Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toch solliciteren?

<<

Anoniem255

Bericht 02 Jun 2015 11:57

Toch solliciteren?

Ik heb een vacature gevonden. Een hele leuke vacature en eigenlijk is dat gewoon exact wat ik voorheen ook gedaan heb. Echter staat er in de omschrijving (vacaturebank) dat het voor 32-40 uur per week is en ik wil niet meer dan 24 uur per week werken. Op de website van het bedrijf zelf staat niks over het aantal uren. Zal ik eerst een mailtje sturen met de vraag of er een mogelijkheid is om minder uren te werken/om hoeveel uur het gaat? Of is dat niet "normaal"? Ik ben nogal een leek op dit gebied :palm:
Of gewoon solliciteren en afwachten?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jun 2015 12:00

Re: Toch solliciteren?

Ik zou even bellen naar het bedrijf.

♥♥
<<

Anoniem313

Bericht 02 Jun 2015 12:09

Re: Toch solliciteren?

Altijd bellen, niet mailen. Bellen geeft je de kans jezelf al even bekend te maken, een klik te ervaren met de desbetreffende persoon. En als je geinteresseerd bent in een baan heb je altijd vragen. Jouw vraag lijkt me heel reëel, gewoon doen dus!
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 03 Jun 2015 12:59

Re: Toch solliciteren?

Ik zou denk ik gewoon solliciteren. Ik hoor vaak genoeg dat als ze echt geïnteresseerd in iemand zijn, er best prima te onderhandelen valt over aantal uren.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers