Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jouw ouders van:

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Jun 2015 21:23

Re: Wat vinden jouw ouders van:

Wolbol schreef:- jouw partner
- jouw werk
Leuk en volgens mij tevreden. Ik heb er zelf geloof ik meer moeite mee dat ik een stapje ben terug gegaan.

- jouw kledingstijl
Ik heb ze er nog nooit over gehoord,,dus dat zal wel goed zitten.

- jouw inrichting
Een bij elkaar geraapt zooitje, en dat is het ook. Mijn ouders vinden het goed dat we daarin wat zuinig zijn.

- jouw huishoud skills
Goed, alleen helpt mama daar nog wel eens bij als ze hier in huis oppast, dan is ineens alles strijk gedaan!

jouw kookkunsten
Mama en papa denken dat ik een of andere chefkok ben! :laughcry: maar dat is puur omdat ze niks gewend zijn. Als ik vertel dat iets mislukte zijn ze ook helemaal verbaasd.

- jouw hobbies/interesses
Leuk en ze zijn geïnteresseerd erin. Ze hebben, samen met mijn vriend, mij een naaimachine cadeau gedaan voor mijn verjaardag en ze vind het leuk om mij andere maaksels te zien. De paarden en de hondensport steunen ze zeker ook, en ze komen altijd kijken als ik op wedstrijd ga.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 02 Jun 2015 18:32

Re: Wat vinden jouw ouders van:

jouw partner
nvt

jouw werk
momenteel heb ik gewoon een bijbaan, die vinden ze wel leuk/prima. Verder twijfel ik soms over of ik wel de juiste richting op ga met mijn studie en ik heb een heel leuk plan B waar mijn moeder inmiddels wel heil in ziet, maar mijn vader vindt het stom.

jouw kledingstijl
mijn moeder vindt mijn kledingstijl wel leuk volgens mij, al vindt ze dingen soms te heftig, omdat je dat niet zo veel voorbij ziet komen in haar woonplaats. Als ze dan hier is, ziet ze dat wel meer mensen zoiets dragen en dan is ze weer een beetje gerustgesteld haha
(nu klink ik trouwens alsof ik er heel gek bij loop haha, maar bijv in de tijd dat iedereen korte spijkerbroekjes droeg, was ze even bang dat het ordinair over zou komen - mais non :))

jouw inrichting
kamer vinden ze leuk/prima. De gemeenschappelijke ruimte in mijn studentenhuis vinden ze minder: gewoon lelijke spullen, vind ik zelf ook, maar voor in mijn studententijd kan ik er prima mee leven.

jouw huishoudskills
niet denderend, maar mn moeder ziet vooruitgang ;-)

jouw kookkunsten
wel prima, maar dat komt omdat ze zelf ook totaal niet goed kunnen koken. Snel tevreden, zullen we maar zeggen.

jouw hobbies/interesses
Geld uitgeven aan (speciaal) bier en uitgaan vinden ze een beetje zonde en onnodig,
Interesse in bepaalde onderwerpen waar ik dan ook af en toe boeken over koop vinden ze volgens mij prima en zelfs zelf ook wel interessant
Sport vindt mn moeder volgens mij niet zo nodig en niet zo damesachtig, maar ach, die biertjes moeten er natuurlijk wel weer af getraind worden en ze ziet de gezondheidsvoordelen ook wel, dus ze vindt het nu wel prima. M'n vader weet volgens mij niet dat ik sport :laughcry:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers