Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even mijn gal spugen.

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 01 Jun 2015 15:22

Even mijn gal spugen.

2 kindjes uit de klas van mijn middelste geven een kinderfeestje en ze nodigen alle jongens uit behalve mijn middelste. Ze hadden pas een beetje ruzie met elkaar en nu mag hij dus niet komen. Normaal speelt hij zo nu en dan wel met ze. Ik vind dit gewoon zo slecht van die ouders. Niet alleen omdat het nu om mijn kind gaat maar sowieso. 1 buitensluiten vind ik echt naar.

Bah!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Jun 2015 15:31

Re: Even mijn gal spugen.

Dat is heel gemeen inderdaad!
<<

Anoniem110

Bericht 01 Jun 2015 15:32

Re: Even mijn gal spugen.

Oef ja dat zou ik ook echt niet leuk vinden.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 01 Jun 2015 15:42

Re: Even mijn gal spugen.

Dat is zeker raar dat hij als enige jongen word overgeslagen en dat ze normaal wel eens samen spelen. Zou het ook echt niet leuk vinden.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem136

Bericht 01 Jun 2015 15:42

Re: Even mijn gal spugen.

Bah wat naar. Wat geef je dan voor voorbeeld aan een kind? Dat buitensluiten ok is dus. Echt slecht.

Ik ben zelf in groep 5 of 6 een keer niet uitgenodigd als enige. We hadden een kleine klas met 6/7 meisjes en de enige die niet mocht komen was ik. Ook zo gemeen.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 01 Jun 2015 15:46

Re: Even mijn gal spugen.

Ik snap best dat er keuzes gemaakt moeten worden bij feestjes. Maar niet 1 kind niet uitnodigen. Als mijn kinderen dit zouden willen dan hebben ze gewoon pech en moeten ze toch het ene kindje uitnodigen. Hoe creëer je pesterijen? Nou zo dus.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jun 2015 15:56

Re: Even mijn gal spugen.

Heb je het er ook met de moeders al over gehad? Wel een vervelende situatie en vooral ook slecht.
2015 💙
<<

Anoniem236

Bericht 01 Jun 2015 16:02

Re: Even mijn gal spugen.

Ooh dat vind ik zo gemeen. Had mijn broertje vroeger ook weleens. Soms hele fuiven die werden gegeven voor de hele klas, behalve een. Ik zou dat als ouder ook nooit goed vinden. Ik zou ook nooit tegen mijn kind zeggen je mag maar Max 5 kindjes uitnodigen als er 6 jongens in de klas zitten en die wel met elkaar spelen.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 01 Jun 2015 16:03

Re: Even mijn gal spugen.

Ja 1 moeder heb ik gevraagd of het klopte. Ja zei ze. Toen heb ik haar gezegd dat je dan als ouder een behoorlijke steek laat vallen. Ze zei dat ze niet wilde bepalen wie de kinderen uitnodiging. Toen ik haar er aan herrinderde dat ze als klassenouder pas nog zei dat de juf moest letten op buitensluiten en pesten, zij dit als ouder dan ook zou moeten doen.
Ze zou het zelf ook niet leuk vinden voor haar kind, zei ik. Daar kon ze eigenlijk niet veel van zeggen en zei ja ik vind het ook wel rot ja.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jun 2015 16:05

Re: Even mijn gal spugen.

Oeh scherp geantwoord! Weet niet of ik op dat moment zo scherp zou zijn geweest.
2015 💙
<<

Anoniem 146

Bericht 01 Jun 2015 16:06

Re: Even mijn gal spugen.

Heel gemeen ja. Hier hadden de ouders moeten ingrijpen, mijn inziens.
Is hij op beide feestjes niet uitgenodigd of geven ze samen een feest?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Jun 2015 16:07

Re: Even mijn gal spugen.

Goed dat je haar erop hebt aangesproken, ik hoop dat het haar aan het denken zet. Ik vind het ook echt een gemene streek van die kinderen en ik snap niet dat je daar als ouders in meegaat.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 01 Jun 2015 16:11

Re: Even mijn gal spugen.

Ja ik was best wel pissig dus heb heel scherp maar toch netjes gereageerd. Idd Susan hopelijk zet het haar aan het denken en bespreekt ze het met de vader van het andere kindje.

2 jongens geven samen een feestje.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem255

Bericht 01 Jun 2015 17:07

Re: Even mijn gal spugen.

Wat gemeen!! Oh, daar schieten de tranen van in mijn ogen. Daar kan ik zo verdrietig en boos om worden. En dan dus ook nog een moeder met het verstand van een doperwt en niet zelf kan bedenken dat je je kind dan op andere gedachte moet brengen. Ik zou net zo lang om de tafel blijven zitten tot ze het zouden begrijpen. Dit echt voer voor pesters.

Hopelijk krijgt hij alsnog een uitnodiging.
<<

ChiQ

Bericht 01 Jun 2015 17:08

Re: Even mijn gal spugen.

Zo! Dit zou bij mij ook verkeerd vallen. Goed dat je t gezegd hebt en ik vindt het echt een naaistreek van zo'n moeder. Dat zou hier niet mogen, ik zou dit Julian niet toestaan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Jun 2015 17:11

Re: Even mijn gal spugen.

Heel goed van jou dat je dat bij haar hebt aangegeven. Wat een rotsituatie en wat onnadenkend van die moeder.
#teammaple🍁
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 01 Jun 2015 17:17

Re: Even mijn gal spugen.

Wat flauw...

Ik was met mij zoontje zijn verjaardag ook een kindje vergeten.
Toen ik thuis was gelijk een kaartje bijgeschreven. Voelde mij zo naar.. hij kwam ook gelijk naar mij zoon toe om te kijken wat hij uit deelde. Zoon en ik keken elkaar echt aan van ojee vergeten.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Jun 2015 17:38

Re: Even mijn gal spugen.

Oh wat flauw zeg, maar je hebt goed gereageerd zeg
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 01 Jun 2015 18:11

Re: Even mijn gal spugen.

Ow wat gemeen, maar wat een karma heb je! Super goed dat je de ouders heb aangesproken (dat had ik denk ik niet gedurft denk ik).
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 01 Jun 2015 18:33

Re: Even mijn gal spugen.

Ah, wat een rot situatie zeg. Zo gemeen! Heel goed dat je er iets van gezegd hebt.
<<

Anoniem205

Bericht 01 Jun 2015 18:37

Re: Even mijn gal spugen.

Zo gemeen is dat! Vroeger ook meegemaakt, de hele klas werd uitgenodigd, minus ik. Dat was wel jammer.
Dus ik vind het super goed van je dat je die moeder er op hebt aangesproken! En idd, wat Mien zegt: het verstand van een doperwt...
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 01 Jun 2015 19:02

Re: Even mijn gal spugen.

Oei alle jongens uitnodigen behalve hem vind ik wel ver gaan..
Zelf heb ik het wel gehad met mijn oudste die zitten al vanaf begin met 5 meiden. (Er zitten er wel meer in de klas)
En mijn dochter en een van die meiden is geen match. Dus heeft mij dochter dat meisje al 2 keer niet op partij uitgenodigd. Is niet leuk maar ruzie hebben op je partij ook niet. Nu is het 4 de partijtje en weer word het meisje niet uitgenodigd en de andere 3 wel. Maar nu is het andersom mijn dochter komt ook niet bij haar.
Laatst gewijzigd door meisjesmama op 01 Jun 2015 20:20, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem216

Bericht 01 Jun 2015 19:09

Re: Even mijn gal spugen.

Wauw dan laat je als ouder zijnde wel een enorme steek vallen. Wat gemeen zeg. Knap dat je die moeder er zo scherp op aan hebt gesproken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jun 2015 19:31

Re: Even mijn gal spugen.

Meisjesmama wat sneu dat het elke keer jou dochter is en nooit eens dat andere meisje. Ik zou daar echt niet vrolijk van worden.
2015 💙
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 01 Jun 2015 20:18

Re: Even mijn gal spugen.

Minx schreef:Meisjesmama wat sneu dat het elke keer jou dochter is en nooit eens dat andere meisje. Ik zou daar echt niet vrolijk van worden.

Ik zie nu dat ik het niet helemaal goed heb verwoord. Ik zal het nog even aanpassen want mijn dochter heeft dat meisje dus niet uitgenodigd. En afgelopen jaar mijn dochter ook niet bij dat meisje. Maar ik heb er vrede mee.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers