Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoelang bij je op de kamer slapen?

<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 14 Jun 2015 16:43

Hoelang bij je op de kamer slapen?

We mogen niet klagen over P haar nachten tot nu toe, ze komt geniddeld tussen de 3-4 uur voor de voeding en slaapt, uitzonderingen van een wakker uurtje hier en daar, vrij snel weer in.

Ze ligt in haar ledikantje naast mij bij ons op de slaapkamer.

Maar ze maakt zoveel geluid als ze ligt te slapen! Hikjes, murmeltjes, gronmetjes, snurkjes, piepjes en zwiepende armpjes... Zelfs slaapt ze er over het algemeen doorheen maar ik wordt overal wakker van! Met als gevolg dat ik tussen de voedingen door maar een half uur tor een uurtje slaap en dat begin ik nu te merken :drunken:

Hoelang hebben jullie kleintjes op de kamer bij jullie gelegen?

Ik durf dr nog niet zo goed naar dr eigen kamertje te doen, overal lees je dat het goed is voor de band en goed is in combinatie met borstvoeding. En als ze nu wel stil is ben ik stiekem toch een beetje bang dat ze het niet meer doet :wink:

P is morgen twee weken oud (twee keer knipperen met mn ogen!)
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem219

Bericht 14 Jun 2015 17:02

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

D heeft 2 weken bij ons gelegen. Overdag sliep ze altijd al in haar even kamer. Maar vanaf toen ook in de avond/nacht
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 14 Jun 2015 17:03

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

I. ligt nog bij ons op de slaapkamer in de cosleeper. Je went wel aan de geluidjes etc. (ik tenminste wel). Aan het begin lag ik ook wakker, inmiddels niet meer.

Verder is het gewoon wat je zelf prettig vindt. R. ging na een week of 2/3 naar haar eigen kamer. I. zal ook geen maaaanden bij ons op de kamer slapen denk ik (ze is bijna 2 maanden nu).
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 14 Jun 2015 17:06

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

T. heeft tot 3 weken bij ons op de kamer geslapen.
Toen ging mijn man weer aan het werk. Hij was vooral degene die last had van al die kleine geluidjes.
Voor hem was het dus fijner om lekker rustig door te kunnen slapen.
Wel altijd onze slaapkamerdeuren open, dus bij de minste of geringste kick koen we naast zijn bed staan.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Jun 2015 17:16

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

N. heeft vanaf het begin in haar eigen bed, in haar eigen kamertje gelegen.
Onze kat slaapt al jaren iedere nacht bij ons op bed en het idee van de kat in dezelfde kamer (en dus de kans dat ze bij N. zou gaan liggen) vond ik niet heel relaxt.

Na een maand of 8 kreeg N. een periode van een maand of 4 dat ze nergens anders wilde of kon slapen dan bij ons. Toen heeft ze tussen ons in gelegen. Zo kon ik de kat op afstand houden. Dat ging overigens een stuk beter dan ik vooraf inschatte.

Gelukkig slaapt ze alweer een hele tijd altijd in haar eigen bed. Ik sliep echt heel erg slecht toen ze bij ons sliep.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 14 Jun 2015 17:17

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Toch ook niet heel lang dus... Mijn man was op dag drie alweer aan het werk, die merkt er niet zoveel van en wordt pas wakker als ze echt wakker is en dat laat merken.

Als ze op een van ons ligt te slapen, op dr buikje, is ze trouwens helemaal stil. Slaapt ze bij ons dan toch dieper of zou ze stiekem een buik slaper zijn?
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem234

Bericht 14 Jun 2015 17:46

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Ongeveer 6 weken heeft ze bij ons in een wiegje geslapen daarna naar haar eigen kamer. Overdag legde ik haar wel al in haar eigen kamer vanaf het begin.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 14 Jun 2015 18:11

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Door omstandigheden gaat Elena pas over een maand op haar eigen kamer, Naomi gaat dan meteen mee en ze slapen op 1 kamer. Elena dus met 3,5 (ruim) en Naomi met iets meer als 6 mnd. Ik denk dat als we het voor het kiezen hadden dat ik ze zo rond 6-9 mnd op de kamer zou leggen. Elena wel eerder, die begon altijd te huilen als ze wakker was, wat een opluchting en fijner wakker worden toen ze mama ging roepen! Naomi zegt niks, ik wordt wakker omdat ik het aan haar ademhaling hoor, ze knort nog altijd een beetje haha.

Ik slaap wel gewoon overal verder doorheen trouwens, wordt alleen wakker als zij wakker worden. Is ook gewoon wennen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt, terug bij jullie kan ze altijd nog hè.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 14 Jun 2015 18:26

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Sebas is met iets minder dan 3 weken naar zijn eigen kamertje gegaan. Ik trok het ook niet. En nu gaat het gelukkig een stuk beter.
<<

Anoniem151

Bericht 14 Jun 2015 18:28

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Ik wilde sowieso 6 maanden ivm wiegendood.
J slaapt nog steeds op onze kamer en meestal bij mij in bed omdat ik zsm weer verder wil slapen bij een nachtvoeding. Puur luiheid dus ;)
Maar ik slaap wel gewoon. Kijk er wat tegenop om 's nachts 'helemaal' naar zijn kamertje te lopen en daar te voeden..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Jun 2015 18:40

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Na zeven maanden verplaatsten we zijn bed. Hij slaapt nog wel vaak bij ons in bed.

Ik slaap inmiddels echt heel erg lekker als ik hem in de kamer heb.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem148

Bericht 14 Jun 2015 18:55

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Meteen vanaf de eerste dag. Hier past het niet maar ik zou het ook niet willen. Ik word echt van ieder moppertje wakker ook al slaapt hij op zijn eigen kamer. Is dan nog erger als hij bij ons zou slapen.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Jun 2015 18:56

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Na 8 dagen. Ook vanwege het geluid. Ze sliep toen ook door van 23u tot een uur of 7, dus we hadden het ontzettend gemakkelijk. 's Ochtends haalden we haar uit bed en dan lag ze lekker nog een paar uren bij me.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 14 Jun 2015 19:15

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Onze zoon heeft bijna 6 maanden bij ons op de kamer geslapen, zowel overdag als 's nachts. Toen paste hij echt niet meer in zijn wiegje en moest hij over naar zijn ledikant op zijn eigen kamer.
<<

Anoniem123

Bericht 14 Jun 2015 19:28

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Siem heeft 4 weken bij ons gelegen en Dian 3 weken. Wat een herrie konden ze maken.
Maar het is bij ons boven klein dus met 5 stappen was ik alsnog bij ze mocht er wat zijn.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Jun 2015 19:37

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

2/3 weken. Ik werd ook continu wakker. Hij slaapt met periodes nog steeds wel bij ons.
L2014 & H2017
<<

Anoniem127

Bericht 14 Jun 2015 19:53

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Oudste dochter heeft tot ongeveer haar derde regelmatig bij ons in bed geslapen. De jongste sliep juist beter op haar eigen kamer en is daar al snel heen gegaan. Middelste weet ik zo niet meer, denk een paar maand bij ons op de kamer geslapen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Jun 2015 20:21

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

M. Sliep tot zijn 8 maanden bij ons op de kamer, maar bijna altijd in zijn eigen bedje. Soms tussen twee voedingen door in ons bed, maar vaker in zijn eigen bed. Ik slaap door alle geluiden heen, maar kon minder goed slapen als hij bij ons lag. Dan was ik toch bang dat hij onder de dekens kwam of ik hem pijn zou doen.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 14 Jun 2015 20:27

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Wij hebben de kinderen nooit op onze kamer gehad. Ik vind dat helemaal niets, ik slaap dan dus echt niet.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem 146

Bericht 14 Jun 2015 20:51

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Onze zoon ging na een maand of zes naar zijn eigen kamer. Onze dochter ligt nu nog bij ons. Ze is bijna 5 maanden. Overigens zie ik haar nog niet verhuizen, ik vind het heerlijk en vooral ideaal met de nacht- of ochtendvoeding. Ik zou nog in staat zijn om een cosleeper aan te schaffen als ze uit haar wiegje groeit.
<<

Anoniem166

Bericht 14 Jun 2015 20:56

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Onze dochter sliep overdag op haar eigen kamertje en 's nachts bij ons op de kamer. Vanaf een maand of 4 begon ze de nacht op haar eigen kamer, maar na de eerste nachtvoeding bracht ik haar niet meer terug. Sinds ongeveer haar derde jaar slaapt ze het grootste gedeelte van de nacht op haar eigen kamer.

Onze zoon slaapt nu ook bij ons op de kamer. Hij is bijna 4 maanden. Voor hem hebben we geen slaapkamer en bij dochter past geen ledikantje erbij op haar kamer. Zoon blijft dus bij ons slapen totdat we een ander huis hebben.
<<

anoniem203

Bericht 14 Jun 2015 21:00

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

De oudste 10 weken en de jongste 10 maanden. Ik vond het heerlijk om ze zo dichtbij te hebben. Mijn man vond het bij de oudste na 10 weken wel welletjes omdat hij ook zoveel geluidjes maakte. De jongste hoorde je nauwelijks.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Jun 2015 21:27

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Tot ongeveer 15 weken. Wel in haar eigen wieg.
2014 2016
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 14 Jun 2015 23:00

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

N een maand of 5
J tot haar 3e jaar
En T nog steeds.
Er staat een co sleeper maar hij ligt liever dicht naast me. Vaak komt J in de loop van de nacht in de co sleeper liggen.
Mother of 3 adorable children
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Jun 2015 01:51

Re: Hoelang bij je op de kamer slapen?

Hier is D. om dezelfde reden ook vrij snel naar zijn eigen kamer gegaan, hij was toen denk ik zo'n twee weken oud. De eerste tien minuten vond ik even moeilijk en sindsdien vind ik het heerlijk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers