Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 30 Mei 2015 14:47

Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Ons team is redelijk vernieuwd, dus vonden we het tijd worden om elkaar eens te beter te leren kennen. 1 x per jaar hebben we een teamuitje. Maar nu komen we gewoon bij elkaar, bij mij thuis, met een hapje en een drankje. Natuurlijk is gewoon kletsen ook al leuk, maar ik was eigenlijk op zoek naar leuke spelletjes die we kunnen doen, en t zou leuk zijn als ik ook nog iets kn vinden waardoor je elkaar nog wat beter leert kennen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Mei 2015 17:35

Re: Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Ik zou dan voor Openahartig gaan! Ik heb zelf de Classis, die zou je ook kunnen gebruiken maar er is ook eentje te koop speciaal voor teams.

http://www.bol.com/nl/p/moodzz-openhartig-team-spirit-kaartspel/1004004012138436/
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 01 Jun 2015 09:36

Re: Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Leuk!
Ik heb het spel 'ranking me ranking you''. Allemaal grappige, diepzinnige en leuke vragen die 1 persoon over zichzelf beantwoord en de anderen ook over die persoon en dan kun je zien wie de meeste goed heeft :) Ooit eens gekocht bij een kringloopwinkel.

Verder is kwartetten ook erg leuk, 4 korte vragen waar ze antwoord op moeten geven: favo kleur, favo toetje ect. Het antwoord moet op elke van je 4 kaarten schrijven ( 4 x hetzelfde antwoord ) , dan alles door elkaar en kwartetten maar. Ik heb in word nog wel bestandje als je wilt :)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Jun 2015 12:39

Re: Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Hou wel in de gaten dat die vragen niet te persoonlijk moeten worden: het zijn wel je collega's he en niet je beste vrienden. Ik zou best wel iets over mezelf kwijt willen maar niet te veel en zou me zeker niet verplicht willen voelen om in bij zijn van iedereen bepaalde vragen te moeten beantwoorden met het risico dat als ik niet antwoord ik daar ook weer op aan gekeken zou worden en als ik wel zou antwoorden dat ik dat misschien liever niet zou willen maar me er toe verplicht voel.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem170

Bericht 05 Jun 2015 10:53

Re: Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Krully schreef:Leuk!
Ik heb het spel 'ranking me ranking you''. Allemaal grappige, diepzinnige en leuke vragen die 1 persoon over zichzelf beantwoord en de anderen ook over die persoon en dan kun je zien wie de meeste goed heeft :) Ooit eens gekocht bij een kringloopwinkel.

Verder is kwartetten ook erg leuk, 4 korte vragen waar ze antwoord op moeten geven: favo kleur, favo toetje ect. Het antwoord moet op elke van je 4 kaarten schrijven ( 4 x hetzelfde antwoord ) , dan alles door elkaar en kwartetten maar. Ik heb in word nog wel bestandje als je wilt :)


:palm: :palm: :palm:
Je bent geen 12 meer

Ik zou eerder gaan voor een activiteit dan thuis afspreken :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jun 2015 12:51

Re: Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Jemig Roos' wat een botte reactie zeg. Ik vind dat idee van Krully best leuk, en je kunt toch zelf kiezen wat voor vragen je op die kaarten zet. Zulke oppervlakkige vragen vind ik wel leuk, zoals rapa nui ook aangeeft heeft niet iedereen zin om heel diep in te gaan op zijn of haar privéleven en dan is dit een leuke, oppervlakkige manier om elkaar toch een beetje beter te leren kennen.

♥♥
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 05 Jun 2015 13:07

Re: Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Heb een paar jaar geleden een kwartet gekregen van mijn vriendinnen met allemaal persoonlijke dingen / herinneringen. Echt superleuk cadeau en erg leuk om te spelen, ook voor volwassenen!

Vind daarom het idee van Krully ook erg leuk! En mischien is het meer een kinderspel maar soms is het ook gewoon heel leuk om je weer even kind te voelen! :D
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Jun 2015 13:28

Re: Leuke spelletjes om je collega's te leren kennen

Zet 12 vrouwen bij elkaar en het maakt niet uit hoor wat voor spel!
En ik denk juist dat je van zo'n spel wel iets leuks zou kunnen maken.
En voor een activiteit is er geen geld, vandaar dat het bij iemand thuis is... Wat ons ook niet uitmaakt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers