Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekje weg NL/BE

<<

Anoniem255

Bericht 07 Jun 2015 11:16

Weekje weg NL/BE

Wij willen van de zomer een weekje weg in Nederland of België.

Eisen:
- Geen tent, maar een comfortabel huisje/chalet/sta caravan
- In de buurt van een pretperk (geen Efteling)
- In de buurt van een bosrijke omgeving of strand/zee in de buurt

Qua prijs zijn we best bereid wat te betalen maar geen 1000.- voor een weekje.
Afstand is niet zo belangrijk, wij komen vanuit Brabant en zijn wel gewend om afstanden te rijden.

Plopsa de Panne is op zich wel een idee maar wie weet een leuke accommodatie in de buurt?
Of een accommodatie bij Drouwenerzand in de buurt? Deze bieden wel overnachtingen aan maar om nu 500.- voor een midweek te betalen om met name op dat park te hangen vind ik ook zo wat...

Wie weet er iets leuks?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 07 Jun 2015 11:37

Re: Weekje weg NL/BE

http://www.domainelongpre.be/nl/home

Hier zijn wij eens geweest, was erg leuk! Een mooie omgeving en dichtbij Plopsaland Coo(kwartiertje rijden). Ik heb eens gekeken en voor een weekje weg in een chalet betaal je ongeveer 600 euro.
Vanaf het park kan je zo het bos inlopen via een bruggetje en in de omgeving kan je ook genoeg wandelen.
Ik ga nooit 2 keer naar hetzelfde park, maar hier wil ik zeker ooit nog eens naar terug!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]