Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


linzen

<<

Anoniem148

Bericht 12 Jun 2015 16:26

linzen

Met de bruiloft hebben we een ton met blikken gekregen zonder etiket. Daarin zat ook een blik met linzen, hoopte op groenten :thumbdown:
maar wat maak ik nou met linzen uit blik?
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 12 Jun 2015 16:41

Re: linzen

<<

Anoniem148

Bericht 12 Jun 2015 17:05

Re: linzen

Ziet er lekker uit. Dat kan met linzen uit blik dan? Zie staan dat je ze moet wassen en koken. Kan daarvoor dus een blik gebruiken?
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 12 Jun 2015 17:30

Re: linzen

Jaa, ik heb eigenlijk bijna altijd zo'n blik linzen met dit gerecht. Lekker makkelijk haha! :smile:
Toevallig gister nog gegeten, en iedere keer denk ik weer, oef wat vult dat goed (oa /vooral door die zoete aardappel denk ik haha). Maar het is zo lekker, en makkelijk! Jum!
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 12 Jun 2015 17:36

Re: linzen

Oh, en dat plaatje klopt niet. Dat is iets met kikkererwten.
Mijne ziet er vaak zo ongeveer uit..

Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 13 Jun 2015 05:22

Re: linzen

Ik zal het eens maken. Dank je.

Nog iemand tips? Zag aan de code erop staat dat er nog een blik in zit.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers