Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onze trouwdag!

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 27 Mei 2015 14:52

Onze trouwdag!

Zo, hier is dan eindelijk mijn verslag van onze trouwdag op 16 mei!
(Okee, ik wilde het kort houden, maar dat is me duidelijk niet gelukt haha)

Het weer was echt bagger, we hebben zowat de hele dag regen gehad, maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Alleen de fotoshoot die we voorzien hadden en waarbij we een hele mooie buitenlocatie hadden, is daardoor wel letterlijk in het water gevallen. We zijn wel bij die locatie geweest en hebben er wel wat foto's gemaakt, maar niet zoals ik me had voorgesteld. Anyway, vanaf het moment dat wij de kerk buitenkwamen (16u30 +/-) is de zon gaan schijnen en is hij ook blijven schijnen zodat we toch de mensen buiten konden ontvangen, zo fijn! Wij hadden gedurende de dag 2 videografen en 1 fotograaf (en op ons avondfeest een tweede fotograaf) en wij hebben dit echt helemaal niet gemerkt. Er zitten zoveel leuke foto's tussen waarvan ik denk "oh, zijn die gemaakt? Dat wist ik niet". Dus alle credits naar onze videografen en Zero (fotograaf) dat ze ons zo onopvallend toch zo mooi op de foto / in beeld hebben gebracht.

Om 7u30 ging onze wekker en om iets na 8u was mijn vriend naar zijn ouders gegaan om daar te ontbijten en zich daar klaar te maken. Om 8u45 was mijn kapster + visagiste er en met haar heb ik nog lekker zitten kletsen ondertussen. Ik kreeg inmiddels wel verschillende appjes en smsjes maar ik heb me daar bewust niet al te veel mee bezig gehouden, ik wilde gewoon genieten. Om 9u15 kwam Zero, onze fotograaf aan. Wat was dat leuk om haar weer te zien, heel hartelijk en warm ook. Wij hebben elkaar 8 jaar geleden ontmoet en zij kende ons liefdesverhaal vanaf het eerste moment dat ik mijn vriend had leren kennen, dus dat was echt extra leuk. Ongeveer tegelijkertijd arriveerde ook één videograaf, de andere was naar mijn vriend zijn ouderlijk huis gereden.

Nadat ik helemaal klaar was ben ik naar boven gegaan om mijn jurk aan te trekken en dan heb ik staan wachten op mijn vriend. Hij was een kwartier te laat omdat de trouwauto vertraging had, dat duurde lang! Maar toen hij er was, wauw, wat was hij mooi! Echt nog mooier dan ik me had kunnen voorstellen :love: En mijn zoontje ook, wat een plaatje was hij. We zijn iets daarna naar het gemeentehuis gereden voor onze burgerlijke trouw en nadien hebben we hier thuis eerst even geluncht. Daarna zijn we naar onze fotolocaties gereden. We hadden een klein kapelletje waar we wat foto's mochten maken en we hadden een supermooie buitenlocatie waar we ook wel foto's hebben gemaakt, maar we konden het gebied helaas niet zo benutten zoals we hadden gewild.

Om 16u trouwden we voor de kerk, die is hier een paar huizen verderop. Mijn vader heeft mij naar het altaar gebracht en we hadden echt een hele mooie viering. Er waren zoveel mensen, zo leuk, dat hadden we echt niet verwacht. Ook enkele gynaecologen van mijn werk waren er, dat had ik helemaal niet verwacht. Ooh, ik heb echt wat traantjes moeten laten, vooral toen mijn vriend zijn persoonlijke trouwgelofte aan mij vertelde. Wow, echt zo mooi en ontroerend, ik was er helemaal stil van en toen moest ik zelf nog met een krop in mijn keel haha. Onze zoon van 2,5 zou de ringen komen brengen maar dat was even afwachten of hij dat goed zou doen, want hij was de hele ceremonie aan het rondlopen en aan het spelen (wat we niet erg vonden overigens). Maar wat deed hij dat goed, hij kwam ze brengen en ik kreeg er gelijk nog een dikke smakkerd bij :love: . We hebben zelfs 2 keer elkaar mogen kussen omdat de pastoor zich vergist had :smile: . Nadien zei iedereen dat onze ceremonie zo mooi en zo persoonlijk was, dat vonden we echt heel leuk om te horen omdat we hem helemaal zelf in elkaar gestoken hadden en daar echt heel veel tijd in hadden gestoken.

Toen we de kerk buitenkwamen, scheen de zon, zo leuk! Ik was echt blij dat de zon 's avonds scheen, zodat we iedereen buiten konden ontvangen en er niemand "beregend" naar ons feest moest komen. We hebben eerst nog wat foto's gemaakt met de daggasten en om 19u kwamen alle andere mensen toe. Onze ceremoniemeesters (Zonnetje en Elsa van hier op het forum) hadden 2 leuke verrassingen voor ons voorzien. Ze hadden aan iedereen gevraagd om een cadeautje voor ons te kopen zodat we nadien nog lang konden nagenieten van onze mooie dag, elke dag mogen we één cadeautje openmaken, erg leuk! Daarnaast hadden zij voor ons gastenboek gezorgd en dat was ook echt heel leuk geworden. Zij mistten een spiegel in ons toilet beneden en daarom kwamen ze op het idee om een spiegel als gastenboek te maken waarop iedereen met een speciale stift zijn naam kon schrijven. Dat is ook echt heel erg leuk geworden!

Toen iedereen er was hebben we nog wat groepsfoto's gemaakt en daarna hebben we met zijn allen heerlijk gegeten, gedronken en gefeest. Onze bruidskindjes (mijn zoontje van 2,5 en mijn nichtje van 2) hebben ook echt de show gestolen tussen het eten en de openingsdans. De DJ was al wat muziek aan het draaien en hij is stilaan even overgeschakeld op kindermuziek omdat die twee de hele tijd op de dansvloer aan het dansen waren, zo schattig! Onze openingsdans hebben we gewoon een slow gedaan op het liedje "You're still the one" van Shania Twain, dat is altijd ons liedje geweest. Halverwege het liedje kwam onze zoon naar ons toegelopen en riep "mama, papa, pakken". Aww, dat was echt even een smelt momentje hoor, maar wat een warm moment. Met ons gezinnetje, ons geluk, samen dansen. Even iedereen om ons heen vergeten en genieten van elkaar.

Daarna heb ik nog met mijn vader gedanst (op "I loved her first" van Heartland) en met mijn schoonvader en daarna is het feest op gang gekomen tot in de vroege uurtjes. Het ging zo snel allemaal, we hebben niet eens met iedereen kunnen praten, zo jammer. Uiteindelijk lagen we om 5u30 in ons bed, moe maar voldaan! Om 9u30 waren we al terug wakker, nog vol adrenaline. Ons huis was ook heel erg leuk versierd door onze vrienden.

Oh, ik kan echt blijven vertellen over mijn man (wat gek om dat te zeggen), mijn zoontje, onze hele dag, alles. Maar daar worden jullie vast niet vrolijker van haha. Dus ik zal maar wat foto's spammen. Ik heb alleen nog maar een voorproefje gekregen van onze fotograaf en zelfs tussen die foto's kan ik amper kiezen haha. Als ik alle foto's heb, zal ik er nog wel spammen in het trouwtopic :).

*
Laatst gewijzigd door Snoes op 01 Jun 2015 10:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
2012 & 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Mei 2015 14:57

Re: Onze trouwdag!

Wat een heerlijk mooi verliefd verslag Snoes!

Klinkt als een topdag!

Jullie zagen er prachtig uit! En wat een mooi zoontje hebben jullie, die ogen! :love:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 27 Mei 2015 15:12

Re: Onze trouwdag!

Prachtig verslag Snoes! Ontroerende momenten zo met jullie zoontje! En je zag er prachtig uit!
<<

Anoniem149

Bericht 27 Mei 2015 15:35

Re: Onze trouwdag!

Mooi verslag Snoes en jullie zagen er prachtig uit. Ook je zoontje en nichtje!
<<

Anoniem216

Bericht 27 Mei 2015 15:39

Re: Onze trouwdag!

Het klinkt als een fantastische dag. En wat zagen jullie er mooi uit.
<<

Anoniem140

Bericht 27 Mei 2015 15:42

Re: Onze trouwdag!

Wauw, ik raak hier altijd helemaal ontroerd van haha!
Super mooi!
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 27 Mei 2015 15:44

Re: Onze trouwdag!

Prachtige foto's en klinkt als een hele mooie dag. Super mooi stel ook!
Gefeliciteerd :)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 27 Mei 2015 16:00

Re: Onze trouwdag!

Gefeliciteerd!! Mooie foto's.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mei 2015 16:42

Re: Onze trouwdag!

Prachtig. En wat een mooie taart.

Spam maar door hoor
Afbeelding
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 27 Mei 2015 16:56

Re: Onze trouwdag!

Wat heb je een leuk verslag geschreven Snoes! Jullie zagen er prachtig uit. En oh die bruidskindjes... :love: Je zoontje is ook alweer een lekker binkie geworden zeg! (ik heb dus zelfs een zwak voor kleine mannetjes in pak... :wink: )
Afbeelding

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 27 Mei 2015 16:58

Re: Onze trouwdag!

Klinkt als een prachtige dag en wat zagen jullie er mooi uit!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Mei 2015 16:58

Re: Onze trouwdag!

Ahwwww wauw! Dat jullie met z'n drietjes nog even gingen dansen!! Mooie foto's ook zeg! Die dat jij het boeket gooit is tof!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem156

Bericht 27 Mei 2015 17:02

Re: Onze trouwdag!

Ahh Snoes wat een geweldige foto's!
Jullie zagen er echt prachtig uit, en stralen op elke foto! Ik krijg er gewoon een glimlach van op m'n gezicht!
En wat is je zoontje mega-cute zeg!
<<

Anoniem147

Bericht 27 Mei 2015 17:03

Re: Onze trouwdag!

Geweldige foto's Snoes! Ziet er echt super uit! En je was een prachtige bruid met een geweldige man en zoontje. Heel erg mooi!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 27 Mei 2015 17:48

Re: Onze trouwdag!

Super mooi Snoes!! Dat is een heerlijke dag geweest. Geniet van het feit dat jullie elkaars man en vrouw zijn.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem181

Bericht 27 Mei 2015 18:35

Re: Onze trouwdag!

Wat zagen jullie er prachtig uit! De dag klinkt fantastisch, heerlijk om je verhaal te lezen. Veel geluk met je kersverse man!
<<

Zero

Bericht 27 Mei 2015 19:35

Re: Onze trouwdag!

Was echt een prachtige dag, ondanks het weer, vond het zo speciaal dat ik er bij mocht zijn!! De foto's zijn bijna klaar, ze komen z.s.m jullie kant op!! Jullie waren echt een prachtig bruidspaar, heb genoten van de dag!
<<

Anoniem129

Bericht 27 Mei 2015 19:39

Re: Onze trouwdag!

Snoes, geweldig! Je was prachtig en je man en je zoon en je nichtje ook! Echt super. Zullen de hormonen wel zijn maar moest gewoon een traantje wegpinken bij het lezen van het verslag, zo vol liefde :love:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 27 Mei 2015 19:41

Re: Onze trouwdag!

Nog gefeliciteerd! Wat een mooie foto's en wat zagen jullie er prachtig uit!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

anoniem203

Bericht 27 Mei 2015 19:43

Re: Onze trouwdag!

:love: :love: :love: :love:

Ik vind je jurk ook echt prachtig Snoes!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Mei 2015 19:49

Re: Onze trouwdag!

Wauw!!
Nog gefeliciteerd!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 27 Mei 2015 20:11

Re: Onze trouwdag!

Wauw wat een prachtig verhaal en wat een prachtige foto's. Ik kreeg echt tranen in mijn ogen om dit stukje:

Halverwege het liedje kwam onze zoon naar ons toegelopen en riep "mama, papa, pakken". Aww, dat was echt even een smelt momentje hoor, maar wat een warm moment. Met ons gezinnetje, ons geluk, samen dansen. Even iedereen om ons heen vergeten en genieten van elkaar.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Mei 2015 21:11

Re: Onze trouwdag!

Wat een mooi stukje en mooie foto's van een mooie dag!
Je hebt van begin tot einde gestraald, ondanks t weer in t begin
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 27 Mei 2015 21:55

Re: Onze trouwdag!

Wauw, t geluk straaalt er vanaf! En geweldig die kleine R in zn pak!
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Mei 2015 00:07

Re: Onze trouwdag!

Wat een prachtige foto's Snoes, en een heerlijk enthousiast verslag, jullie geluk spat er vanaf! Gefeliciteerd nog en geniet lekker na van jullie grote dag.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers