Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf welke leeftijd circus?

<<

Anoniem186

Bericht 29 Mei 2015 10:50

Vanaf welke leeftijd circus?

Ik heb 2 toegangskaarten gewonnen voor circus Renz. Echt heel leuk!
Ik vraag me alleen af vanaf welke leeftijd dat een beetje leuk is. Mijn dochter is 4. Zou dat te jong zijn?
Het is ook pas om 20.00 uur. Dus ik twijfel een beetje.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Mei 2015 10:59

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Ik ben met mijn dochter naar het circus geweest toen ze 4 jaar was. Het begon toen om 19 uur en dat vond ik toen al een beetje laat. Mijn dochter vond er niet veel aan, we zijn na een uur weggegaan, ze was toen moe en zat zich te vervelen.
Ik zou zelf dus niet meer gaan, maar het zal ook wel per kind anders zijn hoe ze het vinden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Mei 2015 11:03

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Wij zijn nog niet geweest, omdat we tot nu toe het idee hadden dat het te lang voor haar was en dat ze het nog niet echt boeiend vond. Ze is wel meegeweest naar Circus Boemtata van de Cliniclowns toen ze een jaar of drie was, dat vond ze wel heel leuk, maar dat is wel anders dan een gewoon circus. Daar heeft ze het nu nog steeds over.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Mei 2015 11:43

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Wij zijn een half jaar geleden geweest met R. Hij vond het heel leuk maar het laatste uur sliep hij haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 29 Mei 2015 12:15

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Als je de kaarten gewonnen hebt zou ik gewoon lekker gaan. Je kan altijd weg gaan als ze het niets vind. Misschien vind ze het wel helemaal geweldig en dan heb je voor niets zitten twijfelen.
2015 💙
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 29 Mei 2015 12:45

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Vorig jaar ergens, hij vond het niet veel aan zijn in de pauze weggegaan. De kaarten waren gewonnen trouwens.
M:21072011
J :08012014
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Mei 2015 16:49

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Ik zou er naar toe gaan en vragen of je de kaarten mag ruilen voor een middagvoorstelling. Gewoon uitleggen.

Maar vanaf 4/5 jaar is het circus wel leuk.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem185

Bericht 29 Mei 2015 21:32

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Zonder dit topic te openen zat ik te denken aan een leeftijd vanaf vier jaar. Lijkt me hartstikke leuk voor die leeftijd!
<<

Anoniem127

Bericht 30 Mei 2015 21:42

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Leuk! Ik ben sinds haar derde elk jaar met de oudste naar het circus geweest. Met drie jaar vond ze het even leuk, na de pauze had ze de zin eraf en hebben we buiten nog even gekeken bij de dieren en toen naar huis. Op haar vierde had ze er meer aan, maar vond ze het ook wel een beetje spannend met de felle lichten en harde geluiden.
<<

Anoniem123

Bericht 30 Mei 2015 21:58

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Ik ga helemaal niet met mijn kinderen naar een circus omdat ik het allemaal erg zielig vind.
Maar mocht ik het wel leuk gevonden hebben dan had ik hem vanaf een jaar of 4 denk ik mee genomen.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 30 Mei 2015 22:49

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Hier vanaf 3 jaar. Hij vond het helemaal geweldig. En vond het jammer dat het afgelopen was.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 31 Mei 2015 10:40

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Wij zijn vorige maand ook naar herman renz geweest, ik vond niet echt geschikt voor kinderen. Het leek meer een sm/ striptease show voor mannen, bijna de hele tijd halfnaakte meiden die erotisch dansten. Voor kinderen dus niet erg leuk, voor de mannen geweldig. Er zaten een paar circusacts tussen. Maar een normaal circus vind ik vanaf 4 jaar wel geschikt.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 31 Mei 2015 11:11

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Wijzijn toen hij net drie was geweest. Wel een heel kleinschalig familiecircus, echt groot zoals Herman Renz had ik toen nog niet gedaan. Hij vond het heel leuk, het was twee keer driekwartier met een pauze ertussen en het was 's middags, dat scheelde ook.
<<

Anoniem186

Bericht 31 Mei 2015 11:51

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Bedankt voor jullie reacties!

Annemie, wat jammer zeg! Dat klinkt niet leuk.

Ik vroeg het aan m'n dochter of ze er heen wilde gaan, maar ze zei: "Nee, mama. Het is daar zo druk en ik hou niet van drukte." :palm: :palm: Echt een kind van haar vader, haha. Dus we gaan maar niet...
<<

Anoniem186

Bericht 02 Jun 2015 22:58

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

We zijn toch geweest. Ze ligt nu net pas op bed. Maar ze heeft het echt super naar haar zin gehad! Het was echt geslaagd!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Jun 2015 23:08

Re: Vanaf welke leeftijd circus?

Wat leuk dat je bent geweest en fijn dat ze het leuk vond.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers