Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten!

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2015 17:03

Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten!

Omdat er iemand voor de ketel komt en in de tuin hoor ik de bel niet. Heb hier binnen gewoon kippenvel!
Zou me niks verbazen als die man niet komt, dan word ik toch best wel boos aangezien ik dan zal moeten bellen.

Wie baalt er nog meer?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Jun 2015 17:12

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Je kan een briefje ophangen met je nummer en aangeven dat je buiten de bel niet hoort.
Of je gaat voor je huis in de tuin zitten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2015 17:20

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Nee voor zou ik nooit zitten. Het is nu al te laat de zon is weg. Heb gebeld, ze zijn gesloten en geen noodnummer. Ik ben echt pissed! Voor Jan lul zitten wachten. Ze bellen mij maar. Heb de afspraak gemaakt nadat zij hadden ingesproken en nogmaals proberen doen ze dan niet.
Briefje kan ook, maar de buren hoeven mijn nr niet te weten ondanks dat ik niet meer de tuin in ga.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 04 Jun 2015 17:36

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Ach, ik zat op mijn werk. Morgen weer een dag toch? Oh en daarna weer, en weer. Kortom er komt binnenkort vast een dag waarop het wel kan.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Jun 2015 17:40

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Ik lag met koorts in bed, ook niet leuk met dit mooie weer.

Morgen weer een dag!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2015 17:41

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Fantine schreef:Ach, ik zat op mijn werk. Morgen weer een dag toch? Oh en daarna weer, en weer. Kortom er komt binnenkort vast een dag waarop het wel kan.


Da's waar, maar vind het belachelijk dat ze niet bellen ofzo. Als ze niet kunnen wegens een spoedgeval oid, bel dan even!
<<

Anoniem181

Bericht 04 Jun 2015 17:44

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Fantine schreef:Ach, ik zat op mijn werk. Morgen weer een dag toch? Oh en daarna weer, en weer. Kortom er komt binnenkort vast een dag waarop het wel kan.


Ja, maar het is niet netjes dat CBL een afspraak maakt en er vervolgens niemand komt opdagen. Ik zou daar ook wel goed pissig over zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Jun 2015 17:53

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Daar zou ik ook van balen, CBL!

Ik had zelf denk ik wel een briefje opgehangen, maar dan was ik alsnog heel zenuwachtig geweest om m te missen telkens. Dus ik snap je wel.

Ik heb de halve dag geslapen omdat ik nachtdienst had, dus dat vond ik ook zonde met het mooie weer. Zit nu wel binnen, maar wel lekker met de deur open. Buiten kan ik m'n laptop niet goed zien, maar ga zo wel even tijdschriftje lezen buiten.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Jun 2015 18:09

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Hoe laat zou die man komen dan? Je plaatst het om 17:00 uur en 20 min later ga je er al vanuit dat hij niet komt. Dat ze gesloten zijn is niet raar na 17:00 uur is gewoon het kantoor dicht, betekent niet dat er geen monteurs 's avonds worden ingeroosterd.l
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2015 21:24

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Hij zou tussen 15.00 en 17.00 komen. Ben zelfs de hond ervoor eerder gaan uitlaten omdat dat anders rond die tijd doe. Nou ik ga niet bellen, ze bellen mij maar en echt wel dat ik even flink boos ga worden. Ga gewoon zeggen dat als ik weg zou moeten/willen in die tijd dat die man komt dat ik dat ook doe en dat is zijn probleem dan.
Zeg er ook bij dat ik geen vertrouwen in hun heb, want het kan net zo goed weer gebeuren ook al zullen zij zeggen ''het gebeurd nooooooooooooit meer''.
Daar heb ik geen boodschap aan! Zij hebben zich maar aan de tijd te houden en ik ben notabene diegene geweest om een afspraak te maken omdat zij alleen inspreken blijkbaar genoeg en al teveel moeite vonden.
Ze hadden gewoon nog een keer moeten bellen eigenlijk net zolang totdat ik op zou nemen.
<<

Anoniem107

Bericht 04 Jun 2015 21:27

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Joh, chill. Ja, het is vervelend, maar je hoeft niet meteen zó enorm boos te worden... Maandag zou de wasmachinemonteur bij ons komen, was na de afgesproken tijd nog niet geweest. Vriend heeft ze gebeld, waren ze vergeten ons in te plannen. Vervelend, maar hey, het zijn ook maar mensen. Fouten maken we allemaal wel eens.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 04 Jun 2015 22:24

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Nou ik snap wel dat je kwaad bent. Maar de pest met dit soort dingen is dat je hun nodig hebt om iets te maken/service te verlenen. Aangeven dat je het vervelend vond kan altijd lijkt me, maar ik zou niet uit mijn plaatje gaan, straks naaien ze de telefoon erop en zit jij met lege handen..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jun 2015 22:56

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Daar zou ik ook serieus chagrijnig van worden! Het kan gebeuren, maar je zit mooi de hele dag voor piet snot te wachten.

Wij hebben het gehad met de babykamer meubels van B, we hadden zelf een datum afgesproken waarop ze het zouden leveren. Mijn man was de hele dag thuis, veel uit het raam zitten kijken enz.
Werd ik gebeld dat de chauffeur bij ons voor de deur had gestaan, aangebeld had en dat er niemand thuis was.
Toen ik zei dat dat niet kon, geloofden ze me niet, en toen ik vroeg hoe onze voordeur er dan uit zag wilden ze geen antwoord geven.
Ze zijn gewoon nooit bij ons in de straat geweest. Het was alleen helaas hun woord tegen dat van ons, en ze wilden ons dus voor de tweede keer bezorgen weer laten betalen. Dat hebben dus écht niet gedaan.
<<

Anoniem149

Bericht 04 Jun 2015 23:15

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Dat zou ik inderdaad ook heel vervelend vinden. Niet perse omdat ik dan niet van het mooie weer zou kunnen genieten, maar omdat je erop rekent dat ze komen en je ervoor thuis blijft. Ik had het laatst toen ze zouden komen om mijn wc te ontstoppen. Tegen half 5 waren ze er nog niet, heb toen even gebeld en ze zou meteen iemand sturen. Baalde wel dat ik heel de dag niks heb kunnen doen, maar wat Maple zegt is ook waar, het zijn ook maar mensen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 04 Jun 2015 23:18

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Ik ben altijd meteen bang dat er iets gebeurd is met iemand als ze er niet zijn (geweest) op de afgesproken tijd. Tegelijkertijd baal ik er ook wel gruwelijk van als ik speciaal daarvoor thuis ben gebleven hoor. Zou me er alleen niet te druk over maken, daar heb je niks aan. Het zijn inderdaad mensen en overal waar mensen werken, worden fouten gemaakt (opa wijsheid).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2015 09:00

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Steep schreef:Nou ik snap wel dat je kwaad bent. Maar de pest met dit soort dingen is dat je hun nodig hebt om iets te maken/service te verlenen. Aangeven dat je het vervelend vond kan altijd lijkt me, maar ik zou niet uit mijn plaatje gaan, straks naaien ze de telefoon erop en zit jij met lege handen..


Zozeer nodig heb ik ze ook weer niet, is een beetje dubbel. Een tijdje geleden was er iemand geweest om die ketel te checken zoals ze om de zoveel tijd doen. Laatst was er ingesproken dat ze iets moesten vervangen. Ik bellen voor een afspraak en gevraagd waarom ze dat toen niet hadden gezegd. Zei ook dat als zij niet hadden gebeld en ik er nooit vanaf zou weten en dat dan ding misschien niet goed zou werken. Hij gaf gewoon geen antwoord toen ik dat vroeg.

Toen ik op kamers ging zou de vloerbedekking de hele dag geleverd worden wat ook een brede tijd is. Ik zat daar letterlijk in een kale kamer op een stoel, geen radio, mobiel was toen net in opkomst of nog niet. Weg gaan om wat eten te kopen kon niet, want tja straks staan ze voor de deur.
Zijn ze niet geweest! Het stomme is dat die zaak iets van 3 deuren verderop zat!

Het lijkt wel alsof de klant er meer voor doet, dan het bedrijf!
<<

Anoniem255

Bericht 05 Jun 2015 12:06

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Oooh daar kan ik ook heel chagrijnig van worden hoor. Maar tegenwoordig is het voor veel mensen/bedrijven moeilijk om afspraken na te komen lijkt wel.

Ik had het een tijd geleden. Mijn medicijnen worden altijd met een koerier gebracht (jaja, het mag wat kosten...) op donderdag. Rond 16u was nog niemand geweest dus ik bellen. Er was een foutje in de planning gemaakt. Vrijdag en zaterdag kon het niet meer ingepland worden, op maandag leverde ze niet en dinsdag en woensdag moest ik werken. Het kon dus alleen op donderdag en vrijdags moest ik prikken. Ik had dus echt 1 dag. En wat denk je... kwamen ze niet opdagen op de afgesproken tijd. Ik zat dus flink in de rats. Apotheek gebeld en die hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat mijn medicatie om 21u 's alsnog geleverd is. Tegenwoordig komen ze standaard van de apotheek uit het ziekenhuis leveren dus ik vermoed dat ze er zelf ook geen vertrouwen meer in hadden.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2015 22:11

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Ze hebben vandaag niet eens gebeld! :no:
<<

Anoniem149

Bericht 05 Jun 2015 23:08

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Misschien had je zelf even moeten bellen?
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2015 00:09

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Waarom? Zij zijn hun afspraak niet nagekomen. Ik wacht nog even af oke.
<<

Anoniem148

Bericht 06 Jun 2015 05:25

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Misschien zijn ze het vergeten en dan weten ze ook niet dat ze moeten bellen.
Het is heel vervelend dat je hebt zitten wachten voor Jan met de korte achternaam maar het feit is wel dat jij hun nodig hebt en niet andersom. Jij moet iets gemaakt hebben dus je hebt weinig keus. Dus ik zou ze gewoon zelf bellen.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2015 12:53

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Je hebt gelijk, maar als zij nooit hadden gebeld voor dit dan hadden wij nooit geweten dat er een onderdeel vervangen moest worden.
<<

Anoniem148

Bericht 06 Jun 2015 16:33

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Ja dat is ook slecht van het bedrijf.
Ik zou volgende keer een ander bedrijf vragen
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2015 17:52

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Dandelion schreef:Ja dat is ook slecht van het bedrijf.
Ik zou volgende keer een ander bedrijf vragen


Gaat niet, we hebben een huurhuis.
<<

Anoniem148

Bericht 07 Jun 2015 15:06

Re: Is het eindelijk mooi weer kan ik niet in de tuin zitten

Ow ja dat is dan vervelend.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers