Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 26 Sep 2013 13:37

Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Ik kwam onderstaande link tegen. Vond het wel leuk om te delen

http://www.upcoming.nl/carmoede/3157/een-blik-in-het-leven-van-de-viva-forumbezoekster
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 26 Sep 2013 13:45

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Er zitten wel interessante onderwerpen bij! :D

Wat me opvalt is dat het wel een stuk onpersoonlijker is. De openingszinnen zijn óf een voorstelstukje óf een verhaal-achtige omschrijving. Wat formeel, zeg maar. Hier is dat ongedwongener en losser, vind ik.
<<

Anoniem12

Bericht 26 Sep 2013 13:46

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Exogenesis schreef:Er zitten wel interessante onderwerpen bij! :D

Wat me opvalt is dat het wel een stuk onpersoonlijker is. De openingszinnen zijn óf een voorstelstukje óf een verhaal-achtige omschrijving. Wat formeel, zeg maar. Hier is dat ongedwongener en losser, vind ik.

Dat scheelt wel een hoop oude koeien. :yes:
<<

Anoniem315

Bericht 26 Sep 2013 13:50

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Rush schreef:
Exogenesis schreef:Er zitten wel interessante onderwerpen bij! :D

Wat me opvalt is dat het wel een stuk onpersoonlijker is. De openingszinnen zijn óf een voorstelstukje óf een verhaal-achtige omschrijving. Wat formeel, zeg maar. Hier is dat ongedwongener en losser, vind ik.

Dat scheelt wel een hoop oude koeien. :yes:


Dat zeker! Je hoeft daar denk ik niet zo op je woorden te letten en bent echt lekker anoniem. Toch zou ik niet willen ruilen hoor. Dan zo nu en dan maar wat oude koeien 't slootje uit floepsen. Overleeft de meerderheid ook wel weer.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 26 Sep 2013 13:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Sep 2013 13:50

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Leedvermaak :lol:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 13:51

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Meh bij mij doet de link het niet goed. Ik krijg alleen een grijs scherm met 'upcoming' in beeld.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 26 Sep 2013 13:52

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Ik heb vol verbazing het stukje over "Je date toch niet met een automonteur" gelezen. Wat vreselijk bekrompen. :thumbdown:
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem73

Bericht 26 Sep 2013 15:01

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Ik vind het altijd best leuk lezen op de viva, maar ik vind de antwoorden die soms (nou ja heel vaak eigenlijk) echt zo onaardig en respectloos. Dat heb je hier eigenlijk niet. Tuurlijk zijn er discussies of ´ruzies´ maar een stuk volwassener als bij de viva!
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 15:30

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Bimbam schreef:Ik heb vol verbazing het stukje over "Je date toch niet met een automonteur" gelezen. Wat vreselijk bekrompen. :thumbdown:


Wow inderdaad (site doet het wel op m'n telefoon). Vooral dat stukje: Een relatie hoort op hetzelfde niveau als je opleiding te zijn.
WTF?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Sep 2013 15:33

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Ik vind het maar een flauw stuk.

Ik kom er trouwens ook, net zoveel als hier, al ben ik daar wel een stuk minder bekend. Maar ik vind het wel een leuk forum. Soms vind ik de toon niet zo vriendelijk en ik ga er ook wel gewoon tegenin als ik vind dat er onredelijk lullig wordt gedaan, maar over het algemeen vind ik het wel een leuk forum.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem193

Bericht 26 Sep 2013 15:34

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Dit had een ex-vriendin van mij kunnen schrijven, over die automonteur. Toen ik aan het daten was met mijn man deed ik HBO en repareerde hij rioleringen. Zij zei ook tegen mij dat ik hem moest dumpen, want onze standen kwamen niet overeen:P
<<

Artemis

Bericht 26 Sep 2013 16:28

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Susan schreef:Ik vind het maar een flauw stuk.

Ik kom er trouwens ook, net zoveel als hier, al ben ik daar wel een stuk minder bekend. Maar ik vind het wel een leuk forum. Soms vind ik de toon niet zo vriendelijk en ik ga er ook wel gewoon tegenin als ik vind dat er onredelijk lullig wordt gedaan, maar over het algemeen vind ik het wel een leuk forum.

Je bent het daar altijd met me eens :cheering:

Ik kom er ook, vind het wel een fijn forum. En zo'n artikel zou je ook over hier kunnen maken.
<<

Anoniem73

Bericht 26 Sep 2013 16:28

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Nou dan kan ik mijn vriend ook wel dumpen want wij passen totaal niet bij elkaar. Hij uni en ik mbo :thumbup:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Sep 2013 16:38

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Best grappig om te lezen en te zien dat er een groot verschil ik tussen daar en hier. Ik had het idee dat het niveau een beetje gelijk was. Dat de toon naar elkaar minder vriendelijk was wist ik wel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem193

Bericht 26 Sep 2013 16:41

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Artemis schreef:
Susan schreef:Ik vind het maar een flauw stuk.

Ik kom er trouwens ook, net zoveel als hier, al ben ik daar wel een stuk minder bekend. Maar ik vind het wel een leuk forum. Soms vind ik de toon niet zo vriendelijk en ik ga er ook wel gewoon tegenin als ik vind dat er onredelijk lullig wordt gedaan, maar over het algemeen vind ik het wel een leuk forum.

Je bent het daar altijd met me eens :cheering:

Ik kom er ook, vind het wel een fijn forum. En zo'n artikel zou je ook over hier kunnen maken.


Haha daar wel :thumbup:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Sep 2013 20:25

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Alsof zulke topics hier niet voorbij zouden kunnen komen. Wat is er toch met Viva vs Yes?
L2014 & H2017
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 26 Sep 2013 21:18

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Ik lees vooral en schrijf af en toe ook mee op Viva. Ik merk wel dat ik vaak afhaak vanwege het botte en ongenuanceerde commentaar. Er zitten wat mij betreft altijd een paar echte haaibaaien bij die er alleen maar lijken te komen om anderen af te kraken en zichzelf goed neer te zetten. Ik kom Susan wel eens tegen daar en ik vind jou altijd scherp en lekker no nonsense, grappig om te zien.
Artemis, jou heb ik daar nog niet ontdekt.... Of ben jij stiekem Elninjoo? (Ohnee, jij hebt kinderen... :yes: ,haha)

Ik vind de plaatselijke viva taal ook vervelend. Als je daar net komt dan snap je de helft van de posts niet omdat ze allerlei eigen woordjes hebben. "Andijvie", "trollen" etc.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 26 Sep 2013 21:22

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Ik hoop trouwens niet dat je de elninjoo vergelijking als belediging ziet, Artemis. Zo istie niet bedoelt!
<<

Mrs. Lovett

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 64

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:15

Bericht 27 Sep 2013 14:57

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Ik lees daar al heel lang mee, maar omdat er vaak zo aanvallend wordt gereageerd heb ik niet de behoefde om mee te schrijven.

Je ziet ook heel vaak topics met als beginregel: "Ik ben nieuw hier, heb nu toch wat advies nodig blablabla" Dat zou toch niet nodig moeten zijn om je daarvoor te verontschuldigen?
Er wordt erg veel ge-dubbel-nickt, erg irritant.
Mannen die zich voordoen als vrouwen...
Clubjes..

De eigen woordjes vind ik dan wel weer grappig, andijvie, trollen, mosterd.
The Mad Hatter: "Have I gone mad?"
Alice Kingsley:"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
<<

Anoniem12

Bericht 27 Sep 2013 14:58

Re: Een blik in het leven van de Viva-forumbezoekster

Exogenesis schreef:
Rush schreef:
Exogenesis schreef:Er zitten wel interessante onderwerpen bij! :D

Wat me opvalt is dat het wel een stuk onpersoonlijker is. De openingszinnen zijn óf een voorstelstukje óf een verhaal-achtige omschrijving. Wat formeel, zeg maar. Hier is dat ongedwongener en losser, vind ik.

Dat scheelt wel een hoop oude koeien. :yes:


Dat zeker! Je hoeft daar denk ik niet zo op je woorden te letten en bent echt lekker anoniem. Toch zou ik niet willen ruilen hoor. Dan zo nu en dan maar wat oude koeien 't slootje uit floepsen. Overleeft de meerderheid ook wel weer.

Dat is wel zo. Ik lees wel mee op Viva, maar post er bijna nooit.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers