Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Straatspeeldag

<<

anoniem203

Bericht 10 Jun 2015 12:46

Straatspeeldag

Wordt er bij jullie iets georganiseerd?

Hier langs ons huis hebben ze de straat afgesloten en staan er 2 luchtkussens, zijn er kleine spelletjes te doen en staat er een kraam waar de kinderen zich kunnen laten schminken. Ook is er muziek en de kinderen kunnen een sticker halen en op die sticker staat dat ze een appel, zakje chips en een glaasje ranja kunnen gaan halen bij een kraampje.

Erg gezellig en het weer zit iig mee!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Jun 2015 12:57

Re: Straatspeeldag

De straat is bij ons niet afgesloten, maar wij hebben een groot plein voor de deur met een haag eromheen, dus ook niet nodig.
Ook hier staat er een springkussen en er worden oud-Hollandse spelletjes gespeeld met een wedstrijdelement.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem236

Bericht 10 Jun 2015 13:03

Re: Straatspeeldag

Haha is dat landelijk, ik maar denken dat we zo n leuke buurt hebben die dat organiseert. :palm:

Nu is de straat rondom het veld afgesloten, beter dan vorig jaar, toen was de wijk afgesloten en konden we er niet fatsoenlijk uit.

Als zoon straks wakker wordt gaan we even kijken wat er te doen is.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Jun 2015 13:11

Re: Straatspeeldag

Hier is vandaag niks, eind augustus is er wel een straatfeest.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 10 Jun 2015 13:18

Re: Straatspeeldag

Hier is het ook! Erg leuk altijd en enorm druk!! Hier komen er zo'n 300 kinderen. Wij wonen er direct aan, dus gaan zo ook even een rondje doen met onze dochter. Vorige jaar ook gedaan, maar toen was ze nog wel iets te klein voor om het te snappen. Nu staat ze helemaal te stuiteren van enthousiasme, dus wij gaan er snel heen!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 10 Jun 2015 14:25

Re: Straatspeeldag

Hier ook, m'n oudste is er al heen in z'n zwembroek.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Jun 2015 14:46

Re: Straatspeeldag

Hier nog niks gezien. Ik heb er zelf wel eens een georganiseerd :) daar ging wel een hele voorbereiding aan vooraf, en dat was niet in de meest makkelijke buurt dus de dag zelf was ik ook nog lekker druk om alles in goede banen te leiden. Ik las net dat Nickelodeon vandaag een paar uur op zwart gaat ivm de straatspeeldag, dat vind ik wel een goede!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx