Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw type qua man

<<

Anoniem167

Bericht 28 Mei 2015 16:49

Re: Jouw type qua man

Donker haar met slag/krullen, mijn lengte of langer, niet te dun, stevig is prima, grappig & zorgzaam
<<

Anoniem125

Bericht 28 Mei 2015 17:08

Re: Jouw type qua man

Ik val op persoonlijkheid/karakter, nogal oppervlakkig om alleen af te gaan op iemands uiterlijke kenmerken. Mij boeit het echt niet of iemand blauwe ogen heeft of bruine. Uitstraling vind ik dan weer wel belangrijk en ook de stem en of iemand zelfverzekerd overkomt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Mei 2015 17:16

Re: Jouw type qua man

Nougat schreef:Ik val op persoonlijkheid/karakter, nogal oppervlakkig om alleen af te gaan op iemands uiterlijke kenmerken. Mij boeit het echt niet of iemand blauwe ogen heeft of bruine. Uitstraling vind ik dan weer wel belangrijk en ook de stem en of iemand zelfverzekerd overkomt.



Hoe kan het ook anders!!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 28 Mei 2015 18:21

Re: Jouw type qua man

Donker haar
Lang (190+)
Breed
Beetje ruig (baardje, stoere kleding, tattoos, drummen), maar wel met een klein hartje
Humor
Zelfspot

Mijn vriend voldoet aan veel, maar hij is verre van ruig..haha! Al heeft ie wel een baard(je) en kan drummen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2015 18:53

Re: Jouw type qua man

Meneer de Uil schreef:Donker haar
Lang (190+)
Breed
Beetje ruig (baardje, stoere kleding, tattoos, drummen), maar wel met een klein hartje
Humor
Zelfspot

Mijn vriend voldoet aan veel, maar hij is verre van ruig..haha! Al heeft ie wel een baard(je) en kan drummen.

Hee dit klinkt als mijn man! Alles klopt alleen hij is niet breed :)
#teammaple🍁
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 28 Mei 2015 19:04

Re: Jouw type qua man

Urban Naked schreef:
Meneer de Uil schreef:Donker haar
Lang (190+)
Breed
Beetje ruig (baardje, stoere kleding, tattoos, drummen), maar wel met een klein hartje
Humor
Zelfspot

Mijn vriend voldoet aan veel, maar hij is verre van ruig..haha! Al heeft ie wel een baard(je) en kan drummen.

Hee dit klinkt als mijn man! Alles klopt alleen hij is niet breed :)


Dan heb jij een hele leuke man, dat kan niet anders ;)
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2015 19:07

Re: Jouw type qua man

Ha dat klopt wel. En jij vast ook :)
#teammaple🍁
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 28 Mei 2015 21:27

Re: Jouw type qua man

Haha..de mijne mag er ook wel wezen ja :)
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

ChiQ

Bericht 28 Mei 2015 22:58

Re: Jouw type qua man

Lejow schreef:
Nougat schreef:Ik val op persoonlijkheid/karakter, nogal oppervlakkig om alleen af te gaan op iemands uiterlijke kenmerken. Mij boeit het echt niet of iemand blauwe ogen heeft of bruine. Uitstraling vind ik dan weer wel belangrijk en ook de stem en of iemand zelfverzekerd overkomt.



Hoe kan het ook anders!!


Maar ze zegt toch niet iets heel vreemds Lejow?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 28 Mei 2015 23:15

Re: Jouw type qua man

Wie heeft het er hier over het alleen vallen op uiterlijke kenmerken? Ik zag het meer als een topic 'als je om je heen kijkt en een leuke man spot, wat voor soort type is dat dan meestal'. Het is de mode en beauty pijler, niet de persoonlijk pijler of die van liefde en relatie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Mei 2015 23:22

Re: Jouw type qua man

Het leek mij nogal overbodig te vermelden dat het innerlijk uiteraard het belangrijkst is. Het gaat hier nu gewoon even over waar je qua uiterlijk op valt. Jammer dat sommige mensen dat niet snappen en nog wat verlengde instructie nodig hebben.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem114

Bericht 29 Mei 2015 08:25

Re: Jouw type qua man

Haha mijn vriend is onderweg naar kaal-zijn en heeft een behoorlijke buik (baalt ie zelf ook van, maar sinds we samenwonen wordt er veel uitgebreider gekookt en tja. Dat merken we bij zijn buik..) en toch ben ik stapelgek op 'm, hoor. Natúúrlijk is het innerlijk het belangrijkst. Duh. Maar hoe intelligent, zorgzaam en hilarisch Richard Kiel ongetwijfeld is, ik pas.
<<

Anoniem147

Bericht 29 Mei 2015 08:43

Re: Jouw type qua man

+/- 1.80m
Mooi gevormd lichaam, zoals Manon Meijers altijd zegt 'de koffiefilter' haha. Ik vind het wel heel mooi als mannen bij hun schouders breder zijn dan de rest van hun lichaam.
Donkerblond of bruin haar (vol, dik haar)
Een leuk stoppelbaardje of wat meer gezichtsbeharing.
Een eigen (kleding)stijl en gevoel voor mode. Hij moet het zelf leuk vinden om kleding te kopen haha.
Een nadenkend type met het liefste een leuk doel om daar toe te werken, of dat nou werk of prive gerelateerd is maakt mij niet zoveel uit.
Iemand die op de hoogte is van actualiteiten en dat leuker vind dan ik. Dan kan ik mezelf daar een beetje aan optrekken. Een brede algemene kennis vind ik ook wel prettig.

Mijn man komt echt behoorlijk in de buurt van mijn droomman. Hij is alleen wat kleiner (1.76m) en heeft geen dik, vol haar haha. Dat is echt zijn dingetje. Hij zegt ook altijd dat als ik vind dat zijn haar te dun wordt, ik dat moet zeggen. Dan gaat hij namelijk kaal door het leven en wordt de tondeuse zijn beste vriend.

Verder voldoet hij aan mijn lijstje ;)
<<

Anoniem123

Bericht 29 Mei 2015 09:01

Re: Jouw type qua man

(donker)blond, stekels :love:

Mijn exen lijken ook allemaal wel op elkaar (en ook bijna allemaal met een Jan in hun naam :smile: )
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers