Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 31 Mei 2015 19:35

Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Ik ben er heel vlotjes bij hoor, de verjaardag is pas over > half jaar. Toch heb ik (über controlfreak) nu al vragen!

Heb je een surpriseparty had? Zo ja, wat vond je echt geslaagd en wat niet (of minder)?

Heb je weleens een surpriseparty georganiseerd? Zo ja,
- hoeveel tijd heb je hiervoor nodig gehad?
- hoe heb je het budget opgesteld?
- hoeveel genodigden had het feestje?
- wat vond jij geslaagd en wat minder?
- heb je nog een tip waar echt aan gedacht moet worden?

Ik ga het niet alleen doen, ik heb al een partner in crime in gedachten!
L2014 & H2017
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 01 Jun 2015 09:20

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Suprise-party's zijn super leuk om te organiseren en ook om te krijgen! Dan wel niet voor mijn 30ste verjaardag, want dat ben ik niet ;) Maar wel toen ik voor paar maanden naar Amerika ging.
Het was enorm geslaagd omdat ik het écht niet doorhad. Met een of andere smoes binnen gehaald en in de gang even blijven kletsen eerst. Ze hadden alle jassen/schoenen in de woonkamer gelegd zodat dit niet zichtbaar was in de gang al.
Ja, dan kom je binnen en schrik je je kapot, iedeenn roept suprise. Wat toen wel eventjes ' akward' was, was dat niemand echt iets deed. Dus ik was enorm verbaasd dat alle vrienden er waren maar we bleven elkaar ffies aanstaren. Voor mijn idee duurde dat lang, maar het is dan fijn als iemand van de groep feliciteerd/knuffelt e.d.

Voor mijn zwager hadden we een feestje geregeld voor z'n 30ste verjaardag. Alle familie/vrienden was in de huiskamer, met ook de jassen en schoenen in een andere slaapkamer. We hadden de ganglamp eruit gedraaid, omdat als die aan is je zo in de woonkamer kon kijken ( glas deur). Toen hij binnenkwam was het suprise roepen, met toeters enzo , zingen en feliciteren. Super leuk!
Mijn zus liep achter hem en had alles gefilmd met haar mobiel, ook super leuk om terug te zien en als hij de deur opendoet schrik ik ook elke keer als ik het terugzie :)

Hoeveel tijd je nodig hebt is afhankelijk hoeveel vrienden/familie je wil uitnodigen. Mailtjes versturen enzo is niet veel moeite maar mensen hebben volle agenda's tegenwoordig. We hadden geen budget, gewoon taart,slingers,eten en eigenlijk wat je anders ook bij een feestje hebt. Er waren ongeveer 15 mensen, het was een doordeweekse dag maar alle 'belangrijke' mensen waren er.
Waar je echt aan mag denken is dat er 1 persoon bij de jarige is, mee naar binnen enzo en wat kletsen/afleiden en 1 persoon in de woonkamer is die - optijd- het licht aandoet en dat iedereen tegelijkertijd joelt ;) En dat je alle extra bewijsmaterialen als fietsen,jassen,schoenen goed wegstopt :)
Och jeetje, heel verhaal geworden,hopelijk kun je er wat mee ;)
Veel plezier!
<<

Geel

Bericht 01 Jun 2015 09:24

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Ja, toen ik 30 werd, is er een surpriseparty georganiseerd. Het was m'n leukste verjaardag ooit. Mijn toen-nog-vriend zei dat ik m'n mooiste jurk aan moest en ontvoerde me toen naar een soort park/bos. Ik had wel wat door, want hij was best zenuwachtig, maar wat er was geregeld wist ik niet. Eenmaal lopend in dat park sprong er ineens een groep mensen achter de bosjes vandaan: SURPRIIIIIISE! En toen kwam de rest ook steeds meer tevoorschijn: er waren echt wel 20-30 mensen ofzo, iedereen die ik belangrijk vond was er. Het was prachtig weer, er was een barbecue, cadeautjes, gezelligheid, een paar filmpjes die mensen speciaal voor me hadden gemaakt en gewoon héél relaxt en gezellig.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Jun 2015 13:07

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Ik heb er wel eens een gehad en een georganiseerd.

Diegene die ik heb georganiseerd heeft me stiekem toch best wat tijd gekost maar ik had het ook wel uitgebreid gedaan. De party was inclusief eten en ik had nog een cadeau in elkaar geflanst waar ieder een bijdrage voor had geleverd dus dat was ook wel extra werk plus ik had allemaal foto's bij elkaar gezocht en hier een slinger van gemaakt. Die extra dingen maakten ook wel dat het extra tijd kostte.

Ik had wat lijstjes gemaakt wie wat wanneer ging doen. Ik ben ongeveer 2x bijeen geweest met mijn partner in crime om te bedenken wat we gingen doen en wie er allemaal welkom waren. Datum prikken, mails uitsturen. Toen heb ik nog één dag boodschappen gehaald en één dag gekookt. Omdat andere mensen wat dingen voor mij moesten doen (ik was weg met mijn vriend en zij moesten het huis gereed maken) heb ik alles goed uitgeschreven, voorbereid wat al kon en doorgesproken met die personen wat er moest gebeuren. We moesten ook alle boodschappen ergens verstoppen tot die tijd, dus die stonden bij andere mensen in de koelkast. Al met al toch best veel werk maar wel met een geslaagd resultaat! Je kunt het feestje natuurlijk ook bij iemand anders geven dat is wel veel makkelijker, en zonder eten scheelt ook al een hoop.

- hoeveel tijd heb je hiervoor nodig gehad?
ik ben een aantal weken van te voren begonnen met plannen. Toen nog een dag boodschappen doen/dag koken.
- hoe heb je het budget opgesteld?
Niet echt vast gesteld, het vlees was het duurste de rest gewoon bij een goedkope supermarkt gehaald.
- hoeveel genodigden had het feestje?
Rond de 20 denk ik?
- wat vond jij geslaagd en wat minder?
Toen wij thuis kwamen stond iedereen buiten dus het was echt een surprise, heel leuk!
- heb je nog een tip waar echt aan gedacht moet worden?
auto's eventueel verder weg parkeren om het een verrassing te laten zijn.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Jun 2015 19:35

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Wat leuk! Ik heb zelf nooit een surprise party gehad (zelfs mijn vrijgezellen feest zag ik wel aankomen), dus ik ben erg benieuwd. Eigenlijk hoeft het inhoudelijk niet ontzettend vergaand te zijn, ligt de nadruk naar ik begrijp op de verrassing en het samen zijn. Ik heb een sleutel van het huis, waardoor ik ook kan omzeilen dat haar boodschappen (ik verwacht dat zij het uitgebreid zal vieren) voor niks zijn door ze op te laten pikken. Aaaahhh leuk en bedankt voor de ervaringen!
L2014 & H2017
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 03 Jun 2015 19:51

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Weet je zeker dat die persoon het echt leuk vind? Ik zou er echt niet op zitten te wachten zelf hahaha.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 03 Jun 2015 19:53

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Ja ik ken haar al heel haar leven, zij is wel in voor een feestje! ;-)
L2014 & H2017
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 03 Jun 2015 19:54

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

haha dan is het goed.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Dennisvanravenstein

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 16 Jun 2020 21:59

Bericht 16 Jun 2020 22:03

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Ik heb eens een enorm geslaagd surprise feestje georganiseerd, voornamelijk omdat we de jarige hints hadden gestuurd. Hiermee hadden we haar uitgenodigd voor iets, zonder te zeggen wat en vervolgens gaven we hints, maar waren we haar eigen volledig op het verkeerde been aan het zetten.

Op deze manier kwam de verrassing nog even 5x zo hard aan, wat prachtig was.
Laatst gewijzigd door Burgemeester Nicky op 17 Jun 2020 09:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: Link verwijderd ivm spam ^BM Nicky
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 16 Jun 2020 22:05

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Leuk voor een surpriseparty voor de 35e verjaardag Fiederilsje! ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jun 2020 22:11

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Ja echt prachtig!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 17 Jun 2020 08:37

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Hahaha joejoee.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jun 2020 08:41

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Leuk Dennis! Mooi man.
<<

Anoniem292

Bericht 17 Jun 2020 08:42

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

Wat ben je subtiel, Dennis.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Jun 2020 08:50

Re: Surpriseparty voor 30e verjaardag, wat vond je leuk?

?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers