652706
<<

Anoniem219

Bericht 18 Jun 2015 11:08

Re: Spacescooter

Alibi, er zit bijna geen plastic op haha! Hij is grotendeels helemaal van ijzer of hoe je dat ook noemt :)

Hij is aardig in gewicht ook
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 11:10

Re: Spacescooter

Bedankt! Ik kom straks nog in de action, dus daar kijk ik even. En anders wordt het die junior versie ;)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Jun 2015 11:16

Re: Spacescooter

Ik zou voor een zevenjarige niet de junior kopen. Mijn dochter heeft zelf geen space scooter, haar vriendinnen wel (van 6 en 7 jaar), zij hebben de gewone en kunnen daar prima mee overweg. Ik denk dat ze de junior snel ontgroeid zijn.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jun 2015 11:22

Re: Spacescooter

Liadan schreef:Ik zou voor een zevenjarige niet de junior kopen. Mijn dochter heeft zelf geen space scooter, haar vriendinnen wel (van 6 en 7 jaar), zij hebben de gewone en kunnen daar prima mee overweg. Ik denk dat ze de junior snel ontgroeid zijn.


Oh.. Ja daar heb ik geen idee van. Ze heeft maar 1 vriendinnetje met zo'n ding en die is 10.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 18 Jun 2015 12:31

Re: Spacescooter

Wij hebben de normale versie maar dan van mp. En die is zijn geld al dik waard. Heb 50 euro voor een zo goed als nieuwe betaald.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx