Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show de inrichting van je PAX-kast!

<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 27 Mei 2015 17:19

Show de inrichting van je PAX-kast!

Wie o wie? Ik heb nog wat inspiratie nodig voor de inrichting van planken en lades!

Afbeelding
2019
2022
<<

Anoniem222

Bericht 27 Mei 2015 18:18

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Wij hebben toevallig dit weekend onze nieuwe pax in elkaar gezet! We hadden er al een maar die was na 7 verhuizingen aan vervanging toe en we wilden een grotere :p.

Afbeelding
<<

theelepel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 28 Sep 2013 12:11

Bericht 27 Mei 2015 18:57

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Wauw mooi! Weet je nog hoe breed jullie kast is? En mag ik vragen wat deze in totaal gekost heeft :) ?
<<

Anoniem222

Bericht 27 Mei 2015 19:12

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Hij is 3 meter breed en was veel te duur :p. We waren in totaal iets meer dan 1000,- kwijt.
<<

Anoniem129

Bericht 27 Mei 2015 19:21

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Wow, dat ziet er netjes uit Harrison! Als ik onze kast heb opgeruimd wil ik er best een foto van maken maar daar heb ik nu even geen zin in!

Wij hebben een kast van 3 meter breed met volgens mij dezelfde deuren als Harrison. Aan beide buitenkanten hebben we 2 kasten van 50 cm met planken en 2 draadmanden. In het midden hebben een meter breed met hanggedeelte (2 roedes boven elkaar).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Mei 2015 20:19

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Hier ook 3 meter breed en dan de extra diepe en extra hoge variant, heerlijk!
In de 2 brede delen (75cm) hebben we beide onderin een roede voor het hangspul. Mijn man heeft daarboven een lade en daar in totaal nog 3 planken boven.
Ik heb boven de roede ook nog 3 planken, maar geen lade (mijn roede hangt hoger ivm jurkjes die er hangen). Op de bovenste planken hebben we trouwens beddengoed en zo liggen, dingen die je iig niet dagelijks hoeft te pakken.
In de smalle delen (50cm) hebben we lades en planken, verder niks bijzonders.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Mei 2015 20:30

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Oh ik kan morgen ook wel even een foto plaatsen! Heb een paar maanden geleden hetzelfde topic geopend (kun je misschien nog vinden?) en daar hulp voor inspiratie voor onze kast gevonden. Wil iig alvast wel kwijt dat ik de belachelijk onnodige maar zo pretty sieradenlade heb!! :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 27 Mei 2015 21:10

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Wij hebben er één van 2 bij 1 meter. We hebben 'm zo ingedeeld en hij is propvol:
Afbeelding

Afbeelding
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mei 2015 21:42

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Leuk topic!

Wij wilden in eerste instantie ook een PAX, maar de hoge variant past op een paar cm net niet! Hierdoor zouden we op de 2 meter komen en opslagruimte verliezen. We willen nu voor een Leen Bakker kast gaan, die kan je ook zelf inrichten.
08/2018
05/2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Mei 2015 17:45

Re: Show de inrichting van je PAX-kast!

Afbeelding

Hier was 'ie bijna af. In het midden zitten nog meer planken, rechts ook. Rechtsonderin zit zo'n broekending, links een sieradenlade met glazen plank erboven :smile:, en ik heb links tegen de wand ook nog zo'n uitschuifhaak waar ik m'n bh's aan heb hangen. Ideaal! We hebben er gewoon simpele witte deuren voor, de een of op twee na goedkoopste geloof ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers