Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met jou?

<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 27 Sep 2013 12:58

Re: Hoe gaat het met jou?

Op dit moment gaat het niet lekker met mij. Of eigenlijk met het gezin.
De oudste dochter gaat wel goed maar moet geen dieetfout maken en het lijkt dat ze groeipijn heeft.
De jongste gaat al vanaf vorig jaar december niet lekker ze heeft van alles dingen die niet veel voorkomen. Ze is nu wel geteld 1 maandje een beetje aan het opkrabbelen maar nu is ze alweer 2 weken af en aan ziek. Dus vanmiddag zit ik weer bij de dokter.
En mijn man heeft een hernia (woensdag gehoord) en we moeten nu kiezen wat we doen. Of een pijnblokkade of een operatie.

Vanmorgen dikke tranen ik weet gewoon even niet waar in de energie vandaan moet halen. Mensen om me heen die horen van mijn man en jongste dochter zeggen allemaal kan ook niet even gewoon gezond zijn hè.
Ik vertel met lood in mijn schoenen wat mijn man heeft.

'Gelukkig' ben ik nu even werkeloos zit in de ww want hiernaast een baan had ik niet betrokken.
Ik vraag me echt af wanneer het weer gewoon word.

Graag niet quote
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 27 Sep 2013 14:54

Re: Hoe gaat het met jou?

Meisjesmama :hug: wat rot!! Dit is wel erg veel op jullie bord. "gelukkig" heb jij nu even geen werk inderdaad! Maar kan me voorstellen dat het je te veel wordt. Bah!
Jammer dat je de meeting ook nog moest missen. Zou je er toch even uit zijn ook!! :hug:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 27 Sep 2013 15:18

Re: Hoe gaat het met jou?

Maddie schreef:Meisjesmama :hug: wat rot!! Dit is wel erg veel op jullie bord. "gelukkig" heb jij nu even geen werk inderdaad! Maar kan me voorstellen dat het je te veel wordt. Bah!
Jammer dat je de meeting ook nog moest missen. Zou je er toch even uit zijn ook!! :hug:


Dank je wel!! :hug: ik had gisteravond ook echt zo iets van ik ga naar de meeting tot vannacht.
Klopt het is te veel op ons bord we komen er wel weer uit. Hou in mijn achterhoofd altijd dat het erger kan.
Maar soms loopt de emmer nou eenmaal even goed over...
<<

Anoniem 47

Bericht 27 Sep 2013 18:47

Re: Hoe gaat het met jou?

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Ik ben weer lekker aan het werk. Ik heb ook dit schooljaar weer leuke kinderen in de klas. Ook krijg ik regelmatig complimentjes van ouders en dat vind ik prettig om te horen. M'n studie is ook weer begonnen, maar ik merk dat ik er echt weer even in moet komen. Ik heb genoeg tijd voor mezelf en dat heb ik echt nodig. Er staan leuke dingen op de planning met vrienden/vriendinnen/familie. Ook met m'n vriend gaat het goed en tussen ons gaat het ook goed. We moeten er alleen opletten dat we genoeg tijd voor elkaar vrij maken. Soms zie ik hem alleen in bed en daar moeten we voor waken. Het enige onzeker blijft m'n moeder.
<<

Anoniem 49

Bericht 27 Sep 2013 22:51

Re: Hoe gaat het met jou?

Kowalski schreef:
Majira schreef:Het gaat momenteel redelijk goed met me. Ik word gelukkiger met mezelf, sta op het punt te beginnen met een opleiding.
Ik ben nog niet waar ik zijn wil, maar ik ben al een stuk verder dan waar ik een jaar geleden was.

Dit vind ik zo fijn om te lezen :hug:


Dankjewel Koko, komt ook mede doordat jij me soms even weer met beide benen op de grond zet of me juist even hoger de lucht in trapt dmv een trap onder m'n kont! :angel:

Taeda schreef:Wat goed dat het beter gaat Majira! Ik hoop dat je op je opleiding echt je plek vindt en zelfverzekerder in het leven zal staan!

Ik hoop dat ik het daar ook ga vinden, ik vind het echt heel erg spannend. Vandaag heeft een collega me ook nog moed in gesproken, ik heb er zin in! Ben heel benieuwd, maar ik voorzie tot nu toe nog geen problemen/angsten.
En ik hoop dat ik dan vanzelf zelfverzekerder ga worden. We gaan het zien..
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers