Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eigenlijk wel genieten, dit

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 02 Jun 2015 16:20

Eigenlijk wel genieten, dit

Ik weet niet hoe het kwam, maar ik zit nu ineens allerlei liedjes van Mika te luisteren - terwijl ik ondertussen fijn sigaretjes zit te roken. En ineens bedacht ik me: dit moet ik vaker doen! Vrolijke hitjes luisteren (en blijkbaar word ik dus blij van Mika) en gewoon verder even helemaal niets doen.
Het roken is alleen niet per se iets dat ik vaker zou moeten willen doen, dus daarom mijn vraag: wat zijn dingen die jij stiekem eigenlijk heel leuk/chill/aangenaam/ontspannend/hoe je het noemen wil vindt, maar die je eigenlijk te weinig doet? Let me know, misschien kan ik het incidenteel opsteken van een sigaret vervangen door één van jullie genietmomentjes :-)
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 02 Jun 2015 16:39

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Ik luister vaak Mika als ik in de auto zit en dan ga ik helemaal los, mijn vriend rijdt dan hè. Ik word daar ook zo ontzettend blij van.
Maar ik doe dat niet te weinig hoor, haha (en ontspannend is het ook niet).
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jun 2015 21:55

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Een heerlijk glas likeur met een berg ijs er in. Daar kan ik zooooo van genieten.

En van zo ongeveer alle albums van Muse. Vooral als ik ze al even niet gehoord heb.

Of een cd van 10 jaar geleden met favorietjes van toen.

Of een stuk wandelen in het bos in de lente of in de herfst...
<<

ChiQ

Bericht 05 Jun 2015 22:07

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Altijd, als we de zomer ingaan, zoals vandaag, verlang ik naar de herfst. Een koude herfstdag zoals kraakheldere lucht, kou, zon en dat de blaadjes onder je voeten kraken.

Ik geniet van de herfst.
<<

Hannelore

Noob

Berichten: 95

Geregistreerd: 13 Mei 2015 07:59

Bericht 06 Jun 2015 14:16

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Ik heb dat ook ChiQ. Ik vind het ook leuk om op warme zomerdagen online naar de nieuwste najaarscollecties te gaan zoeken :palm:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 06 Jun 2015 20:35

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Dat is ook een beetje een guilty pleasure van mij.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Jun 2015 10:06

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Heerlijk van die momentjes.

Zo lag ik gisteren, na het eten lekker in het gras uit te buiken. Gewoon in de tuin languit liggen op het gras. Heerlijk was dat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zero

Bericht 07 Jun 2015 23:38

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Exogenesis schreef:
En van zo ongeveer alle albums van Muse. Vooral als ik ze al even niet gehoord heb.




Nieuwe al gehoord wel? Ik ben er weer helemaal happy mee :banaan: :banaan: :banaan: ik vind voornamelijk Drones (het liedje zelf) de verassing van het album.


Maar goed, daar heb ik dus even van genoten in mijn hangmat in de tuin. Lekker simpel alleen maar het nieuwe album luisteren... jup. :sunny:
<<

Anoniem315

Bericht 08 Jun 2015 21:28

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Morgen valt ie op mijn deurmat Zero! Ik ken nu 5 nummers van het album en ik vind vooral Reapers erg fijn. Maar de andere nummers vind ik ook zeker niet verkeerd! Ohhh ik heb zin in morgen!! Als die verdammte bol.com het maar in een brievenbuspakketje heeft gedaan zodat de postbezorger het door de brievenbus kan stouwen. Anders loop ik het mis.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Jun 2015 20:06

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Yes! Ik heb hem! Wat een genot!

Wat betreft de song Drones: Uhm. Ja. Je kunt het een verrassing noemen, dat zeker. Ik weet alleen nog niet of ik het positief of negatief moet zien. Het is een beetje alsof je in een kerkdienst zit ;) Maar goed, Matt zag er tijdens de opnames ook wel een beetje heel erg uit als Jezus, dus het past wel in de lijn der verwachtingen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Jun 2015 20:14

Re: Eigenlijk wel genieten, dit

Hmm die moet ik binnenkort ook maar eens bestellen!
❤ 7 juni 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers