Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie doen?

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mei 2015 13:16

Wat zouden jullie doen?

Afgelopen donderdag heb ik een ctg plus extra echo gehad omdat ik de baby nouwelijks gevoeld had de hele dag. Dus toch maar even gebeld omdat het niet voor niets overal staat.
Nu had ik een tijdje terug toen het zo slecht met F ging een app geopend met zijn stiefmoeder zusje en mijn moeder. Zijn moeder daar even uit weg gelaten omdat zij toen op vakantie was en ze te veel info qua gezondheid niet trekt. Zelf vertelde ik eigenlijk elke keer wel als er iets bijzonders was. Positief of negatief. Met name ook qua gezondheid. Nu heb ik vrijdag een berichtje gestuurd dat ik die ctg had gehad plus extra echo en dat het allemaal goed was. Het enige was dat de baby extreem rustig was op de echo en ook niet zo veel bewoog. Daar is toen niet op gereageerd, nu heb ik echt zoiets van waarom zou ik dat soort info nog delen. Alles moet van mijn kant komen. Ben ik nu onredelijk als ik wel een beetje meer verwacht.
2015 💙
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 30 Mei 2015 15:43

Re: Wat zouden jullie doen?

Wat ontzettend fijn dat het goed gaat met de baby!

Ik snap je gevoel verder helemaal. Je doet zoveel moeite om ze op de hoogte te houden en dan kan er geen reactie vanaf. Ik zou zelf dus geen moeite meer doen en ze er zelf naar laten vragen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem117

Bericht 30 Mei 2015 16:04

Re: Wat zouden jullie doen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 23 Jul 2015 21:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Mei 2015 19:20

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik heb het idee alsof jij angstvallig alles en iedereen om je heen in de gaten wil/moet houden van jezelf. Misschien is het afleiding vanwege de klote situatie waarin je zit, of wellicht wat controleerangst momenteel maar ik wil je echt op je hart drukken: laat dat eens. Focus je gewoon op jou en de baby. Iedereen om je heen weet van de situatie, laat hun maar komen. Willen ze weten hoe het gaat? Ze appen zelf wel. Echt, voordat je dadelijk compleet uitgeblust bent van deze zwangerschap en alle perikelen moet je NU rust gaan nemen. Ga in die mama bubbel zitten, laat de rest van de wereld. Dadelijk heb je een kind,en die gaat alle energie van je vragen. Dan moet je niet al met een lege batterij daaraan starten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mei 2015 19:41

Re: Wat zouden jullie doen?

Tis vooral dat het kut voelt dat ze er niet eens op reageren. En op andere dingen wel. Dan denk ik echt interesseert het jullie allemaal wel. Het gaat om jullie kleinkind/neefje. Tis gewoon dat mensen je aan alle kanten laten vallen en dat doet pijn.
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 30 Mei 2015 19:56

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet. Juist daarom zou ik er geen energie in stoppen en me richten op mezelf en de baby. Je kunt die mensen niet veranderen, je kunt er niet voor zorgen dat ze wel gaan meeleven of reageren. Probeer het te laten gaan en je energie te gebruiken voor jezelf en je kindje.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mei 2015 20:11

Re: Wat zouden jullie doen?

Kom er in ieder geval wel achter op welke mensen ik wel en op welke ik niet kan rekenen.
2015 💙
<<

Anoniem117

Bericht 30 Mei 2015 20:50

Re: Wat zouden jullie doen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 23 Jul 2015 21:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mei 2015 20:59

Re: Wat zouden jullie doen?

Het is voornamelijk ook dat ik me zelf gewoon niet voor kan stellen dat mensen zo reageren. Als ik iemand kan helpen dan doe ik dat. Ook al is het af en toe maar een berichtje. Het gevoel dat je weet dat mensen er voor je zijn doet al zo veel. En ik wil ook niet steeds iedereen lastig vallen. Heb gewoon ff een kutavond op het moment. Zit alleen thuis en dan komt het gewoon extra hard binnen. Mijn vriendinnen wonen op een uur afstand en de vriendin die dichtbij woont heb ik gister al gezien en die is vol aan het afstuderen. Het is gewoon zo'n avond waarop iedereen wat te doen heeft en ik alleen thuis zit te zitten.
2015 💙
<<

Anoniem211

Bericht 30 Mei 2015 21:35

Re: Wat zouden jullie doen?

Dan ga je lekker forummen of download je Popcorn Time en ga je gratis serieus kijken. Echt, ga je niet druk maken om dat soort mensen. Je zult het ongetwijfeld nog wel meer krijgen. In slechte tijden laten mensen je vaak nou eenmaal stikken. Dat is megakut, I know. Maar wel de realiteit. Des te meer echter leer je op jezelf vertrouwen en pik je zulke relaties in de toekomst ook niet meer. Denk aan jezelf en je baby en mensen die willen weten hoe het met je is? Die laten wel wat van zich horen. Zo niet, laat ze lekker in de stront zakken. Ze zijn jouw aandacht niet waard.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mei 2015 21:59

Re: Wat zouden jullie doen?

Lig nu op de bank tv te kijken. En zit met wat mensen te chatten, maar mag van m'n therapeuten m'n emoties niet meer onderdrukken. Dus er komt nogal wat uit nu zeg maar
2015 💙
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 30 Mei 2015 22:49

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik begrijp je wel hoor. Een berichtje is zoiets kleins maar kan zoveel betekenen. Het is ook maar een kleine moeite dat ze er even op reageren maar probeer het van je af te zetten en wat leuks te doen: lezen, iets kijken, muziek luisteren, creatief bezig zijn..
Ik zou zelf geen berichten meer sturen, het moet maar van hen komen en anders hebben ze pech. Richt je op jezelf en de baby en niet druk maken om anderen. :hug:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem211

Bericht 30 Mei 2015 23:02

Re: Wat zouden jullie doen?

Je kunt anderen niet veranderen Minx. Je kunt alleen veranderen hoe je er zelf op reageert.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mei 2015 23:09

Re: Wat zouden jullie doen?

Daar ben ik nog hard mee bezig :). Ben inmiddels zo ver dat ik gevoelens herken. Weet wat mijn grenzen zijn. Hoe ik dingen aan kan geven. Nu nog ff leren hoe ik met dit soort gevoelens om kan gaan en ze leren uiten en ik ben wel klaar. Heb allemaal super therapeuten getroffen en voel me ook echt wel behoorlijk sterk. Er zit alleen heel erg veel verdriet en ik ben te goed van vertrouwen. Alleen ik weet niet of ik die laatste eigenschap wel kwijt wil.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Jun 2015 00:23

Re: Wat zouden jullie doen?

Vanavond ff via de app een gesprek gehad. Had F vanavond gezien en die vertelde mij dat ze boos op mij waren. Dus dacht ho wacht geen zin in ruzie dus even vragen. Niets aan de hand, ze zijn absoluut niet boos en was een fijn gesprek. Zelf weer het nodige verkeerd geïnterpreteerd.
2015 💙

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers