Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


3 vluchten in 1 keer boeken

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 03 Jun 2015 22:35

3 vluchten in 1 keer boeken

Vorige week heb ik nog op site gekeken en ik kon daar 3 vluchten in 1x boeken (dus van stad A naar B, dan van B naar C en terug van C naar A). Maar nu krijg ik wel prijzen te zien, maar helemaal geen detail. Het enige wat er staat is:
Let op: De vertrek- en/of aankomstluchthaven wijkt af van je zoekopdracht.


Iemand een idee hoe ik toch in 1x die vluchten kan boeken?
<<

Anoniem119

Bericht 03 Jun 2015 22:37

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Zoek je wel op meerdere bestemmingen? Ergens een vinkje ofzo? Op welke website zit je? Die vraag krijgen wij ook vaak en negen van de tien keer zoekt diegene gewoon op retour reis ipv meerdere bestemmingen.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 03 Jun 2015 22:42

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Ik zit op cheaptickets en heb dan met 1 tussenstop aangevinkt. En dan de 3 vluchten met data ingevuld. Hier de link naar mijn zoekopdracht (weet niet of je die zo kan inzien).
Laatst gewijzigd door Monte op 05 Jun 2015 18:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Jun 2015 00:01

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Ik zie het inderdaad. Raar. Lijkt me gewoon een fout van Cheaptickets.

Overigens heb ik even snel gekeken voor je (zit toch op m'n werk) en zie dat er op de 18e weinig beschikbaarheid is van LV naar AMS. Ben je flexibel in data? Dan kan dat nog schelen qua kosten en kunnen de kosten nog lager uitvallen, want die vluchten zitten bijna allemaal al vol. Op de andere dagen die je hebt geselecteerd zit genoeg bschikbaarheid. 17 of 20 sep zijn veel beter, en 16 sep het beste! Maar ja weet niet of je daarin flexibel bent, maar dacht, geef het even aan!
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jun 2015 08:40

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Super lief Marin, dat je dit zo aan Monte post!
<<

Anoniem119

Bericht 04 Jun 2015 13:15

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Kleine moeite toch?
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jun 2015 13:31

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Haha, misschien. Maar ik vind het lief :D
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 04 Jun 2015 18:46

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Heel lief inderdaad! Heb ook maar even contact opgenomen met cheaptickets en het is inderdaad een fout. Ze zijn bezig met de website en hebben daarom een knop uitstaan. Dit kan helaas wel weken duren. Dus ik ga even verder zoeken en anders kan ik telefonisch alle mogelijkheden met ze doornemen. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Jun 2015 18:56

Re: 3 vluchten in 1 keer boeken

Wat stom! Wel goed dat je nu weet waar het door komt.

En via een andere website boeken? Ik zou zelf nooit via zo'n vergelijkingssite boeken meer nu ik in de luchtvaartindustrie werk maar altijd bij de maatschappij zelf, maar dan heb je wel kans dat die inderdaad net even een iets minder mooie aanbieding hebben.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers