Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jun 2015 23:30

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Oh ik doe mij string wel eens op zn kant aan. En dan maar wiebelen omdat het zo gek zit.
R. 2013
D. 2016
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 27 Jun 2015 23:50

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Haha dat met die sokken had ik ook een keer... In het ziekenhuis tijdens de bevalling van mijn zus komt er ineens een sok uit mijn broekspijp tevoorschijn.
Ik had die ochtend natuurlijk erge haast om optijd in het ziekenhuis te komen dat ik snel mijn broek van de dag ervoor aan schoot, met sok dus nog. :palm:
<<

Anoniem149

Bericht 29 Jun 2015 12:23

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Scandic schreef:Hahaha Soleil, herkenbaar! Bij mij alleen met sokken.. Laatst dacht ik halverwege de ochtend, er zit iets niet lekker in m'n broek bij m'n kuit. Dus ik voelen, broek uit.. Liep ik dus al die tijd met een sok van de vorige dag in m'n broekspijp. Gelukkig was het weekend en was ik de deur nog niet uit geweest, het was een hele rare bobbel :smile:

Hahah deze heb ik ook eens gehad. Echt heel apart. En laatst vond ik ineens een sok in mijn sjaal die ik om mijn nek had, vraag me nog steeds af hoe dat ding daar kwam.
<<

floske

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 30 Jul 2015 00:43

Bericht 31 Jul 2015 02:12

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Die keer dat ik een leenauto van de garage op een groot parkeerterrein had geparkeerd om te winkelen.
Bij terugkomst dacht ik "wat voor auto was het ook alweer".
Ook geen herkenbare spullen in de auto natuurlijk of zo,n handig oplichtend lampje als je op het knopje van de autosleutels drukt.
Uren heb ik lopen te zoeken. :thumbdown:

Ook een keer bij de drogist om een diagonale termometer gevraagd ipv van een digitale. :dance:

En bij de bibliotheek gevraagd naar de schrijver van het dagboek van Anne Frank, wie dat ook weer geschreven had :study:

Mijn leven hangt aan elkaar van blunders.

Ik geef les op een hondenschool, sta ik voor een groep, komt langzaam m,n onderbroek uit m,n broekspijp zakken die in de droogtrommel was blijven "plakken".

Als kind had ik een vriendinnetje die Dominieq heette ik kon die naam nooit uitspreken/onthouden dus vroeg ik altijd of donald duck thuis was

Moet ik nog even doorgaan?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 31 Jul 2015 02:53

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Oh Floske, you made my day haha
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 01 Aug 2015 21:46

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Haha floske die van Anne Frank had mij ook kunnen overkomen. :palm:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 01 Aug 2015 23:04

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Maar je mag gerust nog even doorgaan hoor Floske :)
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 02 Aug 2015 10:43

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Wat ik heel erg gênant vind is als ik de deur van een toilet opentrek en er al iemand zit te doen wat ik ook wilde gaan doen. Laatst gebeurde het op het werk en dan kan ik wel door de grond zakken, ook al kan ik er niets aan doen. Zij hadden immers de deur op slot moeten doen.

Verder voldoende rare momenten tegenwoordig. Mijn vriend is het tegenovergestelde van wat ik ben. Dat wat ik compleet doordacht doe, doet hij gewoon zonder nadenken. En dan wil ik dat ook en dat zorgt dat ik blunders maak. Zo kan hij hele gevatte opmerkingen maken met een dosis gezonde humor en maak ik dezelfde opmerking en komt het heel erg niet leuk over.
<<

floske

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 30 Jul 2015 00:43

Bericht 02 Aug 2015 20:30

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Oke nog eentje dan.

Als 18-jarige was ik nog nooit bij een kapper geweest omdat mijn moeder mijn haar altijd bijknipte.
Thuis was ik gewend om mijn haar boven de gootsteen te wassen.

Toen ik bij de kapsalon binnenkwam verzocht men mij bij de wastafel plaats te nemen.
Ipv daar te gaan zitten ging ik, zoals ik thuis gewend was, met m,n knieen op de stoel en met mijn hoofd boven de wasbak hangen.

Toen het toch wel lang duurde voordat ik gewassen werd keek ik achterom en zag iedereen blauw van het lachen over de grond rollen. :ja:
<<

Anoniem315

Bericht 02 Aug 2015 20:56

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Haha Floske, ik krijg helemaal een beeld bij je. Zo'n verstrooide meid met een bril, haar dat in de war zit, gat in je spijkerbroek, uitgelopen mascara, etc. ;) Cool.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 02 Aug 2015 22:17

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ik ging een keertje stemmen. Maar ik had eigenlijk helemaal geen zin. Uiteindelijk toch maar besloten om te stemmen. Ik deed mijn joggingbroek uit en deed snel een broek aan. Onderweg naar het stem bureau (is maar even lopen) kwam ik aan. Ik had gestemd. Kom ik thuis. Kwam ik erachter dat mijn gulp wagenwijd open stond. Maar echt open. Mijn hele onderbroek was te zien :palm:
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

floske

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 30 Jul 2015 00:43

Bericht 02 Aug 2015 22:27

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Je komt aardig in de richting :nopompom:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers