Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Urban Decay terug in Nederland!

<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2015 09:29

Urban Decay terug in Nederland!

Voor wie het nog niet wist, Urban Decay is terug in Nederland, yes! Nu NARS nog en ik ben een blije vrouw.

ICI Paris XL verkoopt UD online via hun webshop en de ICI Paris in de Kalverstraat in Amsterdam verkoopt het ook.

:cheering:
<<

Anoniem130

Bericht 27 Mei 2015 09:32

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Jeeeeeejjjjj!!
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2015 09:35

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Yeee!! Heel prettig! Eigenlijk wil ik Sephora in zijn geheel terug. Nars komt in de bijenkorf he Carrie, in Amsterdam gaat hele beauty op de schop, Charlotte Tilbury & Tom Ford ook!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Mei 2015 09:37

Re: Urban Decay terug in Nederland!

ChiQ schreef:Yeee!! Heel prettig! Eigenlijk wil ik Sephora in zijn geheel terug. Nars komt in de bijenkorf he Carrie, in Amsterdam gaat hele beauty op de schop, Charlotte Tilbury & Tom Ford ook!



:banaan:
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2015 09:39

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Caro schreef:
ChiQ schreef:Yeee!! Heel prettig! Eigenlijk wil ik Sephora in zijn geheel terug. Nars komt in de bijenkorf he Carrie, in Amsterdam gaat hele beauty op de schop, Charlotte Tilbury & Tom Ford ook!



:banaan:


Snap gewoon niet dat het er ook gewoon niet is! In Istanbul zitten er gewoon een hele Nars winkels in 'malls'. Alles van Nars.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mei 2015 09:42

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Ik heb in Canada m`n ogen ook uitgekeken bij de make-up. Komen we hier aanzetten met Rimmel en Max Factor. :palm:
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2015 09:47

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Yadira schreef:Ik heb in Canada m`n ogen ook uitgekeken bij de make-up. Komen we hier aanzetten met Rimmel en Max Factor. :palm:


Nou inderdaad! Maar weet je, ik heb zelf het idee dat make up in NL sinds 5 jaar 'hot' is. Daarvoor was het bij de meesten lipstick en mascara. Niemand deed blush ofzo. Wat dst betreft zijn Mediteraanse vrouwen toch vaak verzorgder. Hier in de supermarkt is t gewoon 3 kwart broek met crocs en een tshirtje. In andere landen zie je vrouwen met mooie jurkjes, gelakte nagels en sandaaltjes. Verzorging krijgen is daar ook mega makkelijk. Overal zijn kapsalons die je haar voor omgerekend 10 euro wassen en blowen en je kan voor 15 extra nog een manicure en pedicure krijgen. Schoon en snel.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2015 09:48

Re: Urban Decay terug in Nederland!

ChiQ schreef:Yeee!! Heel prettig! Eigenlijk wil ik Sephora in zijn geheel terug. Nars komt in de bijenkorf he Carrie, in Amsterdam gaat hele beauty op de schop, Charlotte Tilbury & Tom Ford ook!


Ja Sephora moet sowieso terug, ik snap écht niet dat die winkels ineens allemaal weggingen, want het liep hartstikke goed. Oh wat fijn dat NARS in de Bijenkorf komt! Alleen in Amsterdam zeker? Hopelijk kan het ook online besteld worden.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Mei 2015 09:49

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Hoera!!
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2015 09:56

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Carrie schreef:
ChiQ schreef:Yeee!! Heel prettig! Eigenlijk wil ik Sephora in zijn geheel terug. Nars komt in de bijenkorf he Carrie, in Amsterdam gaat hele beauty op de schop, Charlotte Tilbury & Tom Ford ook!


Ja Sephora moet sowieso terug, ik snap écht niet dat die winkels ineens allemaal weggingen, want het liep hartstikke goed. Oh wat fijn dat NARS in de Bijenkorf komt! Alleen in Amsterdam zeker? Hopelijk kan het ook online besteld worden.


Sephora gaf als verklaring dat de markt verzadigd was, dwz: we hebben teveel ici's en douglas, en dat is ook zo. In andere landen zijn ze nr een parfumerie. Ze konden t niet zo lang uitzingen hier maar ga dan ook niet in de v&d zitten... Gooi je zelf groot in Utrecht en Kalverstraat of Pc en watch what happens.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2015 09:58

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Ik begreep dat ze zich meer wilden richten op de Aziatische markt/wereld. Maar eeuwig zonde dat het weg is!
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2015 09:59

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Carrie schreef:Ik begreep dat ze zich meer wilden richten op de Aziatische markt/wereld. Maar eeuwig zonde dat het weg is!



Ja maar dan hadden ze net zo goed een paar andere kunnen weghalen uit Parijs of Barcelona :)
<<

Anoniem173

Bericht 27 Mei 2015 10:09

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Oh zo zonde! Ik was echt dolblij toen ik in Barcelona een sephora tegenkwam en mijn favoriete oogpotloot kom kopen.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2015 10:32

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Atelier Madame schreef:Oh zo zonde! Ik was echt dolblij toen ik in Barcelona een sephora tegenkwam en mijn favoriete oogpotloot kom kopen.


Wat is daar zonde aan? Ik snap hem niet!
<<

Anoniem313

Bericht 27 Mei 2015 11:30

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Ik denk zonde dat Sephora weg is uit NL.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mei 2015 12:11

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Caulfield schreef:Ik denk zonde dat Sephora weg is uit NL.


Oja, klinkt logisch :palm:
<<

Anoniem173

Bericht 27 Mei 2015 12:11

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Carrie schreef:
Atelier Madame schreef:Oh zo zonde! Ik was echt dolblij toen ik in Barcelona een sephora tegenkwam en mijn favoriete oogpotloot kom kopen.


Wat is daar zonde aan? Ik snap hem niet!

Ja dat sephora weg is uit Nederland! :good:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Mei 2015 19:31

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Jaa, feest!
Heb nog een kortingsbon van de Ici :D
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem129

Bericht 27 Mei 2015 19:32

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Ik wil ook Sephora terug in Nederland. Mn zwager ging naar Barcelona en die heb ik oogpotlood voor me mee laten brengen haha. Helaas niet helemaal de goede maar ook wel fijn!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Mei 2015 19:41

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Woei!

Ik heb in Sevilla bij Sephora eindelijk het perfecte wenkbrouwproduct gevonden, van hun eigen merk. Echt precies de goede kleur! Ik wil Sephora ook terug in NL.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem189

Bericht 27 Mei 2015 20:12

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Ik had het al gehoord. :)
<<

Anoniem178

Bericht 28 Mei 2015 07:26

Re: Urban Decay terug in Nederland!

:cheering:

Heb toen er nog een Sephora was echt fors ingeslagen, nu beginnen er dingetjes op te raken. Nu al zin om door de nieuwe producten heen te struinen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Mei 2015 11:04

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Sephora blijft weg he Delpine, alleen UD is terug :-)

Overigens keek ik even in de webshop maar nog héél veel is er niet?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2015 11:06

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Nee ik zag idd een stuk of 50 producten maar.
Ik wil bare minerals!
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Mei 2015 11:14

Re: Urban Decay terug in Nederland!

Ik ben dus soort van 'om' naar Youngblood. Carrie gaf die tip al een tijd geleden maar zon dametje in een winkel heeft me er laatst mee opgemaakt. Echt zó mooi.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers