Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blinde provocatietest (KMA)

<<

Anoniem186

Bericht 26 Sep 2013 06:33

Blinde provocatietest (KMA)

Wie heeft er ervaring met een blinde provocatietest (bij KMA) in het ziekenhuis?

Wij gaan dat binnenkort doen. Ik ben erg benieuwd. Ik krijg nog folders thuis gestuurd.

Hoe ging dat bij jullie?
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 26 Sep 2013 06:40

Re: Blinde provocatietest (KMA)

Hier hebben beide dames de test gehad.
Ze moesten nuchter komen.
Dan worden ze gecheckt op vlekken enz dan word de eerst test moment een beetje melk in de mond en op de lippen.
En daarna komen ze elke keer met een beetje meer melk en word er goed gekeken op eventuele reacties.
<<

Anoniem186

Bericht 26 Sep 2013 06:47

Re: Blinde provocatietest (KMA)

Bedankt voor je reactie.

En hoe lang moesten jullie blijven?
Hoeveel tijd zat er tussen de 2 keer?
Kreeg je snel een allergische reactie te zien?
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 26 Sep 2013 07:56

Re: Blinde provocatietest (KMA)

We moesten om 8:00 in het ziekenhuis zijn en gingen 15:30 weer naar huis ongeveer.
Bij ons zat er 1 week tussen dus vrijdag en dan de vrijdag erna weer.
De reactie was inderdaad snel te merken bij de oudste, de jongste amper reactie.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 26 Sep 2013 10:24

Re: Blinde provocatietest (KMA)

Wij hebben vorige week de eerste dag gehad en morgen dag 2.

Om 08.30 melden, dan eerste controle door kinderarts. Daarna begint de test.
Iedere 20 min in opbouwende hoeveelheid melk. Na afloop word kindje hier weer gecontroleerd door kinderarts en dan is het afwachten. Rond 13.00 waren we klaar.
2 weken geleden hebben we ook bloed laten prikken, dit samen met de blinde test levert de uitslag op.
Ben heel benieuwd :-)

En succes!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem186

Bericht 27 Sep 2013 07:53

Re: Blinde provocatietest (KMA)

Succes vandaag, sneeuwwitje! Ik ben erg benieuwd.

Meisjesmama, lange dag zeg! Ik neem dan maar een hele dag vrij.
<<

Anoniem255

Bericht 29 Sep 2013 08:34

Re: Blinde provocatietest (KMA)

De tijden enzo weet ik niet meer.
Er werd eerst een klein beetje op de lippen gesmeerd.
Daarna kreeg ze een klein beetje door een pipetje en daarna steeds wat meer uit de fles.
Ik geloof dat we hier weer rond 15.00 thuis waren en een week later kregen we de tweede ronde.
Bij mijn dochter kwam helemaal geen reactie. Wat we ook al verwacht hadden maar goed.
Ik moest trouwens thuis ook een soort dagboekje bij houden i.v.m. eventuele reacties.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers