Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Mei 2015 15:21

Weekend!

Ja, het weekend is begonnen! :cheering: Hebben jullie nog leuke plannen?

Ik heb vandaag al vrij en mijn man ook, we zouden wat leuks gaan doen vanmiddag maar hij ligt nu ziek op bed met een oorontsteking dus ik moet mezelf maar zien te vermaken. :thumbdown: Vanmorgen had ik een telefonisch sollicitatiegesprek en heb ik nog wat sollicitaties verstuurd, nadat ik lekker uitgeslapen had. Net de boodschappen gehaald voor de hele week, en een was gedraaid die ik zo nog even moet ophangen. Nu zit ik even lekker op de bank met een kopje thee. Ik ga zo nog even een beetje opruimen en even knutselen en tv kijken denk ik. Oh en een bananenbrood bakken. Vanavond zouden we naar een housewarming van vrienden gaan maar ik denk dat dat nu niet doorgaat, of mijn man moet zo weer helemaal opknappen, maar dat zie ik zo nog niet gebeuren.
Morgen zou ik overdag alleen thuis zijn omdat mijn man een voetbaltoernooi heeft, maar de vraag is even of dat doorgaat natuurlijk. Hoe dan ook denk ik dat ik een rondje door de stad ga lopen, het huishouden een beetje doen en wat dingetjes doen voor mijn vrijwilligerswerk. 's Avonds zouden we uit eten gaan, maar de vraag is of dat doorgaat.
Zondag heb ik nog geen plannen. En maandag heb ik ineens onverwacht een extra dagje vrij, lekker lang weekend dus! Maar daar heb ik ook nog geen plannen voor.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mei 2015 15:24

Re: Weekend!

Bijna weekend.

Maar ik heb hooikoorts, dus ik voel me mooi belabberd. Kwam gisterenavond vanuit het niks opzetten.

Mijn neefjes zwemmen morgen af en dat lijkt me wel heel leuk, maar als ik me zo voel, dan moet ik over slaan.
<<

Mees

Noob

Berichten: 57

Geregistreerd: 28 Mei 2015 13:36

Bericht 29 Mei 2015 15:38

Re: Weekend!

Beterschap voor je man Mizz_S!

Yadira, jij ook, hopelijk voel je je morgen beter en kun je naar het afzwemmen van je neefjes.


Ik heb nog niet heel het weekend plannen. Vanavond met vriendinnen naar de film en morgen een dagje shoppen en verder zien we wel wat het weekend brengt. :D
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 29 Mei 2015 15:44

Re: Weekend!

Ik vlieg morgen weer naar mn werk. Heb nog niet zoveel zin, maar komt wel als ik er ben.
<<

Anoniem167

Bericht 29 Mei 2015 15:46

Re: Weekend!

Ik heb ook lekker weekend!

Vrijdag / gewerkt & nu lekker relaxen
Zaterdag / tegelzetter is er de hele dag voor de badkamer! Er is een braderie om de hoek & een Ibiza market dus misschien ga ik daar nog even heen!
Zondag&Maandag / weekend weg naar Valkenburg!
<<

Anoniem173

Bericht 29 Mei 2015 17:20

Re: Weekend!

Ik ga morgen naar het bierproeffestival met mijn man in Den Haag! Heb er echt zin in we houden allebei van speciaalbier :). Daarna lekker spareribs eten, mooie deal gevonden via social deal.
Zondag spelletjes doen met een vriendin.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 29 Mei 2015 19:17

Re: Weekend!

Vrijdag/ niks meer!
Zaterdag/ huishouden. Kijken voor behang bij de Gamma.
Zondag/ bij mooi weer iets leuks doen. Anders bankhangdag.

Rust dus.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem131

Bericht 29 Mei 2015 19:36

Re: Weekend!

Ik pas een weekend op de dieren van m'n ouders. Maak d'r een wellnessweekend van met vriend.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mei 2015 20:56

Re: Weekend!

Mijn weekend is al begonnen. Net even naar de kapper geweest. Haar weer netjes en wenkbrauwen weer netjes.

Morgen huis poetsen en de was doen, en bij mijn ouders eten

Zondag als het mooi weer is misschien wel wandelen
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 29 Mei 2015 21:05

Re: Weekend!

Mijn weekend is net begonnen, vandaag heb ik nog gewerkt.

Morgen hebben we een kinderverjaardag. Het dochtertje van vrienden wordt 1 jaar. In de voormiddag eerst nog met mijn vriend een cadeautje gaan kopen. Als het mooi weer is en we nog oppas vinden, gaan we 's avonds misschien nog even naar een festivalletje hier in het dorp.

Zondag gaan we naar mijn oma en opa, die moesten helaas al snel afhaken op ons trouwfeest (nog voor het eten begon) omdat mijn oma zich (weer) slecht voelde. Dus daar gaan we alsnog even heen.

Fijn weekend allemaal!
2012 & 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Mei 2015 21:07

Re: Weekend!

Ik zit te wachten op mijn vriend, we vertrekken door andere afspraken vanavond laat nog naar de Huttenheugte, waar we met mijn gezin een weekend weg gaan.
Morgenavond gaan we uit eten, voor de rest leuke dingen doen.
Zondag op de solex en daarna lekker lunchen.

Voor de rest zal het wel zwemmen, spelletjes doen en luieren zijn.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mei 2015 21:16

Re: Weekend!

Vanavond doe ik niks meer, sterker nog, ik duik zo m'n bed in denk ik.
Morgen ga ik naar A'dam, m'n moeder komt daar ook en we gaan lunchen bij m'n zusje. Ze was gisteren jarig. Later gaan we nog ergens borrelen geloof ik.
Zondag ga ik met Kiek ff een drankje doen op een festivalletje hier in de stad.
❤ 7 juni 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 29 Mei 2015 22:42

Re: Weekend!

Jaa mijn weekend is ook begonnen!
Morgen vertrekken we rond de middag naar Utrecht, even de stad in, ergens eten en dan s'avonds naar moeder ik wil bij de revue. Verjaardagscadeautje voor schoonmoeder.
En zondag gaan we van het werk naar de Toppers. Vertrekken om half 5, van te voren gaan we even eten dus die dag is ook wel weer stuk!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 29 Mei 2015 23:05

Re: Weekend!

Vandaag helaas weinig nuttigs kunnen doen, voelde mij echt niet lekker.
Morgen overdag aan school werken, in de avond een verjaardag,
Zondag weer aan school werken en misschien naar de bioscoop.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 30 Mei 2015 10:01

Re: Weekend!

Mijn schoonvader heeft gisteren een hartaanval gehad, dus daar zijn we gisteravond op bezoek geweest.
Vandaag is mijn man de hele dag op het voetbalveld en heb ik een familiedag in het tehuis van mijn gehandicapte oom.
Vanavond ga ik met 3 vriendinnen op stap.
Morgen komen er vrienden langs en gaan we weer bij mijn schoonvader langs en blijven we waarschijnlijk ook eten bij zijn vrouw (stiefmoeder van mijn man).
<<

Anoniem216

Bericht 30 Mei 2015 10:27

Re: Weekend!

Heftig Hope dat van je schoonvader. Hoe gaat het nu met hem?

Dit weekend staat er helemaal niks op de planning. Lekker thuis rommelen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 30 Mei 2015 10:41

Re: Weekend!

Dimmel, lief dat je het vraagt :) Het gaat wel redelijk met hem, hij heeft veel geluk gehad. Hij is vooral nog erg moe, maar verder gaat het goed met hem naar omstandigheden.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 31 Mei 2015 00:02

Re: Weekend!

Vrijdag: 2x naar verzorgpaard geweest, boodschappen/huishouden gedaan, 2 lessen spinning.
Zaterdag: wezen paardrijden, boodschappen/huishouden, sims en even gewinkeld in de stad.
Zondag: werken.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 31 Mei 2015 07:17

Re: Weekend!

We gaan vandaag eerst lunchen met mijn ouders en broer/schoonzus bij Tolhuistuin in Amsterdam.
Daarna gaan we een boottocht(rondleiding) maken door de Amsterdamse haven met nog wat meer familie.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 31 Mei 2015 07:35

Re: Weekend!

Leuk Gekkie! Tolhuistuin vind ik een leuke plek. Ik hoop dat jullie goed weer hebben op de boot.

Ik ga rustig aan doen. Ben nog steeds niet helemaal opgeknapt na m'n operatie woensdag. Onwijs moe en alle prikkels lijken 10x heftiger binnen te komen. M'n moeder is gisteren hier gekomen om te helpen met m'n zoontje en zij gaat begin vd middag weer weg. Morgen moet ik weer aan het werk maar ik vraag me af of dat een goed idee is, 5 pittige klassen lesgeven terwijl ik nog nauwelijks buiten ben geweest.
Ik baal van deze nasleep zeg!
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 31 Mei 2015 07:40

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:Leuk Gekkie! Tolhuistuin vind ik een leuke plek. Ik hoop dat jullie goed weer hebben op de boot.

Ik ga rustig aan doen. Ben nog steeds niet helemaal opgeknapt na m'n operatie woensdag. Onwijs moe en alle prikkels lijken 10x heftiger binnen te komen. M'n moeder is gisteren hier gekomen om te helpen met m'n zoontje en zij gaat begin vd middag weer weg. Morgen moet ik weer aan het werk maar ik vraag me af of dat een goed idee is, 5 pittige klassen lesgeven terwijl ik nog nauwelijks buiten ben geweest.
Ik baal van deze nasleep zeg!


Het leek mooi weer te worden vandaag, tot gisteren. Het is ook nog hartstikke bewolkt nu.

Waar ben je aan geopereerd? Ik zou zeker niet te snel beginnen met werken als je je nog zo rot voelt.
Met 25 kinderen om je heen is dat extra zwaar. Daar heb ik al last van met een verkoudheidje/koorts.
Beterschap!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 31 Mei 2015 07:48

Re: Weekend!

Aan m'n baarmoeder. Heb gelukkig weinig pijn.
Ik ga het vandaag even aankijken. Er zitten lessen bij die ik echt wil laten doorgaan omdat de boel (S.E.'s) anders in de soep loopt, en bij twee uren heb ik een stagiaire dus dat scheelt nog iets.
Dankje!
#teammaple🍁
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5363

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 31 Mei 2015 10:00

Re: Weekend!

Ik heb nu ook weekend, een weekje vakantie zelfs!
Heb gisteren nog gewerkt.
Het weer lijkt fantastisch te worden deze week, vooral het weekend en dat komt goed uit, omdat we zaterdag naar Fortarock gaan! We blijven daar in de buurt dan ook slapen in een hotel en heb dat hotel net een mail gestuurd met de vraag om een extra nacht vooraf bij te boeken zodat we lekker rustig aan die kant op kunnen.

Verder ga ik ergens deze week nog shoppen met mijn moeder, zusje en vriendin van mijn moeder en ga ik dinsdag nog langs mijn werk om alle gerechten van de nieuwe menukaart te proeven. Verder heerlijk rustig aan doen en bijtanken!
10.04.17

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers