Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jouw schoonouders van jou?

<<

Anoniem233

Bericht 07 Jul 2015 12:40

Re: Wat vinden jouw schoonouders van jou?

Mijn schoonvader heeft een bloedhekel aan me. Zwaar gereformeerd opgevoed, en dat we gingen samenwonen voordat we getrouwd zijn is echt not done. Ik heb wat psychische problemen, en daar is hij ook fel op tegen. En hij weet wel heel zeker dat ik vriendlief gebruik om zijn spaarrekening te plunderen. Vergeet hij alleen even dat ik ruim 2x zoveel heb staan. Schoonmoeder mag mij zeker wel, maar is bang het te laten merken. Jammer dat ze zo onder de plak zit.
<<

Anoniem163

Bericht 23 Jul 2015 19:08

Re: Wat vinden jouw schoonouders van jou?

Mijn schoonvader vind mij wel prima geloof ik.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Jul 2015 02:00

Re: Wat vinden jouw schoonouders van jou?

In het begin van dit topic schreef ik dat ik onzichtbaar ben tot we getrouwd zijn, nou, sinds we verloofd zijn ben ik echt helemaal gepromoveerd. Elke dag emails over mijn tradionele jurk, ze noemt me opeens habibi (lieveling) en zet 'mum' onder elke email of sms. Het is wel gek wat een verlovingsring kan doen en ik moet er oprecht aan wennen. 5 jaar getolereerd worden en nu opeens me helemaal in de familie opnemen. Ik heb ik weet niet hoeweel sieraden gekregen als welkom, raar raar raar. Maar ik ben er wel blij mee.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 24 Jul 2015 06:55

Re: Wat vinden jouw schoonouders van jou?

Ik kan me voorstellen dat dat even wennen is zeg. Maar wel fijn dat je nu meer opgenomen wordt.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 24 Jul 2015 18:26

Re: Wat vinden jouw schoonouders van jou?

Ik vind het wel verdrietig om te lezen hoeveel meiden er niet (helemaal) geaccepteerd worden door hun schoonouders. Bij mijn eerste vriendje had ik dit ook, zij noemden hun zoon letterlijk 'superboy' en ik was blijkbaar geen supergirl... te zelfstandig, ze zochten een traditionelere vrouw voor hun superboy geloof ik... maar goed, dat is inmiddels gelukkig heeeel lang geleden!

Ik ben hartstikke gek op mijn schoonouders en zij ook wel op mij geloof ik. Ik ben de eerste vriendin voor hun zoon, dus ze hadden geen vergelijkingsmateriaal, maar ik werd vanaf dag 1 geaccepteerd. Ze staan altijd voor ons klaar en ik voel me ook echt deel van de familie. Inmiddels hebben mijn vriend en ik een huis gekocht bij hen om de hoek ongeveer en loop ik er regelmatig binnen, ik zie hen ook wel een beetje als mijn ouders nu :)
december 2016
juli 2019
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers