Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke ideeen gezocht voor in afscheidsboek directeur.

<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 26 Mei 2015 20:10

Leuke ideeen gezocht voor in afscheidsboek directeur.

Onze directeur gaat met pensioen en nu wordt er oa een boek gemaakt waarin iedere klas een A3 papier krijgt om dit, naar eigen ideeën, in te vullen met tekeningen etc.

Het moet wel een plat werkje worden maar de materiaalkeuze is natuurlijk vrij. Heeft iemand nog een leuk idee wat ik kan gebruiken en/of maken?

Ik ben er een tijdje uit geweest door een burn out/ overspannen en heb nog niet helemaal genoeg inspiratie vind ik zelf.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 26 Mei 2015 21:03

Re: Leuke ideeen gezocht voor in afscheidsboek directeur.

Ik weet niet welke groep je hebt, maar met wasco een gekleurde ondergrond maken, daar met zwarte wasco weer overheen en dan met een paperclip of iets dergelijks in krassen dat het gekleurde tevoorschijn komt. Misschien met tips die de directeur kan doen als hij met pensioen is, zoals een boek (lezen), hangen in een hangmat (luieren), een puzzel enz.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 26 Mei 2015 21:04

Re: Leuke ideeen gezocht voor in afscheidsboek directeur.

Ow ja dat is nog een goede aanvulling. Ik heb een kleuterklas.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Mei 2015 22:45

Re: Leuke ideeen gezocht voor in afscheidsboek directeur.

Op de eric carle (rupsje nooit genoeg) manier illustraties maken, in deze link staat (een stukje doorscrollen) hoe het werkt: http://www.jufjanneke.nl/wordpress/eric-carle-boeken/
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:53

Bericht 26 Mei 2015 23:44

Re: Leuke ideeen gezocht voor in afscheidsboek directeur.

* Een groepsfoto opplakken waarbij elk kind een geknutselde ballon vast houdt
* Een grote flat (of schoolgebouw) waarbij elk kind een raampje kan uitprikken (zodat je het kan open klappen) en daarachter een foto of werkje van het kind. Dus de flat plak je over het A3 heen.
* Een pauw, waarbij elk kind een veer maakt https://www.pinterest.com/pattyvanhout/vll-kern-6/. Hier staan wel wat voorbeelden. En dan een leus als 'wij zijn zo trots als een pauw op jou' of iets anders zoetsappigs :)
* met vingerafdrukken van kinderen een bijtje of een vlinder maken en de namen erbij.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 28 Mei 2015 22:17

Re: Leuke ideeen gezocht voor in afscheidsboek directeur.

Dank jullie wel!

Het is een krant geworden. De achtergrond heb ik gemaakt met stukjes gescheurd papier uit tijdschriften en daarop dus een krant.
Op de andere pagina heb ik de kinderen de directeur laten tekenen als kind, nu en wanneer hij '' oud'' is.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers