Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goed om te weten

<<

Anoniem304

Bericht 14 Jun 2015 12:52

Goed om te weten

Goed om te weten gaan dat off topic gaan dus wel een reden is om een topic te sluiten. Jammer dat het zo selectief gebruikt wordt.

Je mag dus schijnbaar niks bespreken en hoppa het topic wordt alweer gesloten. Wat is dit, kleuterschool?

I`m out. Peace! :laughcry:
<<

Anoniem185

Bericht 14 Jun 2015 12:54

Re: Goed om te weten

Ik vind het jammer. Had net een leuke ontopic post geschreven en die kon ik dus niet meer plaatsen. Ik dacht dat het gewoonte was offtopic berichten te verwijderen in plaats van het gehele topic te sluiten.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 14 Jun 2015 12:56

Re: Goed om te weten

Jeetje wat een gedoe zeg ik had net een lange inhoudelijke post getypt als reactie op Luisa en dan krijg je dit weer. Ik vind dit echt niets anders dan censuur. En als elk topic gesloten gaat worden waarin steken onder water worden gegeven of off-topic wordt gegaan dan kun je het forum net zo goed opdoeken.
<<

Anoniem131

Bericht 14 Jun 2015 12:59

Re: Goed om te weten

Word hij?

Lekker off-topic. Kan dit topic ook gelijk dicht.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 12:59

Re: Goed om te weten

Een waarschuwing was op z'n plek geweest maar echt dicht. Vond het eigenlijk wel een nette discussie.

Edit: op wat steken na maar heb ze heel wat gemener gezien.
Laatst gewijzigd door Minx op 14 Jun 2015 13:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 13:00

Re: Goed om te weten

Francaise schreef:Word hij?

Lekker off-topic. Kan dit topic ook gelijk dicht.


Nooit gezien dat er blauwe lettertjes boven staan?
2015 💙
<<

Anoniem131

Bericht 14 Jun 2015 13:03

Re: Goed om te weten

Minx schreef:
Francaise schreef:Word hij?

Lekker off-topic. Kan dit topic ook gelijk dicht.


Nooit gezien dat er blauwe lettertjes boven staan?

Waar precies boven?
<<

Anoniem185

Bericht 14 Jun 2015 13:05

Re: Goed om te weten

Francaise en Minx ik snap totaaaaaal niet waar jullie het over hebben. Het zal wel komen doordat ik non-stop probeer te studeren en dat mijn hoofd niet meer werkt zoals hij zal moeten. Heb het hele topic al nagezocht op wordt/word fouten en blauwe lettertjes, maar ik snap het niet. Enlighten me please :laughcry:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 13:08

Re: Goed om te weten

Hahaha ik had de spelfout nier gezien :p, maar de topic titels zijn in het blauw. Las het als een topic word als jongetje aangegeven.
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jun 2015 13:09

Re: Goed om te weten

Nah Minx nu snap ik er helemaal niks meer van. Wat bedoel je nou? Vaag.

Jammer dat het andere topic ineens gesloten is ja. Yadira ga je echt weg?
<<

Anoniem131

Bericht 14 Jun 2015 13:10

Re: Goed om te weten

Lampenkapje schreef:Francaise en Minx ik snap totaaaaaal niet waar jullie het over hebben. Het zal wel komen doordat ik non-stop probeer te studeren en dat mijn hoofd niet meer werkt zoals hij zal moeten. Heb het hele topic al nagezocht op wordt/word fouten en blauwe lettertjes, maar ik snap het niet. Enlighten me please :laughcry:

Ik trek iets gewoon in twijfel omdat ik graag off-topic wilde gaan. Heel flauw!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 13:12

Re: Goed om te weten

dit zat in mijn hoofd:

Yadira: word hij gesloten
Française: word hij (gedachten invullen het topic is een jongetje ipv spelfout)
Minx: hahaha het topic word als jongetje aangezien komt natuurlijk door de blauwe lettertjes die de titels aangeven en de lay-out.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 13:14

Re: Goed om te weten

Voor mij was het net ff heel grappig maar zo met uitleg niet. :palm:
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jun 2015 13:14

Re: Goed om te weten

Ok... Zal wel andere humor zijn :thumbup:
<<

Anoniem185

Bericht 14 Jun 2015 13:14

Re: Goed om te weten

Minx schreef:dit zat in mijn hoofd:

Yadira: word hij gesloten
Française: word hij (gedachten invullen het topic is een jongetje ipv spelfout)
Minx: hahaha het topic word als jongetje aangezien komt natuurlijk door de blauwe lettertjes die de titels aangeven en de lay-out.
Ah! Nu snap ik hem. Maar die spelfout kan ik niet terugvinden, of is die al aangepast? Zie ook geen aangepast er bij staan!

Sorry. Mijn hoofd is echt op ofzo!
<<

Anoniem107

Bericht 14 Jun 2015 13:14

Re: Goed om te weten

Echt, burgemeesters, ik waardeer alle tijd, moeite en energie die jullie in het forum stoppen, maar hier moest ik Yadira toch gelijk in geven, ik hoop dat er achter de schermen gekeken wordt wat er ánders kan aan het forum om te zorgen dat het voor iedereen weer leuk wordt.

Minx, wat jij zegt, daar kan ik nu even geen touw aan vast knopen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 13:16

Re: Goed om te weten

Hahaha maple ik hapte zonder goed te lezen.
2015 💙
<<

Burgemeester Puck

Bericht 14 Jun 2015 13:20

Re: Goed om te weten

Inmiddels zijn wij druk bezig met filteren van het andere topic, deze zal zodra dat klaar is weer open gaan.

Maple, ook daarmee zijn wij zeker bezig. Hopelijk nemen jullie daar voor nu genoegen mee.
<<

Anoniem131

Bericht 14 Jun 2015 13:21

Re: Goed om te weten

Minx schreef:Hahaha maple ik hapte zonder goed te lezen.

Ik snap hem!!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 13:26

Re: Goed om te weten

Carrie schreef:Ok... Zal wel andere humor zijn :thumbup:


Wel vaker last van, dan denken mensen echt waarom ligt die nou weer in een deuk.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jun 2015 21:32

Re: Goed om te weten

Carrie schreef:Nah Minx nu snap ik er helemaal niks meer van. Wat bedoel je nou? Vaag.

Jammer dat het andere topic ineens gesloten is ja. Yadira ga je echt weg?

Ik heb in het andere topic gezegd dat ik m'n account niet ga verwijderen, maar dat de lol er gewoon vanaf is.

In datzelfde topic zelfs nog even met Bb gesproken, die het uiteraard allemaal snapte en beterschap beloofde. En nog geen half uur daarna zat ik me alweer dood te ergeren.

Alles bij elkaar word ik er gefrustreerd van en ik zit hier voor de lol. Dus, niet meer.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 14 Jun 2015 21:34

Re: Goed om te weten

Siem schreef:Jeetje wat een gedoe zeg ik had net een lange inhoudelijke post getypt als reactie op Luisa en dan krijg je dit weer. Ik vind dit echt niets anders dan censuur. En als elk topic gesloten gaat worden waarin steken onder water worden gegeven of off-topic wordt gegaan dan kun je het forum net zo goed opdoeken.


Ja, had ik al gedacht/gehoopt. Was wel benieuwd of en waarom je er anders over dacht. Maar goed, het mocht niet zo zijn.
<<

Anoniem108

Bericht 14 Jun 2015 21:43

Re: Goed om te weten

Yadira: ik begrijp wel dat de lol er voor je af is en je daarom ook eraan denkt wel/niet je account te verwijderen. Op dat punt zit ik ook en dat ligt voor mij echt niet aan 1 specifieke forummer. Het is met vlagen dat het hier soms echt zoeken is naar een gezellig topic/topic dat niet op non-discussie uitloopt. Wat is jouw overweging om wel te blijven als de lol eraf is? Ik kan het voor mezelf niet echt helder krijgen. Heel vaag.
<<

anoniem213

Bericht 14 Jun 2015 21:59

Re: Goed om te weten

Maar als je het even niet leuk vindt, waarom zou je dan direct je account verwijderen? Ik ben dan gewoon minder hier en na een tijdje vind ik het dan vaak wel weer leuk en lees ik weer wat meer. Ik weet zelf toch wel dat ik altijd weer terugkom (en met mij vrijwel iedereen die een account verwijdert), dus waarom zou ik dat account dan niet gewoon laten bestaan en later weer gebruiken als ik er weer wel zin in heb?
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jun 2015 22:04

Re: Goed om te weten

Ik weet het niet, want ik denk er dus niet aan om m'n account te verwijderen :P.

Mijn account blijft gewoon, wat jij ook al zegt June.

Izar waarom ik wel wil blijven? Er zijn enkele topics (over series bijvoorbeeld) waar ik wel graag in post en zolang die niet overgenomen worden vind ik die zeker de moeite waard. Maar ik lees ook andere topics en als het dan uitdraait op zoiets wil ik echt m'n hoofd tegen het toetsenbord rammen.

Maar voor nu ben ik even weg van alles. Ik lees nu ook alleen dit topic nog. Zelfbescherming haha.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers