Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij op een vrije dag?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 29 Mei 2015 10:54

Wat doe jij op een vrije dag?

Elke week ben ik sowieso 1 dag vrij doordeweeks. Meestal ga ik lanterfanten, schoonmaken of afspreken met iemand die ook vrij is. Wat doe jij op een vrije dag?
<<

Anoniem189

Bericht 29 Mei 2015 10:56

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Met m'n hondje een lange wandeling maken, lezen, met vriendinnen/vrienden afspreken, uitgebreid koken, huishouden, film/serie kijken, sporten, naar familie of ergens naar toe gaan (stad etc.). Meestal doe ik dit soort dingen. Ook probeer ik afspraken altijd op m'n vrije dag te plannen.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Mei 2015 10:59

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Meestal is dat dan een dag om het huishouden een beetje in te halen of opdrachten voor school. Als ik verder niet van dat door verplichtingen heb kijk ik graag een film of serie, ga ik de stad in of speel ik de sims. Ik vind het ook erg leuk om dingen te maken voor m'n blog dus soms bak of knutsel ik dan iets.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 29 Mei 2015 11:01

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik maak meestal eerst het hele huis schoon, en daarna ga ik lekker de stad in om te lunchen. Alleen of met een vriendin, mijn moeder, dat verschilt per keer. Of ik ga naar de markt, meestal is het wel een van deze dingen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Mei 2015 11:09

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik heb meestal vrij op vrijdag en mijn man ook. Meestal doen we dan de boodschappen en het huishouden, en dan doen we 's middags iets voor onszelf. Meestal ga ik dan tv kijken, iets knutselen, lezen, even de stad in.
Ook gaan we best vaak wat leuks samen doen zoals sporten, zwemmen, naar een museum, winkelen etc.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mei 2015 11:10

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Huishouden, de stad in, tijd besteden aan m`n hobbies (haken, borduren, TV series, Sims) , afspreken met anderen die vrij zijn.
<<

Anoniem114

Bericht 29 Mei 2015 11:17

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik scharrel vooral in huis rond. Liefst hele ochtend in m'n pyjama, zonder te douchen.

Helaas heb ik de laatste maanden maar één dag per week vrij en gaat die vooral op aan praktische zaken (zolder leegruimen, keuken opruimen, zaken voor m'n vader regelen etc.) Ik probeer af en toe een dagje extra vrij te pakken en die helemaal voor mezelf te houden. Dan luier ik veel, doe beetje huishouden, bak koekjes of maak een uitgebreide lunch voor mezelf, knuffel met de katten die me dan geen seconde alleen laten haha.

Meh en nu heb ik zin in zo'n vrije luierdag...
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 29 Mei 2015 11:18

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Al helemaal met jouw Ava Bazinga!
<<

Anoniem114

Bericht 29 Mei 2015 11:20

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Oh ja heerlijk! Op m'n vrije dag kan ik rustig om half 8 wakker worden maar gewoon tot 11 uur in bed blijven stinken. Al m'n katten erbij, dan zet ik Spotify aan op m'n tablet en lig ik gewoon te luieren :D

M'n vriend moet wel 's een ochtend heen voor overleg en 't is regelmatig voorgekomen dat-ie dan thuiskomt en me nog steeds in dezelfde stand aantreft haha. Dan kijkt-ie even verbaasd, schudt z'n hoofd om er vervolgens bij te komen liggen :smile:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Mei 2015 11:21

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik heb ook elke week een vaste vrije dag.
Eigenlijk is dat mijn huishouddag, maar tegenwoordig ben ik er ook erg goed in om veel te lang op de bank te blijven hangen en series te kijken..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2015 11:22

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik ben 1 dag in de week vrij maar dan ben ik met m'n kind, dus doe ik iets leuks met hem, en boodschappen enzo. Een echte vrije dag voor mezelf alleen heb ik niet zo vaak - wat ik wel vaak heb is het vaste voornemen er meer van in te plannen. Ik gebruik zo'n dag meestal om naar de kapper te gaan. Met verven erbij kost dat zo drie uur. Lekker ervan lunchen, naar een museum of naar een paar winkels, en dan is zo'n dag weer om.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Mei 2015 11:41

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ramen wassen, in de tuin bezig, wassen en strijken en vaak een paar uur wandelen met R.
R. 2013
D. 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mei 2015 12:16

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Huis schoonmaken was doen. En smiddags netflix kijken
Afbeelding
<<

Anoniem163

Bericht 29 Mei 2015 12:17

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Wat valt onder de definitie vrije dag? Ik ben altijd thuis met de kinderen maar dat voelt voor mij niet als vrije dag omdat de hele dag om hun draait.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 29 Mei 2015 12:24

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Een dag waaropje echt vrij bent zonder verplichtingen zoals werk, en je kinderen er niet zijn n Stofzuiger.
<<

Anoniem163

Bericht 29 Mei 2015 12:25

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Oké, die dagen heb ik nooit :laughcry:
<<

Mees

Noob

Berichten: 57

Geregistreerd: 28 Mei 2015 13:36

Bericht 29 Mei 2015 12:26

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Het huishouden, afspreken met vriendinnen, sporten, de stad in, film/serie kijken of een boek lezen.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mei 2015 12:26

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik werk trouwens op vrije dagen ook vaak wel eventjes thuis. Lekker dubbele uren schrijven. :dance:
<<

Anoniem152

Bericht 29 Mei 2015 12:31

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Op een vrije dag blijf ik iets langer slapen, heerlijk om een keer niet om 05.45 op te hoeven staan.
Verder doe ik wat dingen in het huishouden, zodat niet alles in het weekend hoeft te gebeuren. En ik besteed overdag tijd aan de studie of kijk een film/lees een boek.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 29 Mei 2015 12:47

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik ben vandaag vrij en heb nu mijn derde was in de machine zitten en de rest al opgehangen, 5 verschillende fruithapjes voor mijn zoon gemaakt en ingevroren voor naar de oppas, hem mango gegeven en hem gevoed, met hem gespeeld en geknuffeld, de aardappels voor vanavond voorgekookt ( ik maak gebakken aardappels), de bijkeuken opgeruimd, de kleding die rond slingerde opgeruimd en net brood gegeten.
Nu zit ik even met een kopje thee op de bank. Vanmiddag moet ik nog even naar de apotheek, langs de glasbak en oud papier weggooien, wat cadeautjes inpakken, nog twee plantjes kopen voor op het balkon, de was uit de droogtrommel opvouwen en een salade maken voor het eten.

Ik doe zo veel mogelijk vandaag, zodat we morgen ook echt weekend hebben, dat doe ik meestal zo, woensdag heb ik bijvoorbeeld de week boodschappen gedaan en stof gezogen ( maandag komt onze poetshulp, dus meer hoef ik niet te doen).

Morgen gaan we denk ik even naar Artis en hoeven we weinig. Een dag dat ik echt vrij ben, dus echt niks hoef te doen in het huishouden en dat onze zoon er niet is heb ik nog niet gehad sinds zijn geboorte.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 29 Mei 2015 13:02

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Het huishouden, iets leuks met mijn dochter, winkelen of lunchen of op bezoek gaan, afspraken zoals tandarts en verloskundige, naar familie toe of gewoon niks en op de bank hangen en dutjes doen.
04-2014
10-2015
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 29 Mei 2015 13:03

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Mees schreef:Het huishouden, afspreken met vriendinnen, sporten, de stad in, film/serie kijken of een boek lezen.




hey Blossom ben je weer terug?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem193

Bericht 29 Mei 2015 14:58

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Echt vrij heb ik weinig. Wel een dagdeel oid, maar dan moet ik echt weg van huis gaan om helemaal vrij te zijn, omdat anders altijd de kinderen er zijn of mijn man.
Als ik alleen thuis ben, zonder man en kinderen, dan doe ik 50/50 activiteiten/netflixen.
<<

Anoniem185

Bericht 29 Mei 2015 21:32

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Leren, schoonmaken, bijslapen (ja ik weet dat dat niet werkt en toch doe ik het).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mei 2015 21:39

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik ben elke woensdag vrij, heerlijk! Hoewel ik toch regelmatig nog verplichtingen heb mbt werk. Maar goed, als ik echt vrij ben, begin ik de dag met UITSLAPEN :hulde: Soms ga ik 's morgens sporten (rond 10:00) ofzo en dan ben ik daarna alweer zo moe dat ik nog een uur ga slapen als ik terug ben. Verder verschilt het een beetje wat ik doe: schoonmaken (nu ook wel weer eens nodig...), ergens lunchen, naar het strand, de stad in, netflixen, forummen etc.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers