Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

<<

Anoniem211

Bericht 09 Jun 2015 21:45

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Mien schreef:Hoezo vergeet je dat je geen broek aan hebt?



Omdat ze normaal rokjes draagt die net iets meer bedekken dus dan voel je natuurlijk niet zo snel dat je alleen een string aan hebt ;)
<<

Anoniem253

Bericht 09 Jun 2015 21:48

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Babyboy schreef:Ja :-) ik heb genoeg lef ervoor
Maaar toch schaamde ik mij wel eigenlijk

Uhm denk je echt dat dat met lef te maken heeft?
<<

Anoniem107

Bericht 09 Jun 2015 21:50

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Babyboy, volgens mij vind je het allemaal maar geweldig dat alle mannen je een lekker geil seksobject vinden. Echt. Het druipt er vanaf. Bijna letterlijk.
<<

Anoniem109

Bericht 09 Jun 2015 21:52

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 09 Jun 2015 21:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Jun 2015 21:52

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Maple,
Ja maar dan zou ik mij niet schamen denk ik
Zoon *
<<

Anoniem109

Bericht 09 Jun 2015 21:58

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 09 Jun 2015 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 09 Jun 2015 22:00

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Het is awkward niet akward!
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Jun 2015 22:01

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ik vond het akward want ik ken die hele man niet
Zoon *
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 09 Jun 2015 22:03

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ja dat snap ik. Maar je schrijft het verkeerd :wink:
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Jun 2015 22:05

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ow haha whoeps!
Zoon *
<<

Anoniem315

Bericht 09 Jun 2015 22:06

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Jezus, mieperds. Dat wat Babyboy overkwam, heb ik ook wel eens bijna gehad. En ik loop wel eens in ondergoed door huis met mijn dochter erbij. Gaan jullie nu ook tegen mij heksen dat ik dat doe voor de aandacht? Dat gepush en bemoei steeds. Bah.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 09 Jun 2015 22:09

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ik ben niet snel van het verbeteren van iemand. Omdat mijn eigen Nederlands schrijven ook verre van perfect is. Maar als ik iemand fout Engels zie schrijven dan kan ik het niet laten :nopompom: .

Maar goed die man zijn dag kon vast niet meer stuk :^^: .
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

ChiQ

Bericht 09 Jun 2015 22:11

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ja, ik loop ook poedelnaakt waar Julian bij is, is hij gewend en vraagt hooguit waar mijn banaan dan is maar ik zou niet snel zonder broek een deur openen. Als ik hier in een wat bloter pyjamaatje zit in de ochtend en de bel gaat, dan doe ik toch wel een badjas aan.

Babyboy, opzich moet je het zelf weten, maar je kan zomaar de verkeerde man aantreffen. De gekken zijn de wereld niet uit en de aanranders en verkrachters al helemaal niet. Daarvoor zou ik wel beetje oppassen. Ook op straat.
<<

ChiQ

Bericht 09 Jun 2015 22:13

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Btw: mannen moeten altijd van je afblijven ookal loop je de hele dag naakt, maar ja zoals ik al zei: gekken bestaan.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Jun 2015 22:15

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

En idd chiq!!!!!
Zoon *
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 09 Jun 2015 22:15

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Hier ook hoor.
Sinds ik een keer de deur open deed in mijn badjas(kwam net onder de douche vandaan) voor de pakketbezorger. Heeft hij helemaal een oogje op mij. Ben er nog niet over uit of ik het nou wel of niet leuk vind :laughcry: :nopompom: .

En mijn kind ziet mij ook vaak naakt met namen als we samen gaan douchen.

Verder eens met Chiq.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Jun 2015 22:16

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Exogenesis schreef:Jezus, mieperds. Dat wat Babyboy overkwam, heb ik ook wel eens bijna gehad. En ik loop wel eens in ondergoed door huis met mijn dochter erbij. Gaan jullie nu ook tegen mij heksen dat ik dat doe voor de aandacht? Dat gepush en bemoei steeds. Bah.


Haha wel goed gezegd, idd moet jezelf weten :-)
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Jun 2015 22:29

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

ChiQ schreef:Ja, ik loop ook poedelnaakt waar Julian bij is, is hij gewend en vraagt hooguit waar mijn banaan dan is maar ik zou niet snel zonder broek een deur openen. Als ik hier in een wat bloter pyjamaatje zit in de ochtend en de bel gaat, dan doe ik toch wel een badjas aan.

Babyboy, opzich moet je het zelf weten, maar je kan zomaar de verkeerde man aantreffen. De gekken zijn de wereld niet uit en de aanranders en verkrachters al helemaal niet. Daarvoor zou ik wel beetje oppassen. Ook op straat.



Ik snap wat je bedoeld hoor, gekken heb je altijd maar ik schenk.geen aandacht aan zulke mannen
Zoon *
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2015 23:09

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Zij wel aan jou.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 10 Jun 2015 10:53

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Babyboy schreef:
ChiQ schreef:Ja, ik loop ook poedelnaakt waar Julian bij is, is hij gewend en vraagt hooguit waar mijn banaan dan is maar ik zou niet snel zonder broek een deur openen. Als ik hier in een wat bloter pyjamaatje zit in de ochtend en de bel gaat, dan doe ik toch wel een badjas aan.

Babyboy, opzich moet je het zelf weten, maar je kan zomaar de verkeerde man aantreffen. De gekken zijn de wereld niet uit en de aanranders en verkrachters al helemaal niet. Daarvoor zou ik wel beetje oppassen. Ook op straat.



Ik snap wat je bedoeld hoor, gekken heb je altijd maar ik schenk.geen aandacht aan zulke mannen


maar bb, denk je dat vrouwen die verkracht worden altijd aandacht schenken aan die mannen? Ik weet dat je heel veel van seks houdt maar toch niet gedwongen?!!

Iedereen die zich bemoeit met je kledingstijl, daar hoef je je niet zoveel van aan te trekken, dat is je eigen zaak. Maar je moet er wel echt voor zorgen dat je veilig bent! Het zou toch verschrikkelijk zijn als een andere man hoort wat zijn collega vandaag is gebeurd en jou, met verkeerde bedoelingen, een bezoekje komt brengen? :omg:
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Jun 2015 10:54

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Das ook zo natuurlijk

Meestal als ik over straat loop en ik zie een man staan vind ik altijd eng
In de auto gaan ze toeteren of zeggen lekker blondje
,ik ben blij met mijn uiterlijk en zal het nooit veranderd en maar ik weet ook hoe vervelend ken zijn als mannen.wat zeggen
Een keer kon ik wat gratis mee krijgen van 1 jongen, ik vetrouwde het niet en heb betaald, dit bewijst dat er gekken bij zitten
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Jun 2015 10:58

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Zenna schreef:
Babyboy schreef:
ChiQ schreef:Ja, ik loop ook poedelnaakt waar Julian bij is, is hij gewend en vraagt hooguit waar mijn banaan dan is maar ik zou niet snel zonder broek een deur openen. Als ik hier in een wat bloter pyjamaatje zit in de ochtend en de bel gaat, dan doe ik toch wel een badjas aan.

Babyboy, opzich moet je het zelf weten, maar je kan zomaar de verkeerde man aantreffen. De gekken zijn de wereld niet uit en de aanranders en verkrachters al helemaal niet. Daarvoor zou ik wel beetje oppassen. Ook op straat.



Ik snap wat je bedoeld hoor, gekken heb je altijd maar ik schenk.geen aandacht aan zulke mannen


maar bb, denk je dat vrouwen die verkracht worden altijd aandacht schenken aan die mannen? Ik weet dat je heel veel van seks houdt maar toch niet gedwongen?!!

Iedereen die zich bemoeit met je kledingstijl, daar hoef je je niet zoveel van aan te trekken, dat is je eigen zaak. Maar je morret er wel echt voor zorgen dat je veilig bent! Het zou toch verschrikkelijk zijn als een andere man hoort wat zijn collega vandaag is gebeurd en jou, met verkeerde bedoelingen, een bezoekje komt brengen? :omg:



Lijkt mij heel normaal dat ik niet van gedwongen hou, anders zou er iets niet kloppen
Ik heb een mond en stem en daarmee zeg ik wel wat als het mij niet bevalt, ik durf het wel hoor
Keer in de rij ging ook steeds jongen vies naar mijn lichaam blijven kijken en eng lachen , ik had tegen hem gezegd dat ie gewoon moest ophouden daarmee, en zijn hand bij zijn rits vind ik misselijkmaken maar ik zeg wel altijd wat van en.ga der niet stom bij grijnsen, meestal zeggen ze sorry, je moet ook hard zijn ookal vind je eigen.style leuk want ik merk wel.idd het trekt veel viespeuken aan maar ik blijf hoe ik ben
Zoon *
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 10 Jun 2015 12:14

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ja je zegt er wat van. Maar je kunt ook meemaken dat een man je vastpakt in een houdgreep en je niks meer te zeggen hebt. Dat was eigenlijk wat ik bedoelde. Maar goed.. ik laat het nu rusten.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Jun 2015 13:58

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Zenna ik begrijp het wel, je bedoeld ook goed :-)
Zoon *
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jun 2015 22:28

Re: Wat was je grootste blunder? (of awkard situatie)

Ik loop ook vaak in ondergoed rond, maar gelukkig vergeet ik NOOIT dat ik geen broek aanheb :omg:

M'n awkward moment.. Pff zo enorm veel. Ook een keer toen ik klein was: tikte toen m'n papa aan, maar toen was het m'n papa helemaal niet :palm: ik werd echt mega rood toen haha

Ps. Ook in een burka kan je gekken tegenkomen die je kwaad aandoen.. Jammer genoeg
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers