Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

<<

Anoniem187

Bericht 31 Mei 2015 22:50

Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Hoi,

Ik ben vanmiddag eerder aangekomen in Mallorca. Ik ben alleen echt doodziek. Ik hoop dat het met een nachtje slapen weg trekt, maar stel.... Hoe werkt het als je je ticket omboekt om eerder naar huis te komen, hoe werkt dat? Moet de reisorganisatie mij helpen?
Ik heb zelf al even gekeken en ik kan eventueel ook met Ryanair naar huis, moet ik alleen uitzoeken hoe ik op het vliegveld kom.
Ik hoop natuurlijk echt dat het niet nodig is, maar ik voel me zoooo ziek & ellendig. En o ja, ik ben alleen dus ik voel me ook heel zielig haha.

Wie heeft tips? Waar moet ik aan denken? Wat moet ik regelen? Wat zijn de consequenties?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Mei 2015 22:53

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Heb je een reisverzekering? Dan sowieso contact met hen opnemen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je wel echt heel ziek moet zijn voordat je op hun kosten mag terug vliegen....ze willen waarschijnlijk dat je even naar de dokter gaat. Ook niet zo'n slecht idee eigenlijk. Maar bespreek dat ff met je reisverzekering, er zitten veel particuliere klinieken op Mallorca en reisverzekeringen vergoeden de kosten vaak niet of niet helemaal van dat soort klinieken.

Beterschap en een dikke knuffel!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Mei 2015 22:54

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Oh en tenzij je een annuleringsverzekering hebt die dit dekt, krijg je niks terug als je je reis eerder afbreekt....wel echt heel zonde :(
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem187

Bericht 31 Mei 2015 22:55

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Reisverzekering inschakelen doe ik niet. Ik denk dat het de stress van het werk is die er nu uitkomt. Ik ben me er dus van bewust dat dit een duur grapje gaat worden.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 31 Mei 2015 23:17

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Geen tips, maar sterkte daar! Hopelijk valt het toch mee.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mei 2015 23:26

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Wat naar! Als het stress van je werk is, kan je dan niet beter proberen even door te zetten? Is juist tot rust komenn dan niet goed? Hoewel je niet dood ziek daar moet zijn natuurlijk.

Afhankelijk van je luchtvaartmaatschappij kunnen zij je ook wel om boeken, dan al niet tegen kosten dan wel gratis
Vaak kan het door medische redenen wel gratis.

Beterschap!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Mei 2015 23:35

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Sterkte! Hoewel ik snap dat je liever thuis wil zijn zou ik liever in bed blijven liggen dan weer in het vliegtuig te moeten! Hoe lang blijf je daar? Wie weet knap je zo wel op, lekker in bed blijven liggen!
<<

Anoniem185

Bericht 31 Mei 2015 23:42

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Ik zou ook lekker daar uitzieken in het betere weer! Heel die terugreis als je ziek bent, bah. En misschien ben je morgen al weer een stuk opgeknapt! Ik zou pas naar huis gaan als een dokter noodzakelijk is.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 01 Jun 2015 00:04

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Ik werd vorig jaar op de 3de dag ziek in NYC. Kreeg griep :( . Was alleen met mijn dochter(wat het zwaarder maakte). Heb de eerste dag rustig aan gedaan en de andere dagen mezelf sterk gehouden. Toen ik thuis was storten ik helemaal in vervolgens nog ander halve week thuis ziek op bed gelegen. Had het ook echt goed te pakken helaas.

Ik zou met de dag kijken hoe je je voelt. Beterschap!
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Jun 2015 22:05

Re: Ziek op vakantie, eerder terug?! Help!

Hoe voel je je nu?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers