Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Parkeren Zaventem

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 30 Mei 2015 20:30

Parkeren Zaventem

Waar parkeren jullie als jullie vliegen vanaf vliegveld Zaventem/Belgie.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 30 Mei 2015 21:51

Re: Parkeren Zaventem

Zaventem heeft ook een treinstation misschien is dat een (goedkopere) optie? Parkeren op de luchthaven is echt belachelijk duur.
2019
2022
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Mei 2015 22:40

Re: Parkeren Zaventem

Hoe lang ga je weg? Evt. kun je een hotel boeken voor 1 nacht met een Park, Sleep & Fly arrangement. Dan betaal je wel 1 hotelovernachting maar kun je bv wel 2 weken gratis parkeren.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:53

Bericht 30 Mei 2015 22:48

Re: Parkeren Zaventem

We hebben wel eens bij een bedrijf ons auto geparkeerd en zij brachten en haalden ons op bij Zaventem. Alleen weet ik niet meer hoe ze heten. Maar ging hartstikke goed.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 31 Mei 2015 12:00

Re: Parkeren Zaventem

Ik had gekeken hoeveel het met de trein zou kosten. Dan kwam ik al uit op ongeveer 50 euro per persoon. Daarnaast hebben we dubbel zo lange reistijd dan wanneer we met de auto zouden gaan. Dat klinkt dus ook niet echt uitnodigend helaas.
Ik had daar ook al over na gedacht, die hotelovernachting. Het is alleen zo dat het ons niet gaat lukken om een dag eerder te vertrekken, die dag moeten we nog werken namelijk en anders wordt het wel erg veel gehaast om na het werk nog te gaan.

Ik zie wel diverse plaatsen waar je voor een week minder dan 100 euro aan parkeerkosten betaald. Dat is nog wel acceptabel. Alleen moet ik nog wel goed uitzoeken of het wel betrouwbaar is.
Jammer dat je niet meer weet bij welk bedrijf jij hebt geparkeerd, Niki!
<<

Anoniem185

Bericht 31 Mei 2015 13:42

Re: Parkeren Zaventem

Wij hadden bij een of ander parkeerterrein geparkeerd waar je dan vanaf daar nog een kwartier met de bus moest. Was ook niet zo heel duur. Ik weet alleen niet meer hoe het heette.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 31 Mei 2015 21:31

Re: Parkeren Zaventem

Wanneer vliegen jullie Winegum?
Want als ik vrij ben, wil ik jullie best brengen hoor en dat jullie de auto hier laten staan?
2012 & 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 09 Jul 2015 17:40

Re: Parkeren Zaventem

Ik leest het nu pas! Maar lief van je. Dat is alleen voor ons niet zo heel erg handig. We kunnen beter rechtstreeks rijden.

Jammer dat jullie niet meer weten waar je precies geparkeerd hebben in de buurt van Zaventem!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Jul 2015 09:51

Re: Parkeren Zaventem

Hoelang gaan jullie? En in welke periode? Ik had pas een website gevonden waar je voor 8 dagen 81 euro betaald en voor 15 dagen 114 euro. Maar ik weet niet meer welke, moet ik even gaan zoeken.
2012 & 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 10 Jul 2015 20:28

Re: Parkeren Zaventem

Thnx meid voor je link. Ik heb geboekt!
Mijn vraag is dus verder overbodig :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers