Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is jouw weekend?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Jun 2015 15:21

Re: Hoe is jouw weekend?

Pippa, heb je een nieuwe baan of ben je naar een andere locatie gestuurd?
<<

Anoniem167

Bericht 07 Jun 2015 18:05

Re: Hoe is jouw weekend?

Pompoen schreef:Pippa, heb je een nieuwe baan of ben je naar een andere locatie gestuurd?


Ik ben naar een nieuwe locatie! Is in overleg gegaan, dit is heel dichtbij mijn huis!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Jun 2015 19:06

Re: Hoe is jouw weekend?

Ik ben vrijdag naar mn hometown in het oosten gegaan, was ik al vier maanden niet geweest geloof ik. 's Avonds bijgekletst met mn moeder en tv gekeken. Gisteren heb ik met twee vriendinnen de hele middag in de zon op het terras gezeten bij de lunchroom van mijn tante, heerlijk! Wel beetje verbrand helaas, had me niet ingesmeerd. 's Avonds op stap geweest met mijn oude huisgenootje. Vanmorgen lag ik pas om 7:45 in bed, paar uur geslapen en nu dus helemaal gesloopt. Denk dat ik er over een uur weer in lig!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem189

Bericht 07 Jun 2015 19:12

Re: Hoe is jouw weekend?

Wat was dit een heerlijk weekend!

Vrijdagochtend hebben we de nieuwe auto van m'n vriend opgehaald en zijn we met ons hondje wezen zwemmen voor de eerste keer. Het ging goed en ze vond het heerlijk. Gister hebben we de auto van mijn vriend laten tunen en 's avond hadden we een familie barbecue. Vanmorgen hebben we met ons hondje in het bos gelopen en vanmiddag zijn we naar Utrecht geweest. Vanavond doen we lekker rustig aan.
<<

Anoniem131

Bericht 07 Jun 2015 19:42

Re: Hoe is jouw weekend?

Het begon vrijdag heel verdrietig maar de rest van het weekend heb ik leuke dingen met vriendinnen gedaan en gisteravond heerlijk liggen Netflixxen. Straks op bed met een nieuw boek.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jun 2015 19:47

Re: Hoe is jouw weekend?

Heerlijk! Ik heb een verjaardag van een 90 jarige en een 80 jarige gehad en het waren beiden goede fuiven! Al was ik bij die van vandaag absoluut de jongste ;-)

Gisteren werd m'n oma 90, erg bijzondere gebeurtenis en uitgebreid gevierd. En vandaag een vriend van de schoonfamilie, ook een leuk feest. En verder uren op de boot op het water doorgebracht, echt heerlijk.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers